Jättäisitkö 1,3v viikoksi isovanhemmille?
Mies sai työpaikaltaan lahjakortin etelään 2hengelle.
Jättäisitkö itse 1,3 vuotiaasi viikoksi mummon hoitoon? Lapsi ennenkin ollut pari yötä mummolla ja kaikki mennyt hyvin.
Kommentit (25)
Tietenkään en jättäisi ihan oudolle lastenvanhdille vaan olen jättänyt sellasille hoitajille (siskoni, mummot, miehen veli) jotka ovat aina olleet paljon läsnä lasten arjessa.
enkä kyllä ollenkaan ymmärrä, miksi yhtä lasta ei voisi ottaa mukaan nauttimaan matkasta. Yhden kanssa matkustaminen on kuitenkin ihan lepolomaa.
kaduin, kun matka oli jo maksettu. Mutta jälkeen päin olen kyllä tyytyväinen, että jätin sikäli, ettei lapsessa näy mitään merkkejä, ei mitään ripustautumisia tai heräilyjä tms. Hoidossa ollessa oli kyllä heräillyt öisin, mitä ei normaalisti tee usein. Oli siskon perheen luona, tuntee ihan hyvin, ja isoveli kohta 3v oli mukana. Isompi lapsi kiukutteli kyllä reissun jälkeen. Olivat kuulemma parin päivän jälkeen jo kutsuneet siskoa ja hänen miestänsä äidiksi ja isäksi. :)
Riippuu aika paljon lapsesta, meidän lapset aina olleet sopeutuvaisia, ei pahemmin vierastaneet, eivätkä ole itkeneet muutaman tunnin hoidoissa tutuilla. On se niin erilaista lomailla ilman lapsia. Teki hyvää olla kahdestaan miehen kanssa. Olen ollut kotona lasten kanssa, joten en senkään vuoksi pode huonoa omaa tuntoa niinkuin saattaisin tehdä, jos olisin ollut töissä.
Itsellä oli aina ikävä kun soiteltiin, mutta kyllä pystyin nauttimaan.
pienellä on sisarus mukana. Ei ole aivan niin nalli kalliolle jätetty.
vaan jättäisin mummolle. jos luotat häneen niin mikset jättäisi? täällä kaikki on niiiin täydellisiä äitejä, että aina ollaan kaikkia syyllistämässä jos jotain ollaan tekemässä ja sitten itketään hiekkalaatikolla että kun itse ei pääse mihinkään.
itsellä apn lapsen ikäinen muksu ja todellakin voisin hänet jättää mummolaan. juu ja meillä kyllä mumo kertoo myös itkut