Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään testaamaan!

29.02.2008 |

Olen yleensä ollut vaan lukijana näillä palstoilla mutta nyt ajattelin kirjoittaa tänne! Elikkä kerron vähäsen taustoja itsestäni, minulla on kaksi poikaa -05 ja -07 syntyneet. Kaikki sillain ihan hyvällä mallilla ja olen suunnitellut meneväni töihin takaisin 1.8. Mutta nytten on täti myöhässä mulla ollu kp 26-28 ja nyt mennään jo kp 32. onhan se ollut molemmilla tiedossa että näin voi käydä jos ei muista käyttää sitä kumiukkoa. Itse olisin valmis saamaan lapsen mutta minun mies ei ole ollut niin innoissaan asiasta.. ja se tässä nyt kyl jännittää. Tänään meinaan testata apteekin testillä kunhan mies sen tuo kun tulee töistä..iik.Olenko hullu jos teen kolmosen nytten kun toiset lapset viellä niin pieniä siis 1v ja 3v? Mun yks ystävä sano et ei kannata tehdä ku ei oo sit enään aikaa muuhun...se ei kyllä ollut mukavaa kuultavaa. Onko samassa tilanteessa olevia? en missään nimessä kannata aborttia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä odottelen, että plussaisin kakkosesta joten varsinaista samaa tilannetta ei ole.

Kuitenkin minun mielestäni monella on mennyt hyvin kolmenkin kanssa ja sitä paitsi ovathan lapset jo kuitenkin 9kk vanhempia, kun mahdollinen vauva syntyisi. Varmasti se on haastavaa mutta kyllä katuu myöhemmin jos ei antanut vauvan tulla. Ihminen sopeutuu kyllä moniin elämän muutoksiin.

Vierailija
2/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kolmas kierros on ollut selvästi helpompi kuin muut. Ykkönen ja kakkonen muutti kaiken tullessaan, kolmonen sopeutui muiden luomaan rytmiin tosi nopeasti. On paljon helpompi lapselle vastaanottaa sisarus kun on yksi isompikin sisarus jo kaverina. Olin ihan varma että kolmas on meijän perheen maksimi, mutta nyt kuumeilen taas, vaikka kolmonen täytti just 1v. KOlmas sulatti kaikkien sydämet, mieletön mussukka! Suosittelen erittäin lämpimästi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää jo nyt. Mulla on ollut aika runsaat valkovuodot ja oon aina jatellut et menkat alkaa... mutta jos muistan oikein niin niin oli myös edellisten raskauksien alussa. saa nyt nähdä mitä näyttää!!

Vierailija
4/4 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja näytti negaa eli nyt vaan odotellaan sit tätiä kylään!