Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on susta sopiva hintahaarukka ulkona ruokailulle + juomille per hlö?

Vierailija
22.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meillä yleensä, mulla vähemmän kun en juo viinejä tai muitakaan alkoholeja.

Vierailija
2/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin peruspaikkaan eli jokin Sokos Hotellien ravintolat ym. niin varmaan siinä 30-40 ¿paikkeilla, jos taas norm. lounas paikkaan niin 10¿/hlö ja jos Helsingin ydinkeskustan 1 paikkaan niin kait se siinä 100-200¿/hlö. Katso sen ravintolan sivuilta ruokalistaa mihin olet menossa, niin saat hintatietoja selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi vastata. Jos on tarkoitus shoppailujen lomassa jotainpikaista, niin 15 euroa on jo iso raha. Jos taas halutaan juhlia ja syödä oikein unelmaillallinen, niin satanen on pieni raha. Jos haluaa satsata viineihin, niin pitää varata vielä enemmän.

Vierailija
4/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttariruoka 20e+juomat

Vierailija
5/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin pelkän kysymyksen nähtyäni, että aterian hinta per hölö pitäisi olla arkihommissa alle 7 euroa ja jos kyse jostain bileistä, niin alle kympin kuitenkin! Ei ole onneksi kutsuttu sellaisiin polttareihin tai muualle, jossa pitäisi omalla kustannuksella mennä johonkin kalliiseen ravintolaan. Enkä menisi vaikka pyydettäisiinkin, sorinytvaan. Minä en ruuasta hirveitä maksa. Menen vaikka itsekseni Heselle siksi aikaa, kun toiset tyhjentää lompsansa hienoissa paikoissa.

Vierailija
6/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minusta 15¿ ruoka-annoksesta on jo aika paljon. Eli sen verran maksaisin. Emme siis harrasta kalliita ravintoloita ;) Jos halutaan ns. parempaa ruokaa (siis sellaista, johon ei ravintolassa ole varaa), niin laitetaan kotona, olen hyvä ruoanlaitossa.

Alkoholia emme juo ravintolassa juuri koskaan.

Vierailija
7/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös Hesessä tarvittaessa. Mutta keskimäärin, jos miehen kanssa päästään kaksin syömään meillä menee n. 100 euroa per pää.

Vierailija
8/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Zetorin arkilounas on todella edullinen, sitten taas jos mennään paremmin syömään, törsätään rahaa.

Vierailija
9/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa tai kulinaristiset kokeilut sitten välillä selvästikin kalliimpia, riippuu ihan paikasta (meidän kotikaupungissa ei kyllä yrittämälläkään pääse edes 200 euroon, vaan juhlavampikin syöminen jää yleensä sinne 100-150 euron väliin, mutta joskus muualla sitten kalliimminkin.)