Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua ärsyttää katto tota heralaa ja sen mahaa
23.02.2008 |
Muistuttaa vaan siitä ettei ite oo raskaana :' ' ' (
Mieskin tossa niin innoissa tuijottaa.. Vittu! Miks tää on niin vaikeeta?!?!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
avosuhteissa. Eikö se ensimmäinen lapsi tullut tehtyä jossain siivouskaapissa, ainakin kertoivat sitten muuten kiihkossaan harrastaneensa seksiä jossian bileissä siivouskaapissa. Olisi voinut jättää kertomatta, vaikkei niin tavatonta olekaan.
Todellakin puhjennut kukkaan raskauden myöstä, jos nyt niin voi ent. mallin kohdalla edes sanoa. Nätti maha, kasvot ja rintavarustus vähän uhkeampana.
Toisille se raskaus sopii :)
Ei sen enempä kuin, että kaikki raskaana olevat ja lapset pois heidän silmistään...
Alue: Aihe vapaa
se on niin väärin :)