Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että sampopankki pistää vihaksi, koko viikonlopun olen yrittänyt maksaa laskuja

Vierailija
30.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin sivut jumittuivat ja nyt sinne ei edes pääse kirjautumaan. Typerät paskat sivut, visuaalisestikin entisiä paljon huonommat.

Vierailija
2/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin verkkopankki on nyt paljon sujuvampi ja kivempi käyttää. Meillä toimii todella hyvin sekä töissä, että kotona, joten onkohan sun koneessa jokin vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen tilin saldo oli epäselvästi näkyvillä. Jossain vaiheessa saldo näkyvi sivun alalaidassa! Jouduin siis erikseen skrollaamaan alas, jotta sain tietää tilini saldon.

Entinen ärsyttää Sampon tapa vaatia avainkoodia joka hemmetin välissä! Okolla riittää, kun laittaa avainkoodin sisään kirjautumisen yhteydessä.

Vierailija
4/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin puhelinpalveluun, josta vain sanottiin, ettei tiedetä koska vika korjautuu. Pitäisikö tässä olla iloinen, että perjantaina sain sentään rahaa automaatista, vielä torstaina ei onnistunut sekään.

Vierailija
5/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnanatajan tilillä maksetuissa tedoissa ei näkynyt mitään maksua kenellekään, mutta rahat olivat kyllä kadonneet tililtä.

Yhtäkkiä ne sitten ilmestyivät maksunsaajien tileille, mutta työnantajan tilillä ei edelleenkään näy tositetta maksusuorituksista.

Vierailija
6/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ko. pankin asiakas onneksi ole...

Vierailija
7/7 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritysten tilejä ne käy Sammossa tämän viikonlopun läpi. Mulla on onnistunut laskujen maksu hyvin. En kyllä ole tänään kokeillut, mutta viikolla onnistui ihan normaaliin tapaan. Onhan teidän koneet yhteensopivat Sammon kanssa? Itseäni mietityttää nuo verkkopankin tietoturva-asiat.