Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Mieltä Elina Nurmen tatuoinnista? (kuva)

Vierailija
23.02.2008 |

http: //static. iltalehti. fi/viihde/juttuelinalaihtu2MP_vi. jpg

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuo niin paha kuin sillä yhdellä " iskällä" , jolla oli tyttären nimi kankussaan. Mahtaa tytär ylpeillä asialla teini-ikäisenä...

Vierailija
22/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ei tuo niin paha kuin sillä yhdellä " iskällä" , jolla oli tyttären nimi kankussaan. Mahtaa tytär ylpeillä asialla teini-ikäisenä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäitä ja harkittuja. Liika on liikaa tässäkin asiassa!

t. lääkäri jolla tatuointi

Vierailija:

Tatuoinneista ollaan aina monta mieltä, ne jotka eivät niistä pidä, eivät niitä koskaan ymmärrä. Minun melkein kaikki (9) tatuointini liittyvät jollain tavoin lapsiin ja elämääni. Moni tatuionteja " inhoava" ei edes sen tarkemmin mieti, mikä niissä on niin inhottavaa tai käsittämätöntä, sehän nyt vaan kuuluu ajatella niin....Tatuointeja ottavat ihmiset ovat kakkosluokan kansalaisia, ajattelemattomia, muodin orjia yms. yms., jopa huonolla itsetunnolla varustettuja olen kuullut kommentiksi! heh....

Vierailija
24/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Siis HÄ??

Mä ainakin olisin tosi otettu jos äidillä olisi nimeni tatuoituna jonnekin!

Vierailija
25/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suurin osa pitää tuota rumana niin mitäköhän ajattelisivat ystäväpiirini tatuoinneista :D .. kiinalaismerkkejä joiden merkitystä ei muisteta, aurinkoja joissa aivan suttuisia ääriviivoja, ihme sydänketjuja joissa lukee koko perheen nimet, isoja ristejä

Vierailija
26/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Nurmen tatska oli kyllä aika ruma ihan jo siksi, että se oli liian iso, väärässä paikassa ja sisälsi tosiaan pelkkää tekstiä.

Jonkun ehdottama FLL olisi ollut paljon kauniimpi ja sen olisi saanut nätisti esim. jonkun kuvan sisään ja kivempaan paikkaan kuin keskelle yläselkää.

Vierailija
27/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //static. iltalehti. fi/viihde/juttuelinalaihtu2MP_vi .jpg

Vierailija
28/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä musta kiva ajatus toi nimien tatuointi. Olen harkinnut laittavani poikani etukirjaimen. Toi Elinan tatska on mun makuun liian iso.

Ällöintä mitä olen nähnyt näissä " lapsitatuoinneissa" oli, kun sukulaispoika tatuoi puoliselkää peittävän näköiskuvan lapsestaan.

Vierailija
29/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko pääkallo ollut parempi

??

Vierailija
30/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Fanny...

Vierailija
31/31 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaa nykyisin, jolloin tuo Fanny on todellakin vakiintunut pillua tarkoittavaksi slangisanaksi. Amerikanenglannin slangissa fanny taas on perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme