Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pojalle etunimeksi Niclas, mikä toiseksi nimeksi?
Kommentit (8)
Edes ruotsinkieliset ei kirjoita Niclasta c:llä vaan k:lla!
t. Suomenruotsalainen jolla on Niklas niminen poika
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nicklas Zacharias Christopher ois mun ehdotus
ja niklas k-lla. Muuten joutuu aina sanomaan uusissa paikoissa " hei, olen niclas C:llä" Ja nimeksi tulee siis " NiclasC:llä" heh. kuulostaa naurettav
alta
Hauskaa on täään, ainakin kolmas ketju missä saanut nauraa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ruotsissa jos lasketaan Niclas- ja Niklas-nimiset yhteen niin noin kolmasosa koko määrästä on Niclas C:llä. Lisäksi esiintyy vielä muotoa Nicklas.
eli Ruotsissa on kutsumanimenä Niklas 22188 ihmisellä, Niclas 9724 ja Nicklas 7174 kpl
Alue: Aihe vapaa
Eli Niclas Yesse Christian. Ceetä ja yytä ja mikse zetaakin vois laittaa tohon Yezzeen. Tai jopa Niclakzeen? Oisko heeno?