Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kyllä ihan kamala tilanne :(

Vierailija
07.07.2014 |

Olen 16-vuotias tyttö. Hoidan kesän ajan satunnaisesti erään perheen lapsia.
Nyt lauantaina olin hoitamassa tämän perheen lapsia. Tarkoituksenani oli jäädä yöksi sinne sillä perheen äiti oli laivalla ja tuli vasta aamulla. Perheen isä taas oli jossain kavereidensa kanssa ja sanoi tulevansa joskus yöllä.
Katselin vielä telkkaria kun perheen isä tuli kotiin. Hän tuli seurakseni ja juttelimme hetken. En tiedä johtuiko se miehen humalasta vai mistä mutta hän yritti suudella minua. Torjuin miehen sillä en ole tippaakaan kiinnostunut 20 vuotta minua vanhemmasta miehestä jolla on vaimo ja lapsia. Mies pyysi anteeksi mutta en voinut jäädä sinne. Lähdin siis kotiin. Aamulla perheen äiti soitti minulle vihaisena että ei tarvitse enää heidän lapsiaan hoitaa. Olin ihan ihmeissäni ja kysyin miksi ja että onko jotain sattunut. Perheen äiti sitten kertoi että hänen miehensä (perheen isä) oli kertonut minun yrittäneen suudella häntä. Siis mitä *piip*?! Tilanne oli aivan toisin päin. Harmittaa ihan hirveästi sillä tämä on lähes ainoa tapa tienata rahaa näin kesällä ja rahat tulevat todella tarpeeseen. Tekisi mieli yrittää selittää tilanne perheen äidille mutta pelkään ettei hän usko minua :(.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle vaikkapa viesti ja kerro mitä tapahtui. Kerro myös, että "miehesi pyysi anteeksi" ja että asia on sovittu. Ja että sinulle jäi paha mieli tästä.

Vierailija
102/106 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastasiko tämä vaimo sinulle viestiin mitään?

Toivon todella paljon sinulle voimia tuon asian kanssa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lp

Vierailija
104/106 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? 

Vierailija
105/106 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lp

Maksettiinko sinulle jotain tästä 10 vuotta vanhan aloituksen nostosta, kun et älynnyt kirjoittaa mitään?

Vierailija
106/106 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lp

Maksettiinko sinulle jotain tästä 10 vuotta vanhan aloituksen nostosta, kun et älynnyt kirjoittaa mitään?

Mitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi