Selänteiden vauva (2 kk) naukkailee tuttipullosta.
Miksei Sirpa imetä? Ällöttävää.
Lähde: Iltalehti
Kommentit (27)
Löysää se pipo ap...ai kauheaa kun minunkin vauvani saa välillä pullosta maitoa, omaani. Imetystä ei ole häirinnyt lainkaan, mutta saa isäkin
tarvittaessa syöttää ja minä vähän omaa aikaa. Mistäs sä sen tiedät mitä tuon vauvan eväänä on.
Minusta on ihanaa katsoa isiä vauvoineen, hyvä Teemu!
Ajattelin jo juttua Iltsikasta lukiessani, että onpa ihme jos ei joku AV-hyeena tuohon pullon antamiseen tartu. Enkä ollut väärässä =)
Mutta on meillä mies muutaman kerran syöttänyt vauvoja pullosta kun olen ollut jumpassa tai baarissa, korviketta kuitenkaan eivät ole koskaan saaneet.
että kun ärsyttää tämmöset tuomitsijat täällä! ihan hyvin voi olla lypsettyä äidinmaitoa, tai vaikka korviketta, ei kuulu mulle. toisekseen 2 kk on jo aika " iso" sillä, että tuttipullosta voi hyvin antaa silloin tällöin sen häiritsemättä mitenkään imuotetta tms. ja itse olen onnistuneesti täysimettänyt ekaa lastani puoli vuotta ja toistakin kuukauden päästä! ekaa imetin lisäksi osittain aina kahden vuoden ikään asti! ja voi että kun tajusin tän toisen kohdalla, että ihan oikeesti tarvitsen hengähdystaukoja kiiruhtamatta kotiin 1,5 tunnin päästä kun lapsella on taas nälkä. pumppaan siis maitoni pulloon josta isä voi lapselle syöttää ja kappas, eipä oo haitannut lainkaan imetystä!
onhan se nyt h**** tärkeää pitää henkilökohtaisia suhteita yllä myös vanhempiin lapsiin!
samahan se on mistä se eväs tulee...
Minunkin äitini on täysimettänyt meidät kaikki, mutta tuki minua aivan täysillä, kun en itse tätä esikoista pystynyt imettämään... Onneksi tuki, koska pettymys minulla oli valtava, kun maitoa ei tullut millään.
Anoppini kyllä arvosteli pulloruokintaa, vaikkei itsekään ole lapsiaan imettänyt.