Mitä Mieltä Elina Nurmen tatuoinnista? (kuva)
http: //static. iltalehti. fi/viihde/juttuelinalaihtu2MP_vi. jpg
Kommentit (31)
En ottaisi itse tatuointia lapseni nimestä, vaikka lapseni mulle rakas onkin.
Elina taitaa nyt olla " sekaisin äitiyden onnesta" ja voi katua tatuoinnin ottoa myöhemmin.
olen harkinnut tatuoida lasteni nimet ja syntymäajat.
Tuo tatuointi oli kyllä minusta aika iso. Fontti oli kyllä kiva.
tai
Vain nimikirjaimet kauniisti yhteen kietotuneena Eli FLL, niistä olisi saanut sievän
Minulla on 3 lapseni nimet käsivarressa...hyvin mahtuu lisääkin ;)
Minulla on muutakin tekstiä lapsieni nimien lisäksi... Ei ne tatuoinnit mitään muoti-ilmiöitä kaikille ole! Hohhoijaa...
-13
Mä laittaisin ainakin pienemmällä ja selkeämmällä fontilla tai sitten vain nimikirjaimet - ne sais jotenkin kauniisti koukeroilla yhdistettyä.
Sinänsä tatuoitu muisto lapsesta ei ole sen idioottimaisempi kuin mikään muukaan. Kaikkeen on syy. Siis on se tatuointi joku elukka, muoto tai vaikka koko tarina :D
Mäkin voisin laittaa mun lasten etunimien kirjaimet (J & K) tatuointina - siis jos haluaisin tatuoinnin. Mitään muuta en osaisi ajatella edes tatuoivani, lapset ovat osa mua koko loppuelämäni ja aina tärkeitä. Aika loogista...
En ikinä huolisi noin karseaa fonttia, noin suurella ja vieläpä nimikin on tosi syvältä.
Ja tosiaan, elina on vasta parikymppinen, jos lapsia tulee vaikkapa kaksi lisää....on selkä täynnä kissankokoisia kirjaimia. No, omapa on nahkansa.
" were is mill is road" !?! Ei tuo voi olla totta?
Mitä sekin muka tarkoittaa? Missä on mylly on tie?
oisko kiva että äidillänne on tatuoituna teidän nimi nahkaan?
Mamma menee uimahalliin ja siellä paistaa kolmekymppisen lapsen nimi.. Mautonta sanon ma.
hiotaanko se sitten pois jos menee välit poikki? Mitä tyttö aikuisena tykää äidin tatskasta?
Spöä nyt, mutta ei 20v päästä ja tautoinnit ovat ikuisia!
Itselläni lukee lapseni nimi niskassa, tosin japaniksi käännettynä.
Se mitä joku muu ajattelee siitä mitä nahkaani pistän, ei voisi vähempää minua kiinnostaa.
nyt kun tiedän ,että klapsikatras on meillä kokonaisuudessaan koossa, voisin jonnekin laspten nimet tatuoida, mutta en noin näkyvään paikkaan enkä ainakaan noin isolla.
Tatuoinneista ollaan aina monta mieltä, ne jotka eivät niistä pidä, eivät niitä koskaan ymmärrä. Minun melkein kaikki (9) tatuointini liittyvät jollain tavoin lapsiin ja elämääni. Moni tatuionteja " inhoava" ei edes sen tarkemmin mieti, mikä niissä on niin inhottavaa tai käsittämätöntä, sehän nyt vaan kuuluu ajatella niin....Tatuointeja ottavat ihmiset ovat kakkosluokan kansalaisia, ajattelemattomia, muodin orjia yms. yms., jopa huonolla itsetunnolla varustettuja olen kuullut kommentiksi! heh....
Mä ainakin elämässäni pyrin, ettei menisi koskaan kehenkään ihmiseen välit poikki...
Vierailija:
hiotaanko se sitten pois jos menee välit poikki? Mitä tyttö aikuisena tykää äidin tatskasta?
Spöä nyt, mutta ei 20v päästä ja tautoinnit ovat ikuisia!
Mutta esim. David Beckhamin tai Ville Valon käsitatuoinnit on rumia, kun koko käsivarsi tatuoitu.
Elinan tatuoinnista niin en nyt välttämättä tatuoisi lapsen nimeä juuri sen takia, että jos tulee lisää niin " pitäähän" nekin sitten tatuoida ja kun aika isolla tuo eka niin mihin sitten muut. Ajattelisin myös sen verran, että haluaako tyttö isompana katsella kuinka oma nimi on tatuoituna äitiin.
Mutta saahan noita tatuointeja myös pois, tosin kai siitä voi joku arpi jäädä.
voisin itsekin ottaa tuollaisen. esikoinen on esikoinen, ei niitä muita ole mikään pakko tatuoida;) ja kaunis paikka. yläselkä rypistyy viimeisenä! ja tatuointi vaalenee hieman, ihan hyvä kokohan siinä on siinä mielessä. ei näytä kovin äkkiä suttukasalta. ja helppo peittää paidalla tai huivilla jos haluaa.
Vai vain tän ekan??