Miehelle tuli kutsu kertaamaan, muilla ollu tällästä tilannetta ?
Tietää mulle siis pe-pe YKSIN Oloa 2 lapsen kanssa, onneks tytöt jo isoja 3/5v, mutta silti...
Mies ainakin innoissaan lähdössä, vaikka joutuu omia kesäloma suunnitelmiakin muuttamaan sen johdosta.
Kommentit (49)
Teillä ei vissiin kovin kummoisia parisuhteita ja perheitä ole, jos ette viikon eroa sure.
Mieheni on ollut paljon työmatkoilla, ja joka reissulla häntä ikävöivät sekä lapset että minä.
Ja typerää verrata johonkin kuolemantapaukseen. Aina jollakin on asiat vielä huonommin. Kannattaako tuntea myötätuntoa kolarissa kuolleen miehen perhettä kohtaan, kun joillakin on kidutettu kuoliaaksi lapset?
HOH HOH HOO!!!!!!!!!! koeta kestää, kyllähän noin isojen kanssa jo hyvin pärjää!!!
On mullakin ne kaksi lasta, kohta kolme, ja vaikka olisi viisi, en silti jaksaisi kysellä mitään noin typerää kuin ap.
Vierailija:
Mitäs menette tekemään neljä lasta jos pitää katkeroitua ja vähätellä että kahden kanssa olisi muka yhtä juhlaa. Voisin minäkin kahden äitinä katkeroitua yhden lapsen äideille mutta miksi tekisin sen kun olen itse tämän tien valinnut.
muuten vaan itkettäisiin päivät piskät ja paskottaisiin housuihin, kun mistään ei selvitä itsekseen.
Meillä siis on se paras parisuhde, eiks niin?
Vierailija:
Teillä ei vissiin kovin kummoisia parisuhteita ja perheitä ole, jos ette viikon eroa sure.Mieheni on ollut paljon työmatkoilla, ja joka reissulla häntä ikävöivät sekä lapset että minä.
Ja typerää verrata johonkin kuolemantapaukseen. Aina jollakin on asiat vielä huonommin. Kannattaako tuntea myötätuntoa kolarissa kuolleen miehen perhettä kohtaan, kun joillakin on kidutettu kuoliaaksi lapset?
Kyllä parisuhde kestää viikon eron, mutta kyllä siinä ikävä voi tulla.
Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että vieraalla paikkakunnalla, missä ei hirveästi turvaverkkoja ole, viikko kotona yksin lasten kanssa voi olla raskasta.
Varmasti raskaampiakin asioita löytyy, mutta on täällä kyllä turhemmastakin puhuttu, vaikkapa noista iänikuisista ' mies puhuu vieläkin exälle kun hakee lapset vaikka olen kieltänyt' ja ' anoppi osti taas lapselle vihreän paidan vaikka minä olen sanonut että minä päätän lasten vaatteiden värit' .
on isäänsä ikävä myös. Mutta en minä täällä surkuttele, että miten pärjätään viikko ilman isää, hoh hoi. Hyvin pärjätään, mutta ikävä on kyllä.
Vierailija:
näin eli meilläkin jaetaan kaikki kotityöt ym, siksi vko yksin tuntuu jo nyt kurjalta =(Elämäähän tää vaan tietty on!
t ap
Mutta kamoon, viikko (!), se on vain viikko.
Ja kyllä, olen ollut pari kertaa viikon ja kerran kaksi viikkoa lasten kanssa keskenäni. Vieläpä niin, että oon kulkenu töissä ja lapset hoidossa. Lapsia kävi sääliksi, kun joutuivat täyttä päivää tekemään. Meillä kun yleensä isällä on viikolla vapaita ja kuljemme vähän eri aikoina töissä, niin lasten hoitopäivät ei käy mahdottoman pitkiksi.
Vierailija:
Ja tällä palstallako ei saa valittaa ennen kuin tilanne on ihan täysi katastrofi?
Kyllä parisuhde kestää viikon eron, mutta kyllä siinä ikävä voi tulla.
tottakai tuollaisista pitää ilmoittaa.
Tuo " tärkeä kotiasia" tuntuu vain olevan aika laaja käsite, siksi ihmettelin.
t. 50