Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mini G: Talviloma vai hiihtoloma?
24.02.2008 |
Millä nimellä teidän perheessä kutsutaan tätä tämän ajankohdan lomaa?
Ja mikä on parasta siinä?
Kommentit (6)
Me vanhemmat talvilomalla. Parasta on yhteinen aika ja ulkoilu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehen kohdalla en ainakaan hiihtolomasta viitsi puhua, kun jo talviloma on aika erikoinen nimitys hänen talvilomastaa, joka on huhti-toukokuun vaihteessa.
vaikka ei meidän koululaiset ole yhdelläkään hiihtolomalla voineet hiihtää.
jos nyt ei paljoa hiihdeltäisikään niin ainakin pyritään olemaan mahdollisimman paljon ulkona
työssä käyvillä talviloma. Eli molemmista tilanteen mukaan.
Alue: Aihe vapaa
Ja parasta on se, ettei tarvitse mennä töihin!