Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Avotakka-lehdestä? Kannattaako tilata?

Vierailija
27.02.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempia ovat Talo ja Koti ja Glorian koti, Kotivinkissäkin on hyviä sisutusjuttuja.

Vierailija
2/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut molemmat. Glorian koti oli " liian hieno" . Siis asuntoesittelyt ja kalusteet ja muut olivat sellaista hintatasoa ja överiluxusta, että ei siitä hirmuisesti itselle mitään saanut.

Avotakka " tavismaisempi" .

Mutta ihan mistä tosiaan tykkää...

Avotakan lopetin tarjousjakson jälkeen. Onko se nyt 79 euroa kestotilaus/vuosi. Eipä huvittanu sellasta maksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut ovat hyvin tehtyjä, vrt. deco jossa kaikki on kopiojuttuja tanskasta.



Tykkään muutenkin artek-aalto-linjasta, ja sitähän avotakassa on paljon.



gloria on liian elitistinen, ja noi muut liian markettimaisia.

Vierailija
4/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika tuttu ja turvallinen se on, tylsä myös. Sellainen viimisen päälle varman tyylin sisustajalle, joka ei halua erikoisempia ratkaisuja. Tykkään enempi Dekosta ja Plaza Kodista.

Vierailija
5/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyviä vinkkejä lastenhuoneisiin. Mutten tykkää niin paljon, että tilaisin.

Vierailija
6/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina siihen on tullut tosi paljon mainoksia ja se alkoi ärsyttämään. Kuitenkin haluan maksaa niistä sisustusideoista ja sisustukseen liittyvistä jutuista, enkä mainoksista joita on joka paikka muutenkin täynnä. En tilaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääneet aivan puolitiehen! Olikohan sisustaja sairastunut keskenkaiken? Pisti oikein silmään.



Muuten tuttua ja turvallista, vähän mautonta sisustamista pohjoismaiseen tyyliin.

Vierailija
8/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glorian Koti, Deko, Koti ja keittiö, Talo&Koti, Plaza, Oma koti kullan kallis, Kotivinkki ja ulkomaalaiset sisustuslehdet (varsinkin ruotsalaiset) ovat paljon parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on usein vähän tavallista värikkäämpiä ja persoonallisempia kämppiä. Minusta se on esteettinen, inspiroiva ja rohkea niinkuin sisustuslehden pitääkin olla että siitä saisi ideoita.

Vierailija
10/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei meillä tosiaan ole rahaa niihin luksuskalusteisiin :)

Siinä on sitä tyyliä, kyllä ihan kivoja ideoita silti löytyy ja voi totetuttaa samaa tyyliä edullisemmalla. No, ei ehkä sitä arkkitehdin suunnittelemaa avaraa lasitaloa metsän keskellä meren rannalla :)

Avotakka ihan ok myös, mutta joo ehkä vähän tylsä verrattuna Glorian Kotiin