Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minulla ei olisi lastani, voisin hyvillä mielin tappaa itseni

Vierailija
12.08.2015 |

Nyt jäisi lapsi myöhemmin miettimään, enkö rakastanut häntä kun halusin kuolla. Vaikka rakkaus häneen on ainut miksi viitsin elää. On vain raskasta toivoa päivittäin kuolemaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat fiilikset itsellä. On tosi raskasta ja elämä väsyttää. Ilman lapsia voisin hyvin harkita itsemurhaa mutta nyt kun on on lapsia, se ei enää kai tule kysymykseen. 

Vierailija
2/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Jos lapsia ei olis, olisin tehnyt sen jo. Pari kertaa on ollut lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että lapsesi joutuu kärsimään siksi, että on ainoa syysi elää :(

Vierailija
4/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:50"]Ajatella että lapsesi joutuu kärsimään siksi, että on ainoa syysi elää :(

[/quote]

Mistä joutuu kärsimään? Mä olen samassa tilanteessa kuin ap, eikä lapseni todellakaan kärsi mistään :) On vielä pieni, joten mulla on onneksi vielä vuosi tai pari aikaa päättää jatkosta.

Vierailija
5/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset. Vaikka lapsetkaan eivät tarvitse, niin ehkä jonain päivänä kuitenkin olen tarpeellinen. Muita syitä ei vaan ole jaksaa.

Vierailija
6/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lasta, ei perhettä, ei ystäviä, ei MITÄÄN mikä mua täällä pidättelisi, haluaisin tappaa itseni mutta en vain PYSTY. En ymmärrä miksi en vain tee sitä, kun kuitenkin haluan. Silti jokin pieni naurettava toivonkipinä sisälläni ei anna mun tappaa itseäni. Vielä.

Vierailija
7/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin 8 :(

Vierailija
8/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lapsi ja siksi syy olla tekemättä itsemurha. Liittäisitkö toteamuksen eteen sanan "onneksi" vai sanat "ikävä kyllä" ?

Kumman lauseen valitset:

A) Onneksi minulla on lapsi, niin en tee itsemurhaa.

B) Ikävä kyllä minulla on lapsi, niin en tee (en voi tehdä) itsemurhaa.

Jos valitset A-vaihtoehdon, sinulla on ilmeisesti jonkin verran kiitollisuudenkin aihetta.

Olen lapseton ja kauan pähkäillyt itsemurhaa. Ei ole lasta eikä ketään tai mikään, mikä jäisi minua kaipaamaan tai estäisi..Onkohan se hyvä vai huono asia?

Vierailija
9/9 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lapsi tappaisin itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan