miehet, pillun löysyyden merkitys! miehet, tää on nyt tärkee!
Minä koen että paikat on löystyny ihan hirveesti, 2 lasta synnytetty ja tän viimesimmän jälkeen todellakin on löysä. Sisään mahtuu iso tekodildo xl oikeesti aika paksu ja jossain vaiheessa kännissä mies huomautti löysyydestä.
Tästä sitten seurasi se että jokaikinen kerta seksiä harrastaessa mä mietin et olen löysä jne enkä siis todellakaan enään pysty meidän seksistä nauttimaan.
Mä haluaisin kuulla asiallisia, rehellisiä ja SUORIA kommentteja teiltä miehet asian merkityksestä tärkeydestä ja siitä pystyykö seksistä todella mies nauttimaan jos pillu on päässyt löystymään vähän enemmänkin.
Mun mies kyllä tulee joka kerta mutta nykyään esim takaapäin tuntumaa ei saa enään kunnolla ja ilmeisesti tarvii tietynlaisen asennon jotta on tarpeeksi kitkaa (?)
Kertokaa mulle miehen oikeita ajatuksia tästä ja kaipaako tällasen pillun kanssa elävä mies vaan salaa mielessään sitä parempaa tavaraa muualta?
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:19"]
Minä koen että paikat on löystyny ihan hirveesti, 2 lasta synnytetty ja tän viimesimmän jälkeen todellakin on löysä. Sisään mahtuu iso tekodildo xl oikeesti aika paksu ja jossain vaiheessa kännissä mies huomautti löysyydestä.
Tästä sitten seurasi se että jokaikinen kerta seksiä harrastaessa mä mietin et olen löysä jne enkä siis todellakaan enään pysty meidän seksistä nauttimaan.
Mä haluaisin kuulla asiallisia, rehellisiä ja SUORIA kommentteja teiltä miehet asian merkityksestä tärkeydestä ja siitä pystyykö seksistä todella mies nauttimaan jos pillu on päässyt löystymään vähän enemmänkin.
Mun mies kyllä tulee joka kerta mutta nykyään esim takaapäin tuntumaa ei saa enään kunnolla ja ilmeisesti tarvii tietynlaisen asennon jotta on tarpeeksi kitkaa (?)
Kertokaa mulle miehen oikeita ajatuksia tästä ja kaipaako tällasen pillun kanssa elävä mies vaan salaa mielessään sitä parempaa tavaraa muualta?
[/quote]
Kyllähän sillä on merkitystä. Löysä vagina ei tuota kitkaa ja painetta penikselle ja näin seksi ei juurikan tunnu miltään. Takaapäin nussimisessa pillu on muutenkin enemmän avoin joten se ei varmaan sovi ollenkaan.
Mutta nyt hyvät uutiset. Nainen voi kontroloida tiukkuuttaan hyvin pitkälle itse. Käyttämällä lantiopohjalihaksiaan. Tietenkin niitä pitää myös treenata. Opi käyttämään lantiopohjalihaksia seksissä ja miehesi ei ikinä jätä sinua enään rauhaan :)
No tuota juu, onhan sillä merkitystä mutta tuskin kenellekään niin paljoa että suhde siihen kaatuisi. Exällä oli iso värkki mutta eipä Se haitannut, huusin vain että eukko avaas stadionin portit meikä lyö kunnarin. :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:53"]
No tuota juu, onhan sillä merkitystä mutta tuskin kenellekään niin paljoa että suhde siihen kaatuisi. Exällä oli iso värkki mutta eipä Se haitannut, huusin vain että eukko avaas stadionin portit meikä lyö kunnarin. :)
[/quote]
No sama juttu jos miehellä olisi viisi senttinen kyrpä. Eihän se suhdetta haittaa eihän???? Totta hemmetissä suhde kaatuu jos mies ei saa seksistä mitään. Jos on liian löysä vagina niin koko seksi on hyödytöntä kun ei se missään tunnu
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:19"]
[/quote]
Kyllähän sillä on merkitystä. Löysä vagina ei tuota kitkaa ja painetta penikselle ja näin seksi ei juurikan tunnu miltään. Takaapäin nussimisessa pillu on muutenkin enemmän avoin joten se ei varmaan sovi ollenkaan.
Mutta nyt hyvät uutiset. Nainen voi kontroloida tiukkuuttaan hyvin pitkälle itse. Käyttämällä lantiopohjalihaksiaan. Tietenkin niitä pitää myös treenata. Opi käyttämään lantiopohjalihaksia seksissä ja miehesi ei ikinä jätä sinua enään rauhaan :)
[/quote]
"Enään"!!! Argh!
Miehet! Meneekö niin et jos on löysä pillu niin silti tulee vai onko niin et jos on löysä niin ei tulis ollenkaan? Eli löysälläkin pystyy mies saamaan mut ei juurikaan oo nautintoa löysän kanssa???
Jos asia sinua oikeasti rassaa, niin käy lääkärin ja kirurgin juttusilla ja teetätä kiristys. Jos et julkiselle puolelle saa itseäsi seliteltyä (en tiedä, onko mahdollista) niin sitten yksityislle. Tekisit sen ihan itsesi vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:35"]Miehet! Meneekö niin et jos on löysä pillu niin silti tulee vai onko niin et jos on löysä niin ei tulis ollenkaan? Eli löysälläkin pystyy mies saamaan mut ei juurikaan oo nautintoa löysän kanssa???
[/quote]
Minä ainaki saan mutta joskus siinä voi kestää naurettavan pitkään, kunto loppuu kesken plus alkaa miettii esim mitähän telvisiosta tulisi jne.
Pillun löysyyttä / tiukkuutta on helppo merkitä. Värjää miehesi kalu vaikkapa vihreäksi ja käske nylkyttämään sinua. Pillusi värjäytyy. Pyydä miestäsi myöhemmin tarkastamaan värjäystä. Jos pillussa näkyy värjäytymättömiä kohtia, on se löystynyt.
Lantionpohjajumppa kehiin ja apteekista kuulat. Siitä on hyötyä sulle itsellesi, saat paremmin orkut.
Älä mieti liikaa, vaan vaihtakaa peppuun. Kun menet nelinkontin, otat sen xl-dildon pilluusi ja yhtä aikaa mieheltäsi penistä anaaliin ja sormetat klittaa, niin kaikki saavat mahtiorkun varmasti.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:35"]
Miehet! Meneekö niin et jos on löysä pillu niin silti tulee vai onko niin et jos on löysä niin ei tulis ollenkaan? Eli löysälläkin pystyy mies saamaan mut ei juurikaan oo nautintoa löysän kanssa???
[/quote]
Se saaminen on aika vaikeata. Tietenkin jos on oikein kiimassa niin voi laueta mutta muuten on vaikeata. Olen tälläisen löysemmän tapauksen kanssa ollut sängyssä. Vaikeata se on. Yhdyntä ei tuntunut juuri missään. Joutui ettimällä etsimään juuri sitä oikeaa kulmaa että tulee painetta edes vähän. Yhdyntä kesti lähemmäs tunnin kun ei siinä vaan laukea millään. No lopulta onnistui mutta oli se työn takana.
Mutta kyseinen nainen ei ollut varmaan edes kuullut lantiopohjalihaksista. Kun harrastin hänen kanssa myöhemmin anaaliseksiä niin laukeamisessa ei ollut mitään ongelmaa eikä nautinnossa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:06"]Älä mieti liikaa, vaan vaihtakaa peppuun. Kun menet nelinkontin, otat sen xl-dildon pilluusi ja yhtä aikaa mieheltäsi penistä anaaliin ja sormetat klittaa, niin kaikki saavat mahtiorkun varmasti.
[/quote]
Ja sitten kun peppukin on löystynyt, vaihda afrikkalaiseen...
Yritän pitkittää kestoa mahdollisimman pitkään. Löysää pillua pantaessa erektio kerkee kertaalleen laskea. Sen saa kyllä nopeasti takaisin kun tekee jotain muuta. Saan kovemman erektion kun juon naisen pissaa kuin panen löysää pillua.
Laita jalat tiukasti yhteen kun miehesi on sisällä niin kyllä on tiukkuutta tarpeeksi jos miehellä on kunnon erektio. Jos ei ole niin ei pääse enää sisään eikä pysty.
Kohtalotoveri täällä.
Kolme lasta, lievä lohdunlaskeuma ja alapää pilalla, jumppa kiristää lihaksia suulta, mutta kun loppuosa on kuin messuhalli niin minkäs teet.
Mies kyllä kiltisti ei asiasta valita ja väittää nauttivansa. Mutta kyllähän sen huomaa, että vehje saattaa välillä löystyä ja loppuu asti vieminen vaatii selkeästi ponnistuksia.
Joten oma nautinto on mennyttä, kun kostun en tunne itsekkään mitään, joten teen kaikkeni, että mies tuntisi ja samalla häpeän syvästi alapäätäni.
Masentavaa.
Enempi haittaa jos on muutenkin passiivinen eli odottaa vaan että mies tekee tarpeensa ja ite makaa ku mätä lahna pillunlihaksia supistelematta. Geisha kuulat yms. välineet mukaan ja kohta taas homma toimii, mutta se vaatii kovaa treeniä. Toki jos naisella on pakkomielle toisiin/toiseen mieheen ei silloin kyllä ole enää millään mitään merkitystä.. (jaaha taas joku soittaa "työpuhelua").
Runkata voi omaan käteen jolloin seksikin on hyvää ja puristustakin löytyy. On toki naisia jotka pitää huolta itsestään ja yleensä huolehtii muutenkin asioistaan. Tiukin pillu oli niin treenannut että pystyi katkaisemaan normaalin lyijykynän pillussaan, voi vit...kun joskus vielä sellaista niin kireetä pääsis....
MIES vastaa!
Täällä on jo niin monen naisen ohjeita listattu mutta en ravannut yhtäkään miehen suoraa vastausta Ap:lle, joren tässä niitä vastauksia.
1. Kysyit pystyykö nauttimaan
Kyllä pystyy. Monesti se mikä tuo esteitä nauttimiseen on naisen tunteen lukkiutuminen siihen ajatukseen, että olenko löysä tai hyvä tässä tilanteessa. Siitä seuraa se, että vapaa tunne joka seksissä kiihottaa ja mistä myös hyvä olo ja orgasmi syntyy on lukossa.
2. Kaipaako muita...?
Ei kaipaa kun naisella on tunne mukana ja hyvä itseluottavainen mieli.
T. MIES etelästä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 07:36"]Löysä tuhero on kuin tulpaton mopo, ei toimi.
[/quote] mutta entä jos poslari?