* Joulukuun Tähtöset *
Heipsun! Otin oikeudekseni tässä ja nyt perustaa pinkan joulukuuksi lasta toivoville :) Siinä suhteessa olen vähän hätähousu, että itse tosiaan pääsen avon kanssa yrityspuuhiin vasta joskus kolmen viikon päästä, ja kiekkojen mukaan ensimmäinen mahdollinen LA olis vissiin vasta joulukuun loppupuolella, 19.12. Että vielä on jännäämiseen aikaa ;)
Katsotaan, saako tämä pino tuulta purjeisiin! :) Kuulemiin!
.:Naranja:.
Kommentit (22)
Tulen myös mukaan. Kiva kun naranja aloitit pinon. :) Minä ajattelin aloittaa, mutta ehdit ensin. =)
Minulla olisi la. 4.12. laskurin mukaan. Kuumeilen kolmatta, siis yritämme. Aika vähän tulee ikäeroa, kun esikoinen on 2v. 8kk ja juniori 1v. 5kk, mutta onhan tässä ikääkin jo yli 30v. Alkukiertoa siis mennään nyt.
Osaisiko joku tehdä esittelypinon?
kp 2/28-30, yk 7 (tai 6)
Eli niinku tonne vauvatoiveet 2009:iin oon kirjotellu, niin ihan hätähousuna oon odotellu jo tätä pinkkaa:)
Kiitos siis Naranja kun pistit tän pystyyn:) <3
Eli siis avon kanssa alamme yrittää esikoista, molemmat ollaan (melkein) 22v, ja Turun seudulta. Pitäiskö laittaa esittelypinkkaan kaikkien tiedot esim tyyliin:
Nimimerkki: tikru.
Oma ja miehen ikä: 21 & 21
Asuinpaikka: Turun seutu
Yritys alkaa/alkanut: 03/08
Monettako toivomme: ensimmäinen<3
Toivottu la:
Tuleeko teille mieleen muita " faktoja" mitkä olis kiva laittaa?? Musta noi olis ainakin kiva tietää kaikista:) Meillä eka toivottu la olis siis itsenäisyyspvänä, 6.12.2008, mutta menkat alkaa ihan lähipäivinä joten sit vasta uskallan laittaa toivotun la:n. Mutta siis kahden viikon päästä on " pupuiluviikko" , joten todella jännittyneissä ja odottavissa tunnelmissa elellään:) Ihanaa kun nyt pääsee jo oikeasti kohta kuumeilemaan ja jännäämään! :)
Jännityksestä ja innosta puhkuva
tikru. kp 26/27-30
Tulinpahan kurkkaamaan, että löytyykö joulukuisissa jo porukkaa? Ja jonkun verran näyttää olevankin:)!
Itse en ihan virallisesti vielä siirry marraskuisista joulukuisiin, kun se penteleen täti ei ota tulllakseen. Negan oon siis testannu. Jotain maailman kahdeksatta ihmettä tässä siis vielä toivotaan, heh..
Tulen sitten uudestaan jahka tädin kanssa tiemme kohtaavat..
Moikka,
Nanni:) kp31/29, yk2
Mä itse asiassa näin tässä joskus unta, jossa oli joulu ja meillä lapsi.. Tuntuu vaan aika uskomattomalle, jos tuo uni toteutuisi!
Meillä on siis menossa yk 2 ja toivottu laskettu aika olisi 2.12.. Lähtisi vain tuo täti lätkimään niin voisi alkaa kohta tikuttelemaan ovista.
Minunkin puolestani Naranjalle paljon kiitoksia pinkan pystytyksestä..:)
Nyt sitten vähän tietoja minusta ja meistä. Eli mekin avopuolison kanssa aletaan yrittämään esikoista.
Nimimerkki: J4nni
Oma ja miehen ikä: 19 & 23
Asuinpaikka: Lahden seutu
Yritys alkaa/alkanut: 03/08
Monettako toivomme: ensimmäinen toiveissa
Siinä olisi noita tikrun ehdottamia tietoja! Meillä ensimmäinen mahdollinen LA olisi se 24.12, minkä mainitsinkin jo aiemmin. Mietityttää, että miten sitä sitten on innoissaan/tuskissaan, kun on yritys päällä kun jo nyt meinaa hermot mennä asian kanssa, vaikka vasta odotellaan yrityksen alkua!:D
Heippa kaikille! Pinoudun myös. Jos tästä kierrosta tärppäis niin kuuluisin kyllä marraskuisiin mahd. LA 28.11, mutta en aio teitä kuumeilijoita kyllä jättää kun tutuksi on jo tultu:)Eli tietoja:
Nimimerkki: hhansen
Oma ja miehen ikä: 27 & 36
Paikka: Länsi-Suomi
Toiveissa: toinen lapsi, ennestään poika -06
Jospa joku osaisi pinon tehdä......
..ja yritys siis varsinaisesti alkaa NYT! 03/08.
Jaaha pikku hiljaa kun ovis lähenee niin jos tännekkin jotain kirjoittelesi, marraskuun jätin kokonaan välistä kun tuli sen verran pitkä kierto, mutta ei kun uutta putkeen ja onhan meillä ennestään jo yksi joulun tähtönen vuosimallia 06.
Pistin muuten tuossa äsken esittelypinon tuonne pystyyn niin kirjoitelkaa sinne tietoja niin päivitellään sitä sitten.
Nyt ei kerkeä enempää mutta palailen...
3 mami kp 10/ 26-34 yk 8
Meillä olis toiveissa la 011208. Taitaa kyllä olla aika epätodennäköistä, että tärppäis. Malttamattomana lopetin pillerit kesken liuskan ja kierron pituudesta ei ole varmaa tietoa. Luotan ja toivon että olis tuttu ja turvallinen 28.
Eli nyt eka yritys kierto menossa ja toinen lapsi olis toiveissa. Esikoinen on kohta 4,5 vuotias.
Maailman paras joululahja olis oma joulun tähti.
Eli seuraava:
Liity seuraamme unelmoimaan marraskuun maitonassusta. :)
Pisti vaan silmään. Miten saa korjattua...? kun mä en ainakaan osaa. Pitääkö alottaa kokonaan uusi pino? Samalla kyl vois tehdä niin että tulis meidän pinkan nimi näkyviin tuohon Vauvakuume -etusivulle.
Paljon ideoita, mutta ei oikein taitoa toteuttaa. :(
iloista illanjatkoa kaikille! :)
tikru.
Yrittänyttä ei laiteta, sanotaan...
No, mä yritin hienosti vata meille kokonaisen uuden esittelypinkan, että olis kaikki tiedot oikein ym... ja sit siitä hävis kaikki värit:( Kaikki meni harmaaksi ja teksti pieneni ja kaikkee.. :( Ole pahoillani, joku muu saa yrittää:) Noi muut hermostuu kun kohta on koko etusivu täys meikäläisen yritelmiä:D
Taitaa olla aika nukkua:)
tikru. yhäkin kp 26/27-30
Tulee omaa napaa vaan, ja vähän yksinpuheluakin:) Muilla taitaa olla elämäkin:D Mä se vietän lauantai-iltaa koneen ääres.. :)
Tänään tuli täti!!! :) En ole varmaan koskaan ollu näin iloinen tädin saapumisesta kaikkine kipuineen.. Eli siis kp 27 muuttui kp 1:ksi :) Ja joulukuun toivottu la on siis tuo 6.12. Voih tätä onnea! Jännäsin, että menkat olis varmaan alkanu myöhässä tän hermoilun ja odotuksen takia, mutta ei onneksi! Nyt siis saa tosissaan alkaa vaan odottaa että viikko kuluis, menkat loppuis ja sit pääsis oikeesti tositoimiin:)
Yhtä hymiötä koko viesti:) Iloista launtaita kaikille Joulukuun Tähtösestä haaveilevalle!
tikru.
P.S. En tiedä teistä muista, mut mä oon vähän sekaisin nyt et ketä kaikkia meitä oikein onpi, kun noita esittelylistoja on nyt vissiin kaks mitä päivitellään.. Suuri kiitos siis kun päivitätte, älkää käsittäkö väärin<3 Mutta olisko kivampi ja selkeempi pitäytyä yhdessä listassa? Musta tuo Naranjan on ihanan värinen! :)
Hyvä hyvä tikru!!:) Kohta pääsette sitten kunnolla hommiin.. Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi 19.3-20.3, nyt on ollut ihan säännölliset ja toivottavasti on edelleen.
Joo mäkin olen vähän sekaisin noiden esittelypinojen kanssa!:D Ja kannatan Naranjan tekemää.
Hohhoijaa. Tosi huono yö takana: Asutaan kerrostalossa, ja naapureilla oli juhlat. Lähtivät baariin yöllä, mutta kotiin tullessa taisi olla enemmänkin porukkaa mukana ja meteli melkoinen! Yöuni jäi noin 4 tuntiseksi.. :( Taitaa tulla tänään päikkärit tarpeeseen:)
J4nni äläs nyt sit jännää liikaa, ettei sen takia täti sit tuu myöhässä. :) Tai eihän sitä tiedä kuinka tosia kaikki nää jutut on, tai miten pätee omalla kohdalla. Mulla tuli (jännityksen ansiosta?) täti aikaisimpana mahdollisena päivänä. Kierto on 27-30 pvää, mutta useinmiten 28 tai 29. Nyt siis 27:) (sekavaa selitystä)
Sulla onkin toi joulukuun la aikas ihana:) Jouluvauvan saisit jos tuolloin syntyis<3 Suloista:)
Missäs muut joulukuun haaveksijat?? :) Vai onko kaikilla täti riesana/odottelussa?
tikru. kp 2/27-30 yk1 (voiks noin todella nyt jo sanoa!! :DD)
Toivottavasti en ihan niin paljon jännää, että tulis täti myöhässä..:D Mutta en mä ainakaan pysty olemaan jännäämättä, on tätä niin kauan odotettu!! Pitää vaan parhaansa mukaan yrittää pitää pää kylmänä.
Niin kyllähän toi LA on aikas kiva, vaikka en kyllä haluaisi välttämättä viettää aattoa sairaalassa.. Toisaalta taas se olis maailman paras joulu ja joululahja!:)
Menin kyllä jo ihan sekaisin noiden pinojen takia. Toivottavasti saadaan kohta yksi ja ainoa. Minusta se Naranjan tekemä näytti hyvältä alulta!
Meillä on vauvantekohommat jo menossa kp 10/28. Ja jänskyttää jo nyt että tärppääkö. Esikoinen kun sai alkunsa heti. Sitä mietinkin, että koitan pitää pään kylmänä, ettei pettyis jos joutuu muutaman kuukauden odotteleenkin. Kaikki on mahdollista.
Kylläpä meitä aloittajia onkin jo paljon. Varaslähdön ottajiakin. Kevättä siis rinnoissa!!!
Onko muuten kukaan muu koittannu tehdä kaikkea sitä mitä ei sitten raskaana ollessa sitten pysty? Tarkotan esim. erikoisia urheilulajeja, alkoholin käyttöä yms. Itse oon koittannu ainakin kovasti liikkua, kun tiedän etten sitten raskaana ollessa pysty niin kaikkea tekemään. Käytiin lumikenkäilemässäkin oikein pitkä lenkki ja kyllä tuntui ihanalta. Esikoista odotellessa liikuin kyllä aika paljon ihan viime metreille saakka vaikka kaikki varotteli ties mistä. Ja tosiasiahan se on ettei ihan kaikkea kyllä pysty täysillä tekemään vaan täytyy aika lailla hidastaa tahtia.
No joo, takaisin kotihommien pariin..
Tervehdys vaan kaikille! viimeinkin täti tuli. Kierto oli vissiin 41pv. Pari negaa jo testasin ja tätiä kovasti odottelin. Tänään sitten viimein täti tuli ja tupsahdin tänne joulukuun tähtösestä haaveilemaan. yk 6 vissiin alkoi nyt. En oo enää niin viittiny laskeskella. Kolmatta haaveilen. Laittelen tonne esittelypinoon kans tietojani sitten.. Tämän pitkän kierron ansiosta opin ottamaan vähän rennommin ja päätin, ettei vauvaa tekemällä tehdä. Ovistikkuja oon miettiny pari viimeistä kiertoa, mut en oo ihan varma, viittinkö niittenkään kanssa alkaa vehtaamaan. Jos katsois vielä tän kierron rauhassa..
Tulipa siinä tekstiä.. Plussaonnea kaikille tähtösistä haaveileville! Olis se niin ihanaa saada jouluksi nuppunen kainaloon.
Nyt pikkuneidin kanssa touhuilemaan.
t. iiik kp 1/27-41 yk 6 (kai)
Tunkeen itseni tänne, nyt kun fiilis alkaa olemaan positiivisempi :)
Eli lyhyesti, yk 21 alkanut ja ennestään meillä on kaksi lasta -00 ja -03 syntynet. Ikää itsellä on 30v ja miehellä pari vuotta enemmän. Yhdellä munasarjalla nyt yritetään, toinen leikattiin pari kk sitten kystan takia.
Kaikenlaista kikkaa on kokeiltu, nipukat ja napukat..lämmöt, tikut, vitamiinit ja muut mömmöt. Tässä kuussa en meinaa muutakuin testailla digit.ovistestillä. Lopetin viikko sitten tupakoinnin, jospa silläkin olisi vaikutusta!? No ei ainakaan haittaa ;)
Tutti kp 5/27(-32)
J4nni: mä olin esikoisesta sairaalassa jouluaaton, sekä sitten uudenvuoden aaton jolloin poika syntyi rakettien paukkeessa. Itseasiassa mua ei harmittanut yhtään..osastolla oli ihana tunnelma ja rauhallista :)
Pitää nyt heti tulla tännekin kirjoittelemaan ja liittyä porukkaan!:) Minullakin eka mahdollinen LA on se 24.12, että loppupuolelle menee, mutta onhan sekin joulukuuta.. Ellei sitten mene niin paljon yli, että tulee vuoden alussa..:) Ja luultavsti ei edes tärppää ekasta, mutta toivoahan saa tuollaista joulukuun tähtöstä!<3