Mitä Mieltä Elina Nurmen tatuoinnista? (kuva)
http: //static. iltalehti. fi/viihde/juttuelinalaihtu2MP_vi. jpg
Kommentit (31)
Vierailija:
Mutta ei tuo niin paha kuin sillä yhdellä " iskällä" , jolla oli tyttären nimi kankussaan. Mahtaa tytär ylpeillä asialla teini-ikäisenä...
tyylikkäitä ja harkittuja. Liika on liikaa tässäkin asiassa!
t. lääkäri jolla tatuointi
Vierailija:
Tatuoinneista ollaan aina monta mieltä, ne jotka eivät niistä pidä, eivät niitä koskaan ymmärrä. Minun melkein kaikki (9) tatuointini liittyvät jollain tavoin lapsiin ja elämääni. Moni tatuionteja " inhoava" ei edes sen tarkemmin mieti, mikä niissä on niin inhottavaa tai käsittämätöntä, sehän nyt vaan kuuluu ajatella niin....Tatuointeja ottavat ihmiset ovat kakkosluokan kansalaisia, ajattelemattomia, muodin orjia yms. yms., jopa huonolla itsetunnolla varustettuja olen kuullut kommentiksi! heh....
?? Siis HÄ??
Mä ainakin olisin tosi otettu jos äidillä olisi nimeni tatuoituna jonnekin!
jos suurin osa pitää tuota rumana niin mitäköhän ajattelisivat ystäväpiirini tatuoinneista :D .. kiinalaismerkkejä joiden merkitystä ei muisteta, aurinkoja joissa aivan suttuisia ääriviivoja, ihme sydänketjuja joissa lukee koko perheen nimet, isoja ristejä
tuo Nurmen tatska oli kyllä aika ruma ihan jo siksi, että se oli liian iso, väärässä paikassa ja sisälsi tosiaan pelkkää tekstiä.
Jonkun ehdottama FLL olisi ollut paljon kauniimpi ja sen olisi saanut nätisti esim. jonkun kuvan sisään ja kivempaan paikkaan kuin keskelle yläselkää.
http: //static. iltalehti. fi/viihde/juttuelinalaihtu2MP_vi .jpg
Sinänsä musta kiva ajatus toi nimien tatuointi. Olen harkinnut laittavani poikani etukirjaimen. Toi Elinan tatska on mun makuun liian iso.
Ällöintä mitä olen nähnyt näissä " lapsitatuoinneissa" oli, kun sukulaispoika tatuoi puoliselkää peittävän näköiskuvan lapsestaan.
Vai olisiko pääkallo ollut parempi
??
Ainakaa nykyisin, jolloin tuo Fanny on todellakin vakiintunut pillua tarkoittavaksi slangisanaksi. Amerikanenglannin slangissa fanny taas on perse.
Mutta ei tuo niin paha kuin sillä yhdellä " iskällä" , jolla oli tyttären nimi kankussaan. Mahtaa tytär ylpeillä asialla teini-ikäisenä...