Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva säästäminen

Vierailija
25.02.2008 |

Ärsyttääkö ketään mutta jatkuva joka tuutista ulos tuleva säästövinkkien tulva. Tyyliin jätä suklaapatukka ostamatta niin säästät vuodessa niin ja niin paljon.

Itse ostan joka viikonloppu Iltikset, hinta yhteensä 4 eur. Se tekee vuodessa 200 eur. No entä sitten? Voisin toki ostaa säästyneellä 200 eurolla jotain kivaa mutta kun ei ole rahasta muutenkaan hirveän tiukkaa ja joka viikonloppuinen Iltis-annos on mulle tärkeä. Otan omaa aikaa ja luen lehdet kaikessa rauhassa. Pitäisikö se siis muka lopettaa kun toiset paheksuu moista tuhlailua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole SULLE tai perheellesi haittaa! :D

Mua ei haittaa mitä muut ostaa. En ymmärrä pointtia. Sori.

Jos sulla on varaa ostaa, niin mitä sitten?

Vierailija
2/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sun lehtien ostamista nyt on paheksunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan ärsyttää kun lehdissä on laskelmia siitä miten paljon säästää jos jättää ne ostamatta.

Vierailija
4/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siinäkin, kun sytytät sit niillä ostamillas Iltiksillä sit vaikka takkaan tulen. Säästät luontoo kun et heitä roskikseen sitä lehtee. Ja sit ku ei tarvi erikseen ostaa sytykkeitä. Perustele kato vaikka tällä itelles se lehden osto. Siinä vaiheessa, jos pitää alkaa perusteleen.

Vierailija
5/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät nyt että sulla menee vuodessa 200 e rahaa niihin iltiksiin. Ok. Ehkä haluat käyttää sen kakssatasen just siihen. Sitten ei ole mitään syytä jättää niitä ostamatta.

Jos sen sijaan alkaa tuntua että joku muu olisi parempi kohde niin sitten voisi ehkä toimia toisin?

Vierailija:

Jotenkin vaan ärsyttää kun lehdissä on laskelmia siitä miten paljon säästää jos jättää ne ostamatta.

Vierailija
6/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Nyt helpottaa. Kyllä mä haluan käyttää 200 eur juuri tähän tarkoitukseen!