Galuppi: MItä mietit juuri nyt?
Lapset ovat menossa yökylään tänään ja minä mietin, että haetaankohan lapset jo kohta...:D
Kommentit (15)
tahtosin radalle ja ei o lapsille hoitopaikkaa ja o luvattu men la ja su sukalaista muuttamaan..prkl
Että millainen luuska mahtaa olla se kolmen lapsen naimisissa oleva äiti, joka miehen työpaikalla kuulemma paneskelee yhden perheellisen äijän kanssa.
no onneks mies tulee kohta duunista ja mä pääsen huilaan.. meinaan on tosi väsy olo..
mistä löytyis kiva rivitalonpätkä, 4h+keittö ,sauna ja piha. Hyväkuntoinen eikä maksais miljoonia. Onko liikaa vaadittu.
Kun on hedelmällisimmät hetket meneillä ja mies ei oo kotona.
Mietin, että pitäisikö mennä lasten kanssa päiväunille. Olen miettinyt tätä jo yli tunnin, joten olisi aika lopettaa miettiminen, koska lapset heräävät puolen tunnin sisään.
että saisin rahat riittämään kaikkeen välttämättömään.. ja riittääkö ne sittenkään...
Tulis vähän outoon aikaan, ja vahinkokin olisi,mutta salaa taidan toivoa silti että olisin...
erottiin pari viikkoa sitte,mä halusin eron......nyt on kauhea ikävä....
vai raahautuisiko pedin pohjalle.
kun noi lapset herättää tunnin välein kuitenkin, ah tätä sairastelua.
MIes aiemmin illalla sanoi, että laittaa tiskit kunhan saa puhtaat vielä kuumat pois koneesta. Mä olin muutaman tunnin kuskina terassilla ja äsken palasin hiljaiseen taloon, kera tiskivuoren....
JOo on tylsää :-)