Kun olit lapsi, minkä nimen päätit antaa vauvallesi
Mä halusin antaa nimen Säde.
En kyllä sitten antanut.
Kommentit (47)
Ja teininä halusin kolme tytärtä, joiden nimet olisivat olleet Janica, Jessica ja Monica.
En antaisi enää mitään noista lapselleni.
Olin aivan 100% varma, että antaisin nuo nimet lapsilleni!
Kului reilut kymmenen vuotta, ja äkkiä kaikki olivatkin samaa mieltä maailman kauneimmista nimistä. Niistä meni toisin sanoen kaikki hohto, enkä voisi ajatellakaan niitä antavani. Nättejä toki ovat. :)
Jäi kyllä antamatta vaikka tytön sainkin.
Nukkeni nimi oli Iiro. Sen olisin pojalleni voinutkin antaa, mutta serkkuni ehti ensin kastamaan poikansa Iiroksi.
ei ole meillä Aurinko- tyttöä kotona, vaikka sainkin 2 tyttöä ja 2 poikaa.
Toisena tuli Siru, Kiviset ja Soraset -sarjiksesta.
Minulla on 3 poikaa joten luonnollisesti en käyttänyt noita nimiä.
Minulla oli aina tytölle Tuuli-kukka valmiina, oli niin ihana nimi ,mutta kun tyttö synytyi niin nimi ei enää onneksi tuntunut hyvältä.. Hänestä tuli Jenna-Julia. lisää mijsuja tuli mutta kukaan ei ole saanut lapsuuden haave nimeä
80-luvun alussa olin valinnut tytölle nimen Joanna ja pojalle Joakim.
Ihania nimiä vieläkin, mutta ei tullut omista lapsista mikään noista.
mutta nukkejani olivat Laila, Merja ja Timo. Olisinko noista tykännyt?
Yksikään ei ole päätynyt eikä päädykään käyttöön.
Anna ystävämme -kirjaa lueskelin innolla :o)
Sitten tossa 1995 eli teininä ajattelin vähän erikoisempaa, Jenna. No sitten niitä Jennoja rupeskin syntymään eikä tullut meille sen nimistä, onneksi =D
Ennen Jennaa meinasin Kirsikkaa.
49, Jenna oli munki teini-iän haavenimi. _Jenna Jasmiina_ tarkemmin. Yök yök yök nyt. :)
En todellakaan tiedä, mistä moiset nimet keksin. Mutta nuo olivat ne nimet, jotka halusin antaa tulevalle sisarukselleni. Omista lapsista haaveilin vasta yli kolmekymppisenä. Siihen asti olin sitä mieltä, että lastenteko ei ole mun juttu...
poikia sain 3 kpl eikä kukaan ole rasmus tai joonatan :) sinänsä kivoja nimiä vieläkin mutta mies ei tykkää yhtään.
Tyttöjä olen saanut 3 ja poikia 8 eikä noista nimistä ole käytössä kuin tuo Maria yhden tytön toisena nimenä:)