Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletko YlePuhe?

Vierailija
08.02.2023 |

Kuunteletko YlePuhe radiokanavaa?Jos kuuntelet niin voit tehdä sitä vielä vuoden ajan.
Yle on tehnyt päätöksen kanava lopetetaan.

Kuunteletko YlePuhe?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YlePuhe auki lähes joka päivä ja on myös loppuun asti.

Vierailija
2/15 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
4/15 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne lopettavat noin suositun kanavan eikä jotain yhdentekevää jota kukaan ei kuuntele?

Vierailija
5/15 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vasta viime aikoina alkanut kuuntelemaan, kuten Yle Areenaa muutenkin, siellä on hyviä Podcasteja ja dokumentteja. Alkanut kyrpiin ne samat biisit mitkä soi muilla kanavilla.

Vierailija
6/15 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen tänäänkin.

Vierailija
7/15 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähes ainoa radiokanava mitä olen kuunnellut jo vuosikaudet. Varsinkin autossa kuuntelen usein. Joskus myös iltaisin/öisin.

Toki lisäksi striimaan puhelimen kautta sisältöä autossa tai kotona, mutta kyllä silti harmittaa kun lähes ainoa hyvä radiokanava pitää lopettaa.

Voihan ne podcastit kuunnella ihan podcasteina tietysti, mutta usein on helpointa vain laittaa radio päälle ja kuunnella mitä sieltä sattuu tulemaan.

Podcasteina pitää aina itse valita että mitä kuuntelee milloinkin. Tämä itse asiassa rajoittaa aika paljon kun sitä helposti itse sulkee ulkopuolelle sellaista sisältöä mikä voisi ollakin tosi hyvää.

Vierailija
8/15 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullu päätös Yleltä.

En tiedä saako johto lisäbonuksia kanavien lopettamisesta vai mikä on peruste lopettaa kanava?

Eihän tuon kanavan ylläpito voi tulla Ylelle edes kalliiksi kun se sisältö luodaan joka tapauksessa podcasteina.

Vierailija
9/15 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nyt on huono päätös ei voi muuta sanoa.

Vierailija
10/15 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen.

Vierailija
11/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Vain 59% kuuntelee?

Vierailija
12/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko ne lopettaa Podcastitkin. Mulle ei oikein selvinnyt? Muuten on ihan älytön musta tää suuntaus, että ylen pitää tehdä samaa klikkijournalismia kun kaikki muutkin. Tv uutisten lopuksikin mainostetaan nykyään näitä ylen klikkisisältöjä. Siellä oli mm. kysytty ihmisiltä mistä ne haluaisi juttuja, ei noita voi oikein uutissisällöksi enää kutsua.

Vierailija
13/15 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivutatko sana?

Vierailija
14/15 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko ne lopettaa Podcastitkin. Mulle ei oikein selvinnyt? Muuten on ihan älytön musta tää suuntaus, että ylen pitää tehdä samaa klikkijournalismia kun kaikki muutkin. Tv uutisten lopuksikin mainostetaan nykyään näitä ylen klikkisisältöjä. Siellä oli mm. kysytty ihmisiltä mistä ne haluaisi juttuja, ei noita voi oikein uutissisällöksi enää kutsua.

Podcastit voi kuunnella sitten YLE Areenasta.

Vierailija
15/15 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yksi parhaista radio kanavista ja samaa ei oo paljon muualla. Pitäishän suomessa olla edes yksi puheeseen erikoistunut kanava. Muilla kanavilla samat renkutukset aamusta iltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä