Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kaipaisivat vanhaa kunnon sisäkkösysteemiä?

Vierailija
23.11.2008 |

minä inhoan ruuanlaittoa, siivousta ja kaikenkarvaista järjestelyä. Haluaisin meille jonkun, joka keräisi vaatteeni ja terveyssiteeni lattialta siitä mihin ne viskaan, korjaisi ruuat pöydästä, pesisi lasten hampaat, imuroisi lattiat yms.

Kannattaisiko hakea joku thaimaalainen meille töihin? paljonko sellaisesta olisi menoja?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävän tuhattaiturin kanssa.

Vierailija
2/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos miehesi omii thaitylön itselleen? Sulla edessä muutto kaupungin vuokrataloon ja sossuun kerjäämään. Joudut sitten itsekin jollekin hienopierulle kotiorjaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta perheestä jotka oli tuottaneet itselleen tollasen "sisäkön" enmuistamistämaasta...

Ne asui perheessä ja söi samaa ruokaa,mut hommiin kuului just siivous,lastenhoito,ruoanlaitto,pyykipesu yms,ei siis olleet mitään aupaireja vaan ihan palkollisia...

Taisivat verojen jälkeen tienata jonkun 600e/kk... mut se olikin 500e/kk enemmän ku mitä saivat kotimaassaan

Vierailija
4/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos miehesi omii thaitylön itselleen? Sulla edessä muutto kaupungin vuokrataloon ja sossuun kerjäämään. Joudut sitten itsekin jollekin hienopierulle kotiorjaksi

Kyllä mä nyt itseni elättäisin ja kaupungin vuokratalo on ihan ok, kyllä me joskus ollaan sellaisessakin asuttu. Jos se thaityttö olisi ollut huvä kotiapulainen niin hyvillä mielin jättäisin sille lapsetkin, saisinpa vihdoinkin vapaan elämän! Enkä varmana menisi kenellekään kotiorjaksi, mulla on ihan ammatti ;)

ap

Vierailija
5/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. terveisiä:)

Vierailija
6/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin meille jonkun, joka keräisi vaatteeni ja terveyssiteeni lattialta siitä mihin ne viskaan

Vierailija
7/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyssiteet lattialta

Vierailija
8/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi sairaaloissa on natsimeininki (olen kyllä käynyt katsomassa tuttuja) ja minä haluan olla palveltavana, en komenneltavana.

ap

Vierailija
9/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi työnantajan puolesta tarjota ilmainen mahdollisuus motiapulaiseen, vähintää 12 tunniksi viikossa ja isommille perheille 40 h/vk.

Näin se oli hyvissä työpaikoissa vielä 60-luvulla.

Vierailija
10/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
11/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä akateemisille pitäisi työnantajan puolesta tarjota ilmainen mahdollisuus motiapulaiseen, vähintää 12 tunniksi viikossa ja isommille perheille 40 h/vk.

Vierailija
12/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi duunariammatit ei koskaan tuu mukaan kotiin, joten niillä on aikaa ja energiaa siivota itsekin...

Vierailija
13/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan päivärahan vastineeksi. Vai mitä ap?

Vierailija
14/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yliopistossa järjestettäisiin kurssi terveyssiteiden roskikseen laittamisesta, ettei koko perheen tarvitse tarpoa ap:n terveyssiteiden keskellä.

t. vain ammattikorkeakoulututkinnon suorittanut

Vierailija
15/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei viitsisi, joku muu voisi tehdä sen!

Vierailija
16/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei viitsisi, joku muu voisi tehdä sen!

Vierailija
17/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä tulee paha haju. Ja sitä paitsi ne siteen on usein kiinni pikkareissa kun heitän vaatteet illalla lattialle ja sitten joudun viemään sen erikseen vessaan. Ihan kamala vaiva.

Miksi ylipäänsä minun pitäisi tehdä itse yhtään mitään?

Vierailija
18/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-raajahalvaantuneena, niin sinun ei tarvitse enää tehdä itse yhtään mitään

Vierailija
19/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvaantuminen yhtään haittaisi. Osaan elää oman pääni sisässä.

t. ap

Vierailija
20/20 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että vuosituhansia noita apulaisia on saatu aivan ilmaiseksi niistä kansoista, joita on kulloinkin orjiksi otettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän