Muisttteko vielä meikkimerkin anytime?
Kommentit (99)
Anytimea oli vielä alle 10 vuotta sitten hyvinkin kaupoissa, vissiin tosiaan se Lumenen Natural Code-sarja tuli Anytimen tilalle. Itselläni oli Anytimeltä ainakin vaalea kivipuuteri, meikkipuuteri (oli kyllä huono!) ja yhden ripsivärin muistan ostaneeni (joka oli myös huono). Taisi olla myös kynsilakkoja valikoimissa, joku kynsilakka taisi mulla olla kans!
Muistan! Ala- ja yläasteikäisenä tuli käytettyä niitä, ostin Seppälästä viikkorahoilla :) Just joku puuteri, kynsilakkoja, rajauskyniä... Seppälässä ostin myös jonkun muun merkin rajauskyniä huulille ja silmille, sellaisia puunvärisiä. Ja niitä paksuja, missä oli jotain hilettä seassa :D Oi teiniaikoja...
Oi, muistan! Ne tuubissa olevat huulikiillot, puhdasta rakkautta!
Muistan! Käytin Anytimen peitepuikkoa, koska se oli ainoa josta löytyi tarpeeksi vaalea sävy mulle talvisin :) Muistan kun Anytimen meikit hävisi kaupoista ja hamstrasin jostain loppuunmyynnistä 3 noita peitepuikkoja, jotka kestivätkin todella kauan käytössäni. Kun viimeinen loppui niin tulikin ongelma mistä löytää jälleen hyvä, vaalea peitepuikko. Muistan sen hylsyn ikuisesti. Se oli valkoinen jossa sininen Anytime-teksti ja tuli läpinäkyvässä muovikääreessä, jossa oli piirroshahmomainen, vaaleatukkaisen tytön kuva. RIP Anytime <3
Mulla oli anytimen meikkivoidetta ja puuteria aina, ja täytyy kyllä sanoa että olivat hinta-laatusuhteeltaan hyviä, vaikka silloin en sitä tajunnut. Itse en tykkää esim Lumenen natural code -tuotesarjasta yhtään, ja yhtä halvalla ei nykyään saa edes niitä kaikkein huonoimpia meikkejä. Tuli muuten aika nostalgisia tunnelmia tätä ketjua lukiessa, muistan kuinka body shopista kaikki ostivat yhteen väliin sitä vanilja hajuvettä, ja tosiaan tuon olin jo aivan unohtanut, että Seppälä myi meikkejä! :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:32"]
Punainen Date oli ihan jees, mutta vielä ihanampi oli keltainen Fii :D
[/quote]
Ei kun Fiin pikkumusta:). Ja mullakin oli anytimen puuteria tietty. Ja Anais Anaista kaulalle kummitädiltä joululahjaksi saatua...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:16"]
Tuli muuten aika nostalgisia tunnelmia tätä ketjua lukiessa, muistan kuinka body shopista kaikki ostivat yhteen väliin sitä vanilja hajuvettä, ja tosiaan tuon olin jo aivan unohtanut, että Seppälä myi meikkejä! :)
[/quote]
Mulla oli sitä Body Shopin vaniljantuoksuista body mistiä :D Se oli niin ihanaa silloin, nyt tuoksuisi varmaan ällömakealle. Ja TBS:stä ostin myös omenantuoksuista shampoota, sitä on ikävä.
34
Minulla oli Anytimen huippu eye-liner ja musta ripsari (sekä vaaleahko huulipuna). Olin aika söpö siinä meikissä, ja ystävät aina ihastelivat, että kun sulla on niin pitkät ja tuuheat ripset. Se oli se Anytimen ripsari ja kun sen laittoi hyvin :)
Tädilläni vasta upeat ripset oli, mutta hänellä olikin kakkumaskara, johon sylkäistiin, ja sitten levitettiin. Niin tarkasti erottuvia ja upeasti kaartuvia ripsiä ei enää nykyisillä maskaroilla taida saada aikaan. Salaisuus oli se tuore sylki...
Mulla on vieläkin kolme Anytimen kynsilakkaa. :D Ihan käyttökuntoisia ovat edelleen. Taidankin laittaa tänään kynsiin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:27"]
Nyt voinkin kysyä sitten, kuinka monen ensimmäinen oikea hajuvesi oli Hollannin kukat. Minulla se ainakin oli ensimmäinen, tosin sitä ennen oli ollut joitakin halpiksia, mutta tuossa siirryttiin jo sitten ihan eri sarjaan.
[/quote]
Minun! Enpä tätä muistanutkaan, mutta oikeasti taisin saada pullon Hollannin kukkia joululahjaksi viidennen luokan jouluna. Jäi vähälle käytölle, koska aika pian tuon jälkeen sain vähän käytetyn Anaïs Anaïs -pullon sukulaiselta, ja olen aina pitänyt tuota ensimmäisenä hajuvetenäni.
Ensimmäinen "huulipunani" oli melkein vitivalkoista Anytimea, samoin puuteri, ja nämä muistinkin. Näitä käytin satunnaisesti ala-asteaikana. Säännöllisesti aloin meikata luultavasti kasin syksyllä, kasin luokkakuvassa ainakin minulla on selvästi ripsaria, rajauskynää silmissä ja ulkomailta ostettua kallista Shiseidon huulipunaa.
Heh, mulla vanhoja Demi-lehtiä tallessa vuosilta 98-03, ja tulee nostalginen olo kun katsoo lehtien kosmetiikkamainoksia :') Anytime oli uudistanut ilmettään vuosituhannen vaihteessa/alussa (siitä sinisävyisestä valkoiseen ja niihin piirroshahmotyttöihin). Sitten Herbinalla oli muuten Clearface (tms.) sarja, joka tuoksui greipiltä. Oli siis puhdistusgeeli, kosteusvoide ja joku finnistick, kosteusvoidetuubissa oli ainakin greipin kuva.
Mä ostin anytimen huulikiillon tarjoustalosta vielä 2009. Nyt herää epäilys, kuinka vanha se mahtoi olla. :D No, väliäkös tuolla. käytin sitä kerran jossain naamiaisjuhlissa, joita varten sen eurolla ostin. järkky väri oli se.
Oi, muistan! Tulee nuoruus mieleen:) etenkin kaksi vuotta nuoremmalla pikkusiskollani oli paljon anytimen meikkejä. Muistan puuterin, huulikiillot, ripsarin ja kynsilakat. :)
Ällön makea Fii ja anais anais hajuvesi <3 miksi sitä anais anaisia ostettiin nuorille tytöille lahjaksi? Tuoksu oli hieman ''mummomainen''. Hennesissä oli pink panter tuoksua, käytin sitä pitkään <3
Voi, kaikki vanhat meikit ja tuoksut ja voiteet herättää kaihoisia muistoja. Ehkä nykyään on jotkut kemikaalit kielletty, ei nää uudet tuotteet tuoksu enää samalta. Tuoksut tuo mieleen muistoja.. Anytimen huulipunia ja kynsilakkoja mulla oli. Mutta ihanin tuote oli aikoinaan Elisabet Ardenin huulikiilto. Se oli ensimmäinen huulikiiltoni ikinä ja kesätyörahoilla ostettua luksuskosmetiikkaa. Sen tuoksu oli ihana, kun levitin sitä huolella Kreikan yössä (myöskin Kreikkaan piti matkustaa kesätyörahoilla ensimmäistä kertaa). Nyyh. Nykyään ei mikään ole enää niin ihmeellistä. Anytime oli hyvä merkki, joka tapauksessa :) Ja Hollannin kukat muistan myös, ja mustan Fiin. Musta Fii oli niiiin seksikäs tuoksu ettei mitään jakoa!
Oi, Anytime oli kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Lämpimiä muistoja kyseisestä merkistä <3
Fii pikkumusta. Ihan lemppari. Myskiä hajuvetenä. Ostin tänä vuonna joulun jälkeen alesta lahjapakkauksen(hajuvesi+vartalovoide) tätä samaa kamaa. Välillä hemmottelen itseni takaisin 80-90-lukuun :)
up