Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvässä parisuhteessa olevat!!

Vierailija
24.02.2008 |

Onhan teitä? Tulee jotenkin masentunut olo kun lukee kaikkia kertomuksia siitä kun mies juo, pettää ja murisee. Itsellä takana kaksi vakavaa suhdetta, jotka molemmat päättyi ikävästi. Kertokaa että ihania ja kunnollisia miehiä on olemassa! Nyt saa hehkuttaa =)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luotettava, huumorintajuinen ja todella sitoutunut perheeseensä, kaikki vapaa-ajat perheen kanssa. Puhuu minulle nätisti aina jne. Seksi luistaa.

Vierailija
2/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa paljon enemmän lasten kanssa kuin minä, ottaa minut huomioon joka asiassa, tekee kotitöitä pyytämättä, on seksikäs ja ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettava, fiksu ja mukava. Paras kainalo ikinä.

Vierailija
4/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoria löytyy, mukava luonne jonka seurassa viihtyy! (muutkin kuin vaan minä). kunnollinen (ei ryyppää), liikunnallinen, pitää itsestään huolta. tekee kotitöitä ihan käskemättä, jos minulla kiireistä, tekee kaiken. on loistava isä lapsellemme. arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa minua ja osaa näyttää tunteensa ja osaa keskustella, vaikeistakin asioista. olemme onnellisia!

Vierailija
5/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy niin ihana rakas ja lähes täydellinen mies ja isä. usein mietitään kuinka ollaan niin onnellisia ja miten paljon rakkautta meillä on! 10 yhteistä vuotta jo mennyt ja edelleen mahanpohjassa kutittaa.. :)

Vierailija
6/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana joskus hetkeksi hengähtää. Tai viettää muutama tunti kahden. Kolmea lasta ei vain kukaan halua tulla hoitamaan.

Vierailija
8/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen parisuhdeaikaan kannattaa sitä rahaa nimenomaan panostaa.

Ja minullakin on ihana mies. Palkkaamme lapsenvahdin vain ja ainoastaan siksi että saamme olla kahden.

Vierailija
9/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa en voisi kuvitellakaan olevan.

Vierailija
10/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta ollaan oltu naimisissa ja edelleen tosi rakastuneita. Kolme lastakin on siunaantunut. Mieheni viettää lähes kaiken vapaa-ajan meidän kanssamme, ei käy baareissa, tekee kotiöitä, laittaa ruokaa, leikkii lastemme kanssa ja huomioi minua tosi kiitettävästi. Tosi kilttikin on ja seksikäs. Kuulen usei myös kauniita sanoja häneltä. Onnellinen olen!

Vierailija
11/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. onnellisesti naimisissa oleva tuurijuopon vaimo

Vierailija
12/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt usko parisuhteeseen on vahvempi kuin ennen kriisiä. Kun me tuosta selvisimme, niin tuskin tämä kovin helposti enää horjuu. :)

Niin ja hehkutusta miehestä: hän on älykäs ja viisas, hellä, syvällinen ja hyvä isä.

Vierailija
13/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaista elämää, mutta juuri siksi kivaa. Ei tarvitse murehtia miehen menemisiä. Yli 20 vuotta taivalta takana, kaksi ihanaa lasta riemunamme.

Vierailija
14/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava isä meidän vauvalle ja erittäin rakas kumppani minulle.

Ylä- ja alamäkeä mahtuu meillekin, mutta mitään isoja kriisejä ei ole ollut.

Ei hän täydellinen ole, en ole minäkään... minulle hän on kuitenkin " se ainoa oikea" .

Vierailija
15/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikilta perusteluita, kiitos. Mutta kyllä näistäkin vastauksista jo huomaa, että yhteiseloa kumppanin kanssa kummasti auttaa yhteinen osallistuvuus, kotona jaetaan mahdollisuuksien mukaan niin työt kuin huvit jne.

Vierailija
16/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kaikilta perusteluita, kiitos. Mutta kyllä näistäkin vastauksista jo huomaa, että yhteiseloa kumppanin kanssa kummasti auttaa yhteinen osallistuvuus, kotona jaetaan mahdollisuuksien mukaan niin työt kuin huvit jne.

Vierailija
17/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että meidän suhteelle on antanut vahvan perustan se, että olimme ennen lapsia yhdessä 8 vuotta (joista naimisissa 6). Tunnemme toisemme erittäin hyvin ja olemme aina olleet toistemme parhaat kaverit. Hyvin vähän olemme koskaan harrastaneet erikseen, mieluummin olemme yhdessä.

Varmasti sekin auttaa, että arvomaailma on ihan samanlainen ja meillä on samanlainen tausta (pitkään naimisissa olleet, korkeasti koulutetut vanhemmat). Mies osallistuu kodin hoitoon, on pitänyt isyyslomansa ja jopa kaksi kuukautta hoitovapaata.

Vierailija
18/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä uskon, että meidän suhteelle on antanut vahvan perustan se, että olimme ennen lapsia yhdessä 8 vuotta (joista naimisissa 6). Tunnemme toisemme erittäin hyvin ja olemme aina olleet toistemme parhaat kaverit. Hyvin vähän olemme koskaan harrastaneet erikseen, mieluummin olemme yhdessä.

Varmasti sekin auttaa, että arvomaailma on ihan samanlainen ja meillä on samanlainen tausta (pitkään naimisissa olleet, korkeasti koulutetut vanhemmat). Mies osallistuu kodin hoitoon, on pitänyt isyyslomansa ja jopa kaksi kuukautta hoitovapaata.

- Menimme kihloihin kahden kuukauden seurustelun jälkeen

- Olimme yhdessä ennen raskaaksi tulemistani puoli vuotta

- Menimme naimisiin kun olin jo raskaana

- Meillä ei ole samanlainen tausta, Hän on akateemisesta perheestä, minä työläisperheestä. Hänen vanhempansa ovat eronneet, minun eivät.

- Harrastamme aina erikseen, että toinen on lasten kanssa.

- Mies ei ole pitänyt hoitovapaita.

- Tosin mieheni osallistuu myös kodinhoitoon.

- Olemme olleet onnellisesti yhdessä 11 vuotta.

- Olemme myös toistemme parhaat kaverit

Vierailija
19/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
20/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, kunnianhimoinen, ihana isä, tekee kotitöitä, fiksu, syvällinen, näyttää tunteensa, rehellinen (hyvässä ja pahassa), ei mielistele, itsenäinen ihminen jolla on luja tahto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme