Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla raskaana!

Vierailija
24.11.2008 |

Elikkäs kuukautiset myöhässä jo monta päivää enkä testiä uskalla tehdä.

Maha ihan sekasin varmaan paniikista.

Miten voin abortin tehdä?!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää pienestäkin ja asia tuntuu maailmanlopulta .

Väsyttää tosi paljon ja päälle tuo kesto krapula.suussa maistuu pahalle..

onko sulla menkat myöhässä paljonkin?

Vierailija
2/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko testin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kirjoitan tämän vaikken tahtoisikaan. Nimittäin tuntuu kyllä kurjalta lukea itse lapsettomana toisten aborteista ja tuskailuista lasten tulon suhteen. Periaatteessa olen tosiaan sitä mieltä, että kaikki saavat päättää omista raskauksistaan, mutta tuntuuhan se epäreilulta kun ei itse ole saanut edes sitä yhtä. Tehkää ne lapset ja antakaa minulle.

Vierailija
4/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa meillekin.

Kuule ja muut myös samassa jamassa olevat.

mulla oli samanlainen tunne odottassani vaikka ihan eka on, muista en halunnut lasta. mutta en periaatteitani vastaan voinut aborttia tehdä,vaikka ahdisti ja pelotti.

nyt ihana kiltti viisas söpöäki söpömpi vauva ja kaipa ne raha asiatkin muilla sitte hoituu jos se ongelmana....miksiköhän muuten keharimaissa ne tekee vaa lapsia niihin oloihin....? tätä miettinyt jo jonkin aikaa

Vierailija
5/38 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on laskusuhdanne taloudessa, (taantuma) ja pelottaa kun miehen työpaikalla alitettiin yt- neuvottelut että joutuu pian lähtemään. Jos itse saisin töitä niin saataisiin lainat maksettua että ei tarvi kituuttaa.

No nyt myöhässä jo neljä päivää ja muitakin oireita ilmaantunut. Mies huomasi saunassa että mulla on ihan liilat nännit!

Kyseli sit että mitä tehdään?

Mä en vaan vielä pysty puhua siitä miehen kanssa. Hän kyllä taipuu molempiin suuntiin.

Ehkäisyvalmisteiden käyttö ei varmaan ole yleistä kehitysmaissa, johtuen tästä raskauksia on varmasti paljon mutta täytyy ottaa huomioo että kuolleisuus on siellä myös korkeaa.

Vierailija
6/38 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkällä olisit, joos olet raskaana?

Vierailija
7/38 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vastasyntyneellä vauvalla. Mieti miltä tuntuu saada sellainen suloinen tuhisija syliin, tuskin katuisit että päätit pitää hänet etkä lopettanut hänen elämäänsä.

Vierailija
8/38 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain tasolla olet jo päättänyt pitää vauvan. Minulla oli sama tilanne jokunen vuosi sitten ja pidin lapsen koska abortti tuntui mahdottomalta ajatukselta. Alkuun tuntuu että maailma kaatui niskaan, kaikki on pilalla, jaksanko? mutta kyllä ihminen jaksaa enemmän kuin arvaisikaan.

On hyvä merkki että miettii omaa jaksamistaan, se johtuu vastuuntunnosta, haluat vain hyvää lapsellesi. Epävarmuus kuuluu äitiyteen, eiköhän kaikki mieti raskausaikana omaa jaksamistaan ja rahahuolia on joka toisella.

Aborttia ei edes tehdä jos ei äiti ole ehdottoman varma, sitä kun ei voi perua.

Voit kuluttaa loppuelämäsi katuen ja miettien entä jos...Lasta tuskin kadut, ei kukaan terve äiti harmittele "miksi synnytin tuon".

Vierailija
9/38 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuiset ihmiset ei mukamas osaa huolehtia ehkäisystä jos eivät lapsia halua. En ymmärrä.

Vierailija
10/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lääkäriin, saat lähetteen ja sitten saat valita joko lääkkeellisen tyhjennyksen tai kaavinnan.

Vierailija
11/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan tätä henkistä puolta :(

Aivan kauhea olo.

Vierailija
12/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan tehdä abortin., en vain tiedä pystynkö.

Lapsia on ennestään jo ja tuntuu että näissä on jo haastetta tarpeeksi.

Riittääkö aika kaikille ja jaksetaanko?

Vierailija
13/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut aborttia vaikka kävin kahden eri lääkärin luona pyytämässä. Olivat sitä mieltä että vastuu on kannettava, sairaalassa vaan nauroivat. Lapsen hoidan kun on nähtävästi pakko mutta ne häntä rakasta. Mitään apun en saa mistään, neuvolassa sanoivat suoraan että heillä ei ole aikaa tälläiseen ja tämä on ennenmäkemätöntä. Näinkin voi käy käydä.

Vierailija
14/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi saada alle 12sta viikolla ihan helposti?

Vierailija
15/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuulumatonta! Jokaisella pitäisi olla oikeus aborttiin, todellakin! Mulkkuja sellaiset lääkärit jotka eivät keskeytystä tee! Pistää vihaksi, ei ketään voi pakottaa äidiksi vasten tahtoaan, kyllä vahinkoja voi sattua vaikka käyttää ehkäisyä!

Vierailija
16/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ei ole Suomessa lain mukaan vapaa, vaan perusteet pitää olla. Jos niitä ei lääkärin mielestä ole, niin hän ei lähetettä kirjoita.

Vierailija
17/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ei toimi suomalainen terveydenhuolto! ja sitä paitsi, jokainen äiti varmasti rakastaa lastaan, ellei ole sitten henkisesti ihan sairas. ja neuvolassa tällaiset tapaukset otetaan erityisesti huomioon jo lapsenkin kasvun ja kehityksen takia. jos olisi todellista, tuo lapsi olisi jo huostaanotettu.

Vierailija
18/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö että ei jaksaisi (ehkä)?

Vierailija
19/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään sanomalla, että ei jaksa saa halutessaan abortin.

Vierailija
20/38 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki sellainen ehkäisy, ettei tarvi miettiä jaksatko uuden vauvan kanssa vai et. by the way, abortti ei ole ehkäisykeino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme