Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älytöntä mitä ihmiset on valmiit maksamaan huutonetissä käytetyistä vaatteista!?!

Vierailija
29.02.2008 |

Mulla oli myynnissä parikymmentä poikavauvan vaatetta pakettina ja hinta nousi mun mielestä järjettömäks käytetyistä vaikka hyväkuntoisista vaatteista. Yli puolet enemmän kun mun hintavaraus paketille oli.. Tyytyväinen tietty olen myyjänä kauppoihin, mutta hieman ihmettelen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samaa kummastellut..

Vähänkin jos on jotain merkkivaatetta (tähän joillakin riittää siis ihan Zara tms halpismerkki) niin jo hinnat nousee.

Tai käytetty risa T2H sadeasu josta maksetaan lähes sama hinta kuin uutena kaupassa......

Vierailija
2/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kävin itsepalvelukirppiksellä, enkä voinut kuin ihmetellä hintoja: joku H&M trikoopaita, jossa tahra edessä, pyynti 5 e.

Lisäksi ihmettelin, miksi ihmiset tuovat vaatteet pesemättöminä ja tahraisina myyntiin. Miten joku säilyttää ylipäätään vaatteita likaisina on yksi asia, mutta että vielä tuo myytäväksi hyvään hintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä ostajat ei ole valmiit sentään maksamaan mahdottomia.

Vierailija
4/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli joku aika sitten linkki kohteeseen jossa oli myynnissä ihan tavallisia käytettyjä lastenvaatteita, merkit tyyliin lindex ja henkkamaukka. kaksi äityliä olivat sitten innostuneet huutelemaan kilpaa ja about 40 vaatteen paketin hinta kohosi yli 1000euroon =o

myyjän hintavaraus oli satasen kieppeillä joten oli varmasti tyytyväinen kauppoihin, toivottavasti kohteen voittanutkin oli ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä