Maistuiko kahvi teistä nuorena paremmalle?
Muistan, miten nautin ostolattesta. Se oli ihanaa. Nyt jos ostan latten, se on vähän pettymys.
Kellään samaa?
Kommentit (8)
Olen 47 vuotias ja olen juonut kahvia jo 35 vuotta. Nykyisin en juo enää kuin neljä mukillista päivässä, kun iltapäivän ja illan kahvi on alkanut maistua pahalta. Vielä joskus viisi vuotta sitten join kahvia 8 mukillista päivässä.
Tunsin tuoksun kauempaa ja maistoin selkeämmin eron tuoreen ja vanhan, sekä eri merkkien välillä.
Sama. Pelkästään aamukahvi maistuu hyvältä enää.
Ennen koronaa maistui hyvältä, sen jälkeen on maistunut vaan pahalta
Vai oliko sulla korona joka sekoitti makuaistia?
Minustakin kahvi maistuu tympeämmältä. Oon siirtyny murukahviin. Suodatinkahvi on ihan sietämätöntä koiran pissiä. Sitä ja ei maistu miltään -väliltä. Ja aamuisin sitä kahvia kaipaa eniten, totta. Mutta en myöskään saa unta ilman iltakahviani. Juuri litkin 6 dl:n iltakahviani. Eikä tää maistu ees hyvältä.
Oikeesti, tänään juuri mietin sitä et miksi kahvi ei maistu enää hyvältä. Ennen se oli herkkua
Kun kahviin lisää oikeata kermaa tai edes kahvikermaa, maistuu se paljon paremmalta. Harmi vaan että harvassa kahvilassa on enää kermaa saatavana. Jotain typerää kaurajuomaa vain ja jossain jopa rasvatonta maitoa, yök.