Nyt on kyllä ihan kamala tilanne :(
Olen 16-vuotias tyttö. Hoidan kesän ajan satunnaisesti erään perheen lapsia.
Nyt lauantaina olin hoitamassa tämän perheen lapsia. Tarkoituksenani oli jäädä yöksi sinne sillä perheen äiti oli laivalla ja tuli vasta aamulla. Perheen isä taas oli jossain kavereidensa kanssa ja sanoi tulevansa joskus yöllä.
Katselin vielä telkkaria kun perheen isä tuli kotiin. Hän tuli seurakseni ja juttelimme hetken. En tiedä johtuiko se miehen humalasta vai mistä mutta hän yritti suudella minua. Torjuin miehen sillä en ole tippaakaan kiinnostunut 20 vuotta minua vanhemmasta miehestä jolla on vaimo ja lapsia. Mies pyysi anteeksi mutta en voinut jäädä sinne. Lähdin siis kotiin. Aamulla perheen äiti soitti minulle vihaisena että ei tarvitse enää heidän lapsiaan hoitaa. Olin ihan ihmeissäni ja kysyin miksi ja että onko jotain sattunut. Perheen äiti sitten kertoi että hänen miehensä (perheen isä) oli kertonut minun yrittäneen suudella häntä. Siis mitä *piip*?! Tilanne oli aivan toisin päin. Harmittaa ihan hirveästi sillä tämä on lähes ainoa tapa tienata rahaa näin kesällä ja rahat tulevat todella tarpeeseen. Tekisi mieli yrittää selittää tilanne perheen äidille mutta pelkään ettei hän usko minua :(.
Kommentit (106)
No, ei tietenkään usko sinua, mutta sinun olisi pitänyt heti saman puhelun aikana sanoa totuus.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:46"]
No, ei tietenkään usko sinua, mutta sinun olisi pitänyt heti saman puhelun aikana sanoa totuus.
[/quote] Se oli aika vaikeaa koska tämä perheen äiti lähinnä vain huusi minulle ja oli tosi vihainen. Ei siinä paljoa voinut totuuksia kertoa :(.
vaimot aina laittaa syyn toisen naisen niskaan, eihän heidän kultapuppelimiehensä voisi koskaan haluat muita naisia kuin heitä...
Nyt soitat heti sille ja kerrot tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:49"]
vaimot aina laittaa syyn toisen naisen niskaan, eihän heidän kultapuppelimiehensä voisi koskaan haluat muita naisia kuin heitä...
[/quote]
No, tässä tapauksessa näkisin, että mies on syyllinen totuuden vääristelyyn, mutta ihan miten vaan..
Sanot et voit uskoa miehestäsi mitä vain mut tämä on totuus. Äläkä minua syytä, pidä miestäsi silmällä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:49"]
[/quote] Voihan se joskus niinkin olla mutta tässä tapauksessa perheen isä (mies) oli valehdellut tälle perheen äidille (naiselle) joten...
Mies varmaan maksaa hyvin siitä, että annat asian olla.
Ihnako oikeasti haluaisit vielä mennä tuohon perheeseen hoitamaan niitä lapsia??
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:51"]
Nyt soitat heti sille ja kerrot tilanteen.
[/quote] Mielummin tekisin sen kasvotusten mutta se taitaa olla vaikeaa koska tämä perheen äiti tuskin haluaa minua nähdä :(.
Mites olisi rikosilmoitus alaikäisen seksuaalisesta ahdistelusta?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:53"]
Sanot et voit uskoa miehestäsi mitä vain mut tämä on totuus. Äläkä minua syytä, pidä miestäsi silmällä.
[/quote] En tiedä miksi mutta tämä saa mielestäni minut kuulostamaan jotenkin syylliseltä ja näin ei todellakaan ole joten taidan esittää asian hieman toisin :D.
Kerro omille vanhemmillesi ja laita äitisi sinne soittamaan ja sanomaan sen miehen ahdistelusta. Jos haluat, ota yhteyttä poliisiin. Voithan tehdä myös poliisille tutkintapyynnön ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:54"]
Mies varmaan maksaa hyvin siitä, että annat asian olla.
[/quote] En halua että minusta liikkuu perättömiä juttuja joten asian oikaiseminen kiinnostaa enemmän kuin raha.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:55"]
Ihnako oikeasti haluaisit vielä mennä tuohon perheeseen hoitamaan niitä lapsia??
[/quote] Siitä en tiedä mutta kuten sanottua haluan oikaista asian.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:58"]
[/quote] En tiedä onko se ihan tarpeellistä sillä mies vain YRITTI suudella minua. Mitään ei siis tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:58"]
[/quote]
Kannatan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:59"]
Kerro omille vanhemmillesi ja laita äitisi sinne soittamaan ja sanomaan sen miehen ahdistelusta. Jos haluat, ota yhteyttä poliisiin. Voithan tehdä myös poliisille tutkintapyynnön ahdistelusta ja kunnianloukkauksesta.
[/quote] En koe että tämä on vanhempieni asia. Haluan hoitaa tämän itse. Poliisi tuntuu hieman liioitellulta tässä asiassa...
No itse en ainakaan saisi rauhaa, mikäli en saisi totuutta tuotua julki vaikka minua ei uskottaisikaan. Oletko kertonut tapahtuneesta vanhemmillesi? Josko heistä olisi jotain apua tilanteessa, vaikka ymmärrän toki ettet ole enää mikään pikkutyttö. Alaikäinen kumminkin.
OT mutta paljonko sulle on maksettu siitä lapsenvahdin hommasta? Oletko pk-seudulta?
AP:lta loppui mielikuvitus.