Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitkö mitään hyvää sanottavaa PERHEPÄIVÄHOITAJISTA?

Vierailija
25.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuntenut/tunnen muutamia tosi hyviä!! asumme hgissä ja lapseni on vielä pieni & kotihoidossa, mutta ensisijaisesti haaveilen hänelle perhepäivähoidosta tulevaisuudessa!!

Vierailija
2/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on aina sama hoitaja aamulla vastaanottamassa pientä lasta. Ruoka on kotonatehtyä eikä laitosruokaa. Hoito on yksilöllistä kun on pieni ryhmä. ....ja paljon muuta mitä en jaksa kirjoittaa...

Näin siis jos on hyvä hoitaja, huonot ovat taas aivan oma lukunsa. Vähemmistössä kuitenkin huonot hoitajat.

Kiitos hyville perhepäivähoitajille, jotka antavat kotinsa vieraiden lasten käyttöön ja jaksavat tehdä hyvää työtä pienestä palkasta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näe mitä seinien sisäpuolella tapahtuu kun ovi laitetaan kiinni. Eli kertokaa nyt mistä tietää????

Omat lapset ryhmiksessä ja en ole tyytyväinen ollenkaan. Moni asia mättää ja kohta siirrymme toivon mukaan kunnalliselle normaaliin päiväkotiin. Yksityiselle en lapsiani laittaisikaan juuri sen vuoksi kun siellä vain yksi henkilö hoitamassa lapsia.

Vierailija
4/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt aivan ihana. Hyvää ruokaa,virikkeitä,joustoa. Rouva jopa kalastaa omat fisunsa..luomua joo.

Jämäkkä, mutta oikeudenmukainen.

Vierailija
5/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian ankaria kasvattajia sekä hällä väliä -tyyppejä. Osa ei osaa laittaa kunnon ruokaa ja osa tykkää enemmän juoruamisesta kuin lasten kaitsemisesta. Ja nämä huonotkin osaavat esittää niin ihanaa hoitajaa vanhempien nähden! Täytyy olla ihan oikeasti tarkkasilmäinen, että erottaa hyvät akanoista.

Itse teen työni mahdollisimman hyvin, mutta täydellinen en ole...

Vierailija
6/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä tuli huomattua kenelle antaisin lapseni ja kenelle en.

On leipiintyneitä, katkeria vanhoja naisia, mutta myös todella ihania tapauksia.

Ihanin on henkilö, jonka luona olen itse ollut opiskeluaikana katsomassa mitä on pph:n työ.

Hänellä oli viikkosuunnitelma eli askartelupäivä, liikuntapäivä jne.

Hän oli valtavan innostunut työstään ja kohteli lapsia todella hienosti. Ruoka oli monipuolista ja terveellistä.

Vierailija
7/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaseläkkeelle tai muihin hommiin

Vierailija
8/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ottaa aina lapsen iloisesti vastaan.

-Tekee loistavaa ruokaa.

-Järjestää kaikenlaista tekemistä lapsille.

-Koti on toimiva ja siisti. (Minusta vähempikin siisteys riittäisi..) ; )

Ja tärkein: Lapset rakastavat häntä! He menevät aina ilolla sinne ja kehuvat häntä kotona, kun keskustelemme päivästä.

Hän on oikea kultakimpale meidän perheelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme