Tänään kaupassa nähtyä!
Eräs väsyneen näköinen nainen heijasi ostoskärryjä edestakaisin koko kauppareissun ajan. Eikä edes tajunnut nolostua useamman ihmisen kummastuneen ilmeen nähdessään.
Juu, ja voin tunnustaa, että olin itse tämä nainen ;) . Kerranki olin kaupassa ilman vauvaani ja takana kuukausien risaiset yöt.
maija
Kommentit (23)
Makailtiin sohvalla kaikessa rauhassa ja katsottiin jotain leffaa käsikädessä. Miesvieras, joka oli aika uusi tuttavuus vielä, hämmästyi hieman kun osoitin telkkaria ja sanoin iloisesti kesken kaiken: " Kato heppa!" .
Myöskin kadulla tai muuten vaan yleisellä paikalla joudun aina pidättelemään itseäni, etten mainosta aikuisystävilleni ambulasseja, poliisiautoja, paloautoja ja myös näitä kaivureita ja traktoreita.
Kun on kohta kolme vuotta lykkinyt lasta päivittäin (minulla ei ole ajokorttia, liikumme aina kävellen), tuntuu tosi omituiselta kävellä ilman niitä kärryjä. Mulla tulee oikein selkä kipeeksi, kai sitten kävelen jotenkin omituisessa asennossa kun en tiedä mihin laittaisin kädet...
Myös ostokset ovat jääneet useamman kerran pakkaamatta kaupassa, kun olen väsymystokkurassa hoippunut pelkän vauvan kanssa ulos. Eikun reippaasti takaisin " ai niin nämä ostokset jäivät"