Kun olit lapsi, minkä nimen päätit antaa vauvallesi
Mä halusin antaa nimen Säde.
En kyllä sitten antanut.
Kommentit (47)
Nämä nimet eivät olleet edes listalla, kun mietimme tyttäremme nimeä.
Kummatkin sain mutta nimet menivät vaihtoon vaikka tuosta Vilkasta tykkään edelleen kovasti, mies ei vaan lämpene :)
Toistaiseksi vain poikia, mutta vaikka sen tytönkin vielä saisin, niin nimi ei kyllä taatusti olisi tuo! ;-)
Eipä tullut kummastakaan pojasta Kaisaa, mutta eipä olis tullut tytöstäkään.
- siis en voinut kuvitellakaan haluavani joskus sellaisia! :-)
etten koskaan haaveillut lapsista. Äitini sanoi usein, etten koskaan tule edes niitä hankkimaan. Siksipä ei ole ollut mitään nimiä tiedossa.
T. 5n lapsen äiti
Michelle on jäänyt parhaiten mieleen. Teini-ikäisenä aion laittaa tytön nimeksi Emilia Oona Amanda. Pojankin nimi oli, mutta en muista sitä. No, en laittanut kumpaakaan... :o)
Tykkäsin siitä hirveesti ja nukkenikin nimi oli Minna.
Lopulta äitini antoi nimen 10 vuotta nuoremmalle pikkusiskolleni.
Mutta en usko, että olisin sitä antanut tyttärelleni, vaikka siitä edelleenkin pidän.
Ei tullut kummastakaan pojasta Annikaa eikä Tommia.
No, siitä huolimatta tyttärelleni en sitä antanut. :)
nyt 1 lapsi joka on tyttö, ja nimeksi tulu Fanni :) Olemme kaksikielinen perhe (minä ruotsinkielinen) ja miehen mielestä Fanny on ruotsinkileinen nimi mutta Fanni meni onneksi läpi:)
Eli tyytyväinen olen.
En tosin ajatellut sillä tavalla, että se olisi lapseni nimi tai että haluaisin lapsia. Enkä niitä lapsia sitten koskaan saanutkaan. (kiitos molempien aviomiesteni, jotka ensin antoivat ymmärtää, mutta sitten menivät puihin, kun oli tosi kyseessä)
ne olis ollu Mirka ja Marko. Neljä poikaa on ja en ole markoksi ketään ristinyt.
En antanut nimeä kummallekaan pojallemme :D Jos vielä saisimme tytön, hänestä ei kuitenkaan tulisi Mari, vaikka nimessä ei mitään vikaa olekaan.
mieheni ei lämennyt nimelle koska oli ennen minua seurustellut jutta nimisen kanssa
Mieheni on nyt Sami joten lapsesta ei tullut Samia.
Juu, ei tullut annettua kumpaakaan. Ei ollut edes harkinnassa!
Ja annoinkin.