Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvässä parisuhteessa olevat!!

Vierailija
24.02.2008 |

Onhan teitä? Tulee jotenkin masentunut olo kun lukee kaikkia kertomuksia siitä kun mies juo, pettää ja murisee. Itsellä takana kaksi vakavaa suhdetta, jotka molemmat päättyi ikävästi. Kertokaa että ihania ja kunnollisia miehiä on olemassa! Nyt saa hehkuttaa =)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu paljon kotitöihin, siivoaa ja puunaa. Leikkii ja askartelee lasten kanssa, sekä omien että vieraiden. Kätevä käsistään: korjaa tai rakentaa kaiken näköistä. Pitkä pinnainen ja hyvä keskustelija sekä rakastaa vaimoaan paljon. Hänellä on asenteet ja arvot kohdillaan.

Vierailija
22/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä neljän lapsen ja pian yhdeksän avioliittovuoden jälkeenkin! Juuri tänään oli aamusta pakko laittaa miehelle viesti työmaalle, että " Rakastan sua!" . Myös minulla kutittaa edelleen mahanpohjasta, kun katson miestäni ja hän on kimpussani aina vain yhtä innokkaasti... arjen pienet huomaavaisuudet ja ohimenevät kosketukset tekevät elämästä elämisen arvoista! Ja meillä on paljon, paljon yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia-ja haaveita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä kohta 10 vuotta ja arki sujuu todella mallikkaasti. Meillä on samanlaiset perhearvot ja keskustelemme monista asioista jo ns. ennakkoon. Aina kun huomaamme, jollakulla parilla ongelmia, mietimme itse, mitä tekisimme, jos tilanne olisi meillä tai miten estämme, ettei meille tule sellaista tilannetta.

Olemme siis tietoisia siitä, että parisuhdetta pitää hoitaa ja haluamme löytää yhteisiä asioita, joista kaikki perheessä nauttivat.

Vierailija
24/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa sama huumorintaju ja tykätään samoista asioista (elämän pienistä nautinnoista, matkustelusta, mökkeilystä, elokuvista, musiikista, hyvästä ruuasta ja viinistä, hiihtämisestä, ulkoilusta, " lastenjuttujen" tekemisistä lasten kanssa...). Mieheni tekee kotitöistä vähintään puolet, tosiasiassa aika paljon enemmänkin... Mies hoitaa lapset mukisematta kun minulla on omia menoja -vastaavasti yritän suoda hänellekin omat vapaansa- ja jaksaa tehdä lasten kanssa mukavia asioita (käyvät uimassa, leikkipuistoissa, pulkkamäessä, leipovat pullaa ja sämpylöitä). Mieheni antaa aina viikonloppuisin minun nukkua yhtenä aamuna pitkään ja herää lasten kanssa. Mieheni on loistava kokki ja tekee kaikki meidän " gourmet-ruuat" , minä kokkaan vain arkiruokia. Mieheni on energinen ja elämäniloinen, puuhasteleva tyyppi. Osaa nikkaroida ja tehdä kodin remontit. On akateeminen ja hyvässä työpaikassa sekä urheilullinen ja kivan näköinen. Ja mikä on tärkeintä, rakastaa minua ja lapsiamme ja näyttää sen meille paitsi hellyydenosoituksin, mutta myös ihan kaikessa mitä tekee. Osoittaa, että olemme tärkeimmät.

En halua kehua repostella, mutta teki mieli kirjoittaa nämä asiat ylös, jotta itsekin muistaisin päivittäin, miten onnellinen voin tästä parisuhteesta olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi