Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis helvatto tätä mun kiertoa *ärinää*!!!

Vierailija
24.02.2008 |

Tässä ei ole taaskaan mitään järkeä! Kertokaa nyt oma mielipiteenne, pliis.

Siis edelliset menkat alkoi 23.1.08 ja silloin kierto oli 30vrk. Vertailukiertoa ei ollut koska oli ekat menkat imetyksen jälkeen.

Nyt uusia ei sitten näy! Nyt on menossa kp34/30 ja olen jo viime torstaina tehnyt raskaustestinkin, nega. Tein sen koska olo on todella raskas: vatsaa ja selkää vihlonut, rinnoissa arkuutta, väsymystä, herkkyyttä, valkovuotoa, pissattaa... Tää on aivan hullua.

Mulla on käytössä clomifen koska ovulaatiota ei tapahdu itsekseen. Olin pongaavinani oviksen jo kp15 tienoolla. Oli kovasti limaa silloin. Ja mulla on AINA (kolmen eri käyttökerran ja yhteensä yli kymmenen clomikierron kokemuksella) alkanut menkat clomikierrossa tasan kp30.

Kun luet tätä, mitä ajatuksia sulle herää? Raskautta toki toivon mutta onko se jo poissuljettu asia? Tuntuu kuin väsymys olisi hellittämässä, rintoja ei enää arista yhtä lailla eikä ole nyt nipistellyt vatsaakaan samoin kuin vielä muutama päivä sitten...

Tää on niin ärsyttävää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain yhden raskaustestin tehnyt, niin testaa ihmeessä uudelleen. Äläkä hanki sitä halvinta mahdollista testiä, ne ei ainakaan oman kokemuksen mukaan ole luotettavia.

Sen kun olet tehnyt niin voit alkaa pähkäilemään, mitä seuraavaksi.

Vierailija
2/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kauanko imetyksesi kesti? Jos vasta on yhdet menkat ollu sen jälkeen, niin on ihan normaalia, että seuraavat ei tule kellontarkasti, hormoonitasapaino ei ole vielä kohdillaan

-imetyksen lopettamiseen liittyy paljon hormonaalisia muutoksia ja tuntemuksia (esim. rintojen kipeytyminen ja väsymys voi olla niitä9

-älä nyt yhden kierron jälkeen vaivu epätoivoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, jos olet vasta lopettanut imetyksen niin sulla voi omatkin hormoonit vielä heitellä sen verran että se vaikuttaa menkkoihin.

Joten vielä en kirvestä heittäisi kaivoon vaan odottelisin muutaman kuukauden rauhassa että ne tasoittuu ehkä itsekseen.

Tai jos raskaustesti näyttää edelleen negaa niin eihän siitä lääkärin kanssa juttelemisesta haittaakaanolisi

Vierailija
4/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten meni kolmisen kuukautta hormonitoiminnan käynnistymiseen. Ja jos olisin nyt ollut ilman clomifenia, en ihmettelisi ollenkaan tätä kierron venymistä, mun luomukierrot ovat vaihdelleet välillä 17-62vrk.

MUTTA kun on tuo clomifen käytössä niin se pistää miettimään. Eli ilmeisesti clomit ei enää toimi mulla kuten ennen? Mutta ovis oli kuitenkin? Miksi sitten menkat ei ala vaikka oviksesta on jo reilusti yli 2vk, kohta kolme??

Äh, pitäs tyhjätä pää näistä ajatuksista kokonaan. Uuden testin tekoon on hirmuisen suuri kynnys kun tunnen itseni aivan idiootiksi näiden tuntemusteni kanssa. Se negaruutu kauhistuttaa niiiiiiiiiiin paljon...

ap :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi