Mitä ajattelet huorissakäyvistä miehistä?
Siis ensimmäinen mielikuva tälläisestä miehestä on, että se on ällöttävä ressukka joka ei muuten saa mutta entäs jos mies noin niin kuin muutoin ok, niin onko mielestäsi huorissakäyminen jotenkin määritelmällisesti väärin ja moraalitonta? Onko mahdollista, että kunnollinen mies maksaisi seksistä vai kertooko seksin ostaminen miehen piilevästä luonneviasta?
Miehet voivat kommentoida myös.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että asiakkaat ovat enimmäkseen vähintäänkin kohtuullisesti toimeentulevia, itsestään huoltapitäviä, keskustelukykyisiä ja sosiaalisia miehiä, joille tulisi ns. ilmaista pillua ovista ja ikkunoista, jos naisia keskimäärin kiinnostaisi satunnaisseksi ilman tunnesiteitä suunnilleen samantasoisten miesten kanssa.
Huorissa käyminen ihan elävässä elämässä ei ole kengänkärkiä tuijottelevien peräkammaripoikien hommaa, vaikka niin täällä naiset haluavat uskoa.
Eettiset kysymykset ovat oma lukunsa ja paljon ikävää varmasti esiintyy maailmassa tämän ympärillä.
Eipä siinä ole eettisiä ongelmia kuin ihmiskaupan uhrien osalta, eriläiset tärkeät siviilijärjestötkin kannattavat prostituution laillistamista kuten se useimmissa sivistysvaltioissa onkin.
Huorissa käyminen pitäisi sallia ainoastaan miehille jotka eivät oikeasti saa naista elämässä. Kaikki ukkomiehet ym. joilla jo on nainen tai saavat naista helposti niin täyskielto.
Vierailija kirjoitti:
Huorissa käyminen pitäisi sallia ainoastaan miehille jotka eivät oikeasti saa naista elämässä. Kaikki ukkomiehet ym. joilla jo on nainen tai saavat naista helposti niin täyskielto.
Ne ukkomiehethän ei saa. Ja tiedät kyllä miksi näin.
Minä olen 52v mies ja käyn edelleen 6-8 kertaa vuodessa. Se ei vähennä yhtään rakkauttani aviopuolisoon. Aviopuoliso ei halua seksiä enää kanssani, en tiedä käykö itse sitten jossain "palveluja" ostamassa. Muuten parisuhde voi hyvin, juuri tultiin lapin reissulta ja asennoidutaan taas työelämän vaatimuksiin.
En ole koskaan kieltänyt ettenkö kävisi maksullisessa paikassa, tarpeen ne minullakin on. Jos ei vaimo anna niin käyn ostamassa. Mitään toista naista / rakastajatarta en hommaa, silloin mennään tavallaan minun ja vaimon välistä suhdetta sorkkimaan. En tarvitse toista naista tunteitteni puolesta lainkaan.
Tiedän miehen jolla on nuori miespuolinen kaveri jota sponsoroi, ilmeisesti saa seksiä vastineeksi. Tavallaan ymmärrän, kun ei voi saada vaimoltaan sitä mitä tarvitsee. Voi silti rakastaa vaimoaan ja pitää tämänkin tyytyväisenä. Ymrnärrän mutten hyväksy pettämistä, mutta en kysele enkä sekaannu, ei ole minulle niin läheinen pariskunta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52v mies ja käyn edelleen 6-8 kertaa vuodessa. Se ei vähennä yhtään rakkauttani aviopuolisoon. Aviopuoliso ei halua seksiä enää kanssani, en tiedä käykö itse sitten jossain "palveluja" ostamassa. Muuten parisuhde voi hyvin, juuri tultiin lapin reissulta ja asennoidutaan taas työelämän vaatimuksiin.
En ole koskaan kieltänyt ettenkö kävisi maksullisessa paikassa, tarpeen ne minullakin on. Jos ei vaimo anna niin käyn ostamassa. Mitään toista naista / rakastajatarta en hommaa, silloin mennään tavallaan minun ja vaimon välistä suhdetta sorkkimaan. En tarvitse toista naista tunteitteni puolesta lainkaan.
Veikkaanpa että vaimo ei ole tietoinen tästä. Vaimoille kannattaisi mielummin reilusti puhua että hakee muuta seuraa jos seksiä ei ole, saa vähän vaikutelman että tekisi sen silti vaikka vaimo antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset loogiset, moraaliset ja eettiset perustelut sinulla on tälle mielipiteelle? Miksi esimerkiksi avoimessa suhteessa olevat miehet tai sinkkumiehet joilla ns. käy flaksi hyvin, eivät saisi käyttää maksullisen seksin palveluita?
Jos nyt sinkkuituisin tai leskeytyisin, niin arvelen että saisin seksiä aika helposti ikäisiltäni tavisnaisilta. Jos haluan seksiä nuorilta hottiksilta pelkästään eikä onnistu niin olenko kategoriassa "ei saa seksiä muuten".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset loogiset, moraaliset ja eettiset perustelut sinulla on tälle mielipiteelle? Miksi esimerkiksi avoimessa suhteessa olevat miehet tai sinkkumiehet joilla ns. käy flaksi hyvin, eivät saisi käyttää maksullisen seksin palveluita?
Jos nyt sinkkuituisin tai leskeytyisin, niin arvelen että saisin seksiä aika helposti ikäisiltäni tavisnaisilta. Jos haluan seksiä nuorilta hottiksilta pelkästään eikä onnistu niin olenko kategoriassa "ei saa seksiä muuten".
Loogisesti ajateltuna mainitsemasi miehet eivät tarvitse maksullisia palveluita koska saisivat kumminkin helposti naista. Moraalisesti maksullinen on vähän niin ja näin muutenkin mutta miehet jotka saisi muuten helposti niin olisivat säälittäviä jos menisivät maksulliselle. Miehet joilla pahoja vaikeuksia tai täysi mahdottomuus saada naista syistä tai toisesta niin heille voi antaa moraalisen "synninpäästön" jos käyttävät maksullisia kunhan tekevät sen maksullisen kanssa joka on työssään vapaasti omasta tahdosta jne. eikä parituksen uhri eikä myöskään lennetä minnekään Thaimaahan koska sinne meno siinä mielessä olisi jo todella alhaista.
Olipas taas virkistävää lukea palstan katkerikkojen kommia! <3
Tosiaan vahvassa elää voimafantasiat, että seksiä ostaa ressukat jotka ei muuten saa. :D
Ja tosiaan en ikinä kerro yhdellekään naiselle enkä kyllä muillekaan näistä seikkailuista. Ihan huikeita muistoja upeista ja kauniista kotimaisista ihmisistä, ulkomailla en ole harrastanut aikoihin...ja lisää aion kokea, vaikka seksiä on avioliitossakin. Ainahan sitä voi olla vähän enemmänkin ja Coolidge-efekti on luonnonlaki. <3
Se nyt vaan on niin, että alfat ottavat, mitä elämässä haluavat ja tämmöisillä miehillä on muutenkin vientiä. Varmaan on sellainenkin asiakasegmentti, jotka eivät muuten saa. :/
Thaivaahan matkustaminen on muutenkin erittäin epäeettistä ihan jo pelkästään ympäristövaikutusten vuoksi ja julmaa diktatuuriahan siinä tuetaan, että maksullinen seksi siihen päälle nyt ei ole kovinkaan suuri lisämoraalittomuus. Dubai on myös todella alhainen ja sehän onkin tuulipukuporukoiden uusi bulgaria...
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas virkistävää lukea palstan katkerikkojen kommia! <3
Tosiaan vahvassa elää voimafantasiat, että seksiä ostaa ressukat jotka ei muuten saa. :D
Ja tosiaan en ikinä kerro yhdellekään naiselle enkä kyllä muillekaan näistä seikkailuista. Ihan huikeita muistoja upeista ja kauniista kotimaisista ihmisistä, ulkomailla en ole harrastanut aikoihin...ja lisää aion kokea, vaikka seksiä on avioliitossakin. Ainahan sitä voi olla vähän enemmänkin ja Coolidge-efekti on luonnonlaki. <3
Se nyt vaan on niin, että alfat ottavat, mitä elämässä haluavat ja tämmöisillä miehillä on muutenkin vientiä. Varmaan on sellainenkin asiakasegmentti, jotka eivät muuten saa. :/
Ainahan näissä on mahdollisuus jäädä kiinni ja toivottavasti joudut maksamaan teoistasi ennemmin tai myöhemmin. Kuulut itseriittoisiin, eläimen tasolla oleviin ihmisiin, jotka voisi poistaa ja maailma olisi parempi paikka elää.
Se on kyl jännä ilmiö, kun suurista puheista huolimatta se vaan naisia lakka parisuhdeseksi kiinnostamasta, vaikka kaikki muuten olisi erittäin hyvin. Kyllä itse haluisin et kävisivät itsekin virkistäytymässä suhteen ulkopuolella, itse ainakin saan hyvästä seksistä virtaa arkeen ja sitten jaksaa sitä arjestaan väsynyttä kumppaniakin tukea ja kuunnella paremmin! Myös se harvinainen parisuhdeseksi sitten maistuu itsellekin paremmin.
Myös se on ihan mahtavaa, kun ei tarvitse arvuutella onko tänään sitä seksiä vai ei, tämmöinen emotionaalinen metatyö kun tuntuu kaikissa suhteissa valuvan aina sille miehelle...pitää olla aina valmiina, kun sit ei voi koskaan tietää, milloin se toinen on suotuisalla tuulella ja suurista puheista huolimatta se fiilis voi muuttua ihan tuulen mukaan. Siksikin €€€
Olen käynyt pari kertaa Saksassa valtavan kokoisissa ja superhienoissa FKK-klubeissa, jotka ovat siis miehille rakennettuja paratiiseja.
Ei siellä vaikuta olevan ressukoita vaan tyylikkäitä 30-50 -vuotiaita, varsin hyvin elämäänsä hoitaneita miehiä, jotka varmasti saavat naisia myös ilmaiseksi.
Luonto on nyt vaan laatinut sellaiset ohjaimet miehille, että maslowin tarvehierarkian mukaisesti seksuaalinen vietti ja toteuttamisentarve menee meillä miehillä monien moraalijuttujen ohitse - vaikka kuinka näilläkin palstoilla tuota paheksutaankin.
Olen muuten itse käynyt noilla klubeilla ihan vaimoni luvalla ja tieten. Meillä suhde oikein hyvä, onnellinen ja toimiva muuten, mutta meillä ei ole tätänykyä balanssia seksin suhteen. Vaimoni on rajallinen ja hän haluaa kuitenkin tietyissä rajoissa sallia miehelleen elämän nautinnollisuuden, vaikkei sitä itse kaikin puolin kykene tarjoamaankaan. Olen onnenpekka harvinaisine oikeuksine tältä osin. Ja tiedoksenne, että suon hänelle ilomielin vastaavat iloittelut, jos vaan hän sattuisi moisesta jossain innostumaan
Saa paheksua ja/tai kadehtia 😊🤷🏻
M55
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt pari kertaa Saksassa valtavan kokoisissa ja superhienoissa FKK-klubeissa, jotka ovat siis miehille rakennettuja paratiiseja.
Ei siellä vaikuta olevan ressukoita vaan tyylikkäitä 30-50 -vuotiaita, varsin hyvin elämäänsä hoitaneita miehiä, jotka varmasti saavat naisia myös ilmaiseksi.
Luonto on nyt vaan laatinut sellaiset ohjaimet miehille, että maslowin tarvehierarkian mukaisesti seksuaalinen vietti ja toteuttamisentarve menee meillä miehillä monien moraalijuttujen ohitse - vaikka kuinka näilläkin palstoilla tuota paheksutaankin.
Olen muuten itse käynyt noilla klubeilla ihan vaimoni luvalla ja tieten. Meillä suhde oikein hyvä, onnellinen ja toimiva muuten, mutta meillä ei ole tätänykyä balanssia seksin suhteen. Vaimoni on rajallinen ja hän haluaa kuitenkin tietyissä rajoissa sallia miehelleen elämän nautinnollisuuden, vaikkei sitä itse kaikin puolin kykene tarjoamaankaan. Olen onnenpekka harvinaisine oikeuksin
Jestas, aikas harvinainen vaimo, voiko tollaisia olla olemassa?
Ajattelen, että sellaisilla miehillä on huono vaimo/tyttöystävä, kuten liian wanha tai rumapainoinen.
Ajattelen, että surullista jos seksistä pitää maksaa. Ja mietin, että eikö ole kumppania vai eikö kumppani suostu seksiin? Yllätyin joskus kun oltiin n. 45v äijäporukalla mökkeilemässä ja juteltiin myös seksielämistämme. Kahdeksasta ukosta kaksi oli tahtomattaan selibaatissa ja kolmella muulla oli kuulemma "hiljaista" sillä sektorilla. Seksittömässä suhteessa kärvistelijöistä toinen sanoi, että osti rouvalle uuden autonkin, mutta haarukka oli ja pysyi kiinni.
Itse jos olisin sinkku, niin auttaisin kyllä mielelläni puutteessa olevaa naista, enkä siitä mitään maksua haluaisi. Ei se vehje siitä kulu. Onneksi on kuitenkin nainen, joka suorastaan vaatii säännöllistä seksiä.
M51
"Seksittömässä suhteessa kärvistelijöistä toinen sanoi, että osti rouvalle uuden autonkin, mutta haarukka oli ja pysyi kiinni."
No eipä ihme jos puhutaan "haarukoista" ja kuvitellaan että seksiä saa kun ostaa autonkin....eli pitää vaimoaan prostituoituna...toivottavasti vaimo harrastaa seksiään jonkun kuparinruskean ja timmivartaloisen joogaohjaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Seksittömässä suhteessa kärvistelijöistä toinen sanoi, että osti rouvalle uuden autonkin, mutta haarukka oli ja pysyi kiinni."
No eipä ihme jos puhutaan "haarukoista" ja kuvitellaan että seksiä saa kun ostaa autonkin....eli pitää vaimoaan prostituoituna...toivottavasti vaimo harrastaa seksiään jonkun kuparinruskean ja timmivartaloisen joogaohjaajan kanssa.
Niin no, jos rouva pyytää uutta autoa ja mies sen ostaa, niin voisi kai sitä edes velvollisuudentunnosta antaa miehelle pesää. Itselleni ykkössyy olla naisen kanssa suhteessa on säännöllinen pillunsaanti. Toki on ihan kivaa olla myös ihastunut tai rakastanut, mutta siitä ei kannata olla huolissaan, se menee kyllä ajan kanssa ohi. Pilluntarvetta lukuun ottamatta pärjäisin hyvin itsekseni ja kämppiksenäkin mies olisi helpompi kuin nainen.
Huomattavasti nolompaa olla huorissakävijä kuin olla hu*ra. Pätee sukupuolista riippumatta.