Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin harrastaa liikuntaa ja on taas kaunis olo.

Vierailija
08.03.2008 |

Eipä olisi uskonut, kuinka helposti se tapahtui.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaamme tästä ihanasta tunteesta!

Vierailija
2/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ruma ja lihava olo etten meinaa kestää itseäni. :( Olen yrittänyt syödä terveellisesti ja en liian paljon, mutta imetän enkä voi oikein kunnolla laihduttaa. Kyllä se paino putoaa näinkin, mutta tuntuu että ihan liian hitaasti.

Mulle ei sovi mitkään vanhat vaatteet kun olen niin paljon läskimpi kuin ennen vauvaa. Enkä halua mennä ostoksille kun masentaa vain nähdä itsensä sovituskopin peilistä. En halua siksikään ostaa isoja vaatteita, että elättelen toiveita laihtumisesta jolloin ne teltat jäisivät kuitenkin pieneksi.

Mutta nyt on niin ällöttävä olo että hyi. Maha roikkuu ja on arpinen, tissit roikkuu enkä ole löytänyt oikein kunnolla tukevia imetysliivejä. Onko sellaisia olemassakaan? Ei tee mieli seksiä kun tunnen olevani niin tankki. Ei mieskään kyllä ole vihjaillut tai sanonut haluavansa minua. Mikä tietysti vaikuttaa sen, että entistä vähemmän tunnen itseni kauniiksi tai seksikkääksi.

Plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jättää kaikkia harrastuksia kokonaan pois, vaikka elämäntilanne muuttuu. Järjestä itsellesi aikaa ja mene tekemään oikein kunnon hikitreeni. Energinen äiti on iloinen äiti :)

Vierailija
4/4 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kävin 2-3 kertaa viikossa salilla, kun yliopiston salille pääsin ilmaiseksi. Se oli kyllä kivaa. Sit loppui opiskelu ja jäi se salillakäyminenkin samalla. En ole mitään noista maksullisista kuntokeskuksista juuri harkinnutkaan, kun tuntuu että ne on niin kalliita ja sitten jää pian käymättä ja menee rahat hukkaan. Meillä kun on vähän tiukkaa taloudellisesti. Pitäis siis keksiä jotain ilmaista/edullista liikuntamuotoa... Vaunulenkkejä tietysti harrastetaan, mutta ehkä pitäisi jotain lisäksi vielä keksiä.

Aloituskynnystä lisää myös se, että olen paljon huonommassa kunnossa kuin silloin " nuorena" .

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi