Idols-Saana yllättyi ulkonäkökritiikistä.
Kilpailuun liittyvä julkisuus on ollut sekä positiiivista että negatiivista. Positiivista on se, että olen oppinut arvostamaan itseäni sellaisena kuin olen. Toisaalta en arvannut, miten kärkkäästi lehdet voivat kirjoittaa ulkonäköasioista, Saana sanoo.
Häntä on kritisoitu tätimäisestä pukeutumisesta ja kikkarasta tukasta.
En voisi ikinä suoristaa hiuksiani. Jos näissä vaatteissa näytän 45-vuotiaalta, niin ei voi mitään.
"etelä-suomen sanomat"
Kommentit (5)
45-vuotiaana on vielä saman näköinen ja tunnistettava. Ja kaikki sanova "et ole muuttunut mihinkään!"
t. 40 v, jota ei koulukaverit enää tunnista, vaikka en ole lihonut enkä rypistynyt kamalasti...
...että tädit täällä haukkuvat nuorta tyttöä tätimäiseksi ja itse pukeutuvat kuin teinit.
...että tädit täällä haukkuvat nuorta tyttöä tätimäiseksi ja itse pukeutuvat kuin teinit.
teiniksi, eikä myöskään tätimäisesti. Ihan tavallisesti. Mutta jos osaisin laulaa yhtä hyvin kuin Saana, ja olisin ollut Idolsissa, niin kiinnittäisin enemmän huomiota ulkonäköön, ja en pitäisi "täti-lookia".
T:3, joka myös piti Saanaa tätimäisenä.
itse olen ihan samaa mieltä, että Saanalla oli ihan liian tätimäinen look.