Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSSISSIT vk 8; to-su

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikarapolska: kiitoksia neuvoista.Joo nokkamuki ollut käytössä jo pitkään ja sillä saan joka aterialla meneen parikymmentä ml en enempää. Puurolla juotan maitoa ja muilla sitten menee vettä. Vesi meneekin paremmin alas... Joten vaikeeks tahtoo meillä mennä.

Tuun jatkaan myöhemmin nyt mentävä.

Vierailija
22/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolle puolivuotis onnittelut!

Umalle vielä viime hetken jaksut,kohta pääset miehesi syleilyyn,ihanaa:))

Minä tulin juuri pihatöistä,eli haravoin mitä oon tässä pitkin talvea harrastanut kun tuulee " aina" niin kovasti että piha on täynnä katkenneita männynoksia ja havunneulasia.Onko tämä " myrsky" ongelma vain täällä uudellamaalla vai onko nykyään tuulista myös muualla suomessa?Kyllä tää on kummaa talvea.Tosi kurjaa kun nykyajan lapsukaiset eivät pääse nauttimaan enään talvista;(((

Aatuskainen nukkuu pihalla unia.Täytyy usein laittaa tyttö nukkumaan ihan tuohon makkarinikkunan alle kun se on varma paikka mihin ei voi räsähtää puunoksia jos myrskyää kunnolla.

Laitoin itselleni lunttia kun oli kysely.Toivottovasti pystyn niihin vastailee että aaduli nukkuis kun mies lähti käymään sairaalassa päivystyksessä,on tulehtuneet pahasti hyttysen puremat,saa jooo jo nauraa meille vain sattuu ja tapahtuu koko ajan.Jos ei mitään sairauksia niin sitten muuten vaan koko ajan jotakin,ei käy elämä meillä tylsäksi:P

1.Haaveiletko vielä yhdestä lapsesta?

Joo,jos saan lottovoiton ja meille muuttaa 24h kodinhoitaja.

2.Muistuttaako sisaruksia,luonne,koko ym..

Eri isä kuin kahdella aikaisemmalla ja tämä " tyyperö" näyttää kyllä isältään.Se mikä on yhteistä niin mun masusta tulee isosilmäisiä säihkyripsiä,enkä tiedä mistä johtuu..no ei haittaa.Miehellä on haulikko meillä kellarissa:P.Koko on nyt suurinpiirtein sama kuin aiemmilla lapsosilla.Esikoisella oli tosi vahva luonne,toka rauhallisempi ja tämä rakkauspakkaus sitten on tosi leppoisa kaveri joka on oikeasti koko ajan hyvin tyytyväinen elämäänsä.Herppa menee vain jos on väsy ja puetaan tai väsyneenä jos ruokahuolto ei tarpeeksi nopeasti pelaa.

3.kuinka rentoudut.

Juttelemalla ystävieni kanssa,saunomalla yksin tai kaksin mieheni kanssa.Viettämällä välillä ....heräs...takas later..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.viettämällä välillä aikaa ihan yksinään.Tähän tosin riittää se että saan vaikka siivota rauhassa tai olla yksin keittiössä kokkaamassa.Heppoja on ikävä se on ollut mulle aina se paras rentoutus.Miehen kanssa otetaan kerran kuussa omaa aikaa ilta+yö,jolloin ollaan kotona tai sitten mennään jonnekkin,se antaa paljon molemmille!

4.paljon nukkuu yöllä/päivällä.

nukkumaan menee n.19.30-20.00 ja eka syöttö usein 02.00 ja sitten 05.00 ja seiskalta ylös.Päivällä nukkuu vaihtelevasti 3-4h.Välillä pienissä jaksoissa ja joskus 3h putkeen.Toivottovasti alkaisi pian nukkumaan isompia pätkiä.Tuo ulkona ramppaaminen on välillä tosi raivostuttavaa mutta kyllä sen kestää kun ajattelee että hereillä kun on niin on yhtä hymyä.

5.oma tahto.

Siitä jo mainitsinkin ei näy vielä mitenkään suuresti.

Uutuutena on tullut karjuminen.Ke karjui niin paljon että tuli huono olo ja oksenteli.Päristelee kovasti ja eilen ekaa kertaa kylvyssä paukutti aivan koko ajan vettä molemmilla nyrkeillä:)

Nyt ei taida kyllä enään nukkua joten nähdään taas:)

Vierailija
24/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti(ainakin hetkeksi )vielä.

Ihan mielenkiinnolla katsoin tyttöjen vauvakirjasta noi 5kk painot ja pituudet eli näin ne menee:

Sara 5kk 7.500g ja 65,5 (synt.3675g)

Sonja 5kk 8.155g ja 67 (synt.3990g)

Aada 5kk 7.880g ja 66.5 (synt,3280g)

Syöttötuoleista oli juttua.Meidän tytöillä on ollut aiemmin se malli minkä saa käännettyä " lattia tasoon" pöydäksi ja tuoliksi.Nyt ei ole mitään vielä Aadalle mutta sitä trip trappia mies haikailee kun hänen tytöllään se on ollut.Minä itse tykkäisin siitä mikä on aiemminkin meillä ollut.Kävin katsomassa aamulla sieltä huutonetistä trip trappia ja oli myytävänä samassa osoitteessa 2 tuolia ja hinta oli nyt 50e.

Joku kyseli myös tuossa aiemmin puuronvaikutuksesta yöuniin,meillä ei ole vaikutusta.

Mutta nyt mä meen oikeesti.Mukavaa lauantaita kaikille:)

Vierailija
25/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausvauva mainitsi siitä karjumisesta. Meillä vesli kans alkanu karjuun ja muriseen oikein kunnolla. En ymmärä miten pystyy, ite kun yritän matkia niin het tulee kurkku kipiäks.

meillä muuten jo pikkasen syömitään. Yöllä sain monta kertaa vetästä poikaa alaspäin kun koko ajan kuulu vain kops kun pää kolahti sängynpäätyyn. Voisko tämä vaikuttaa uniin? Meinaan kun Vesli liikkuu ja touhottaa unissaankin?

Vielä siitä nokkamukista. meillä on sellanen nuk muki, jossa pehmeä nokka, mutta se ei oikein uponnu pojulle. Nimitäin siitä tulee niin tipottain ja meidän pojuhan ei halua imeä. Paras käytössä on ollu ikean vihreä " sammakko" muki. Siitä tulee juuri sopivasti kerralla suuhun. Ja siitä mielellään juokin,mutta vain tosiaan sen noin 20 ml per ateria.

Maitoa annan puurojen kanssa ja soseiden kanssa vettä. Näin olen saanut Veslin mahan toimimaan joka päivä.Jos ei saa tarpeeksi päivän aikana vettä, sen huomaa heti mahan toiminnassa. Ennen puurojen antamist,rintaa syötiin vielä hyvin, ja nyt olenkin miettinyt et onko aamu ja iltapuuro yhteensä liikaa? Jos jättäisin aamupuuron väliin, tai sitten vain annan joka soseaterialla vähemmän. Iltapuurosta en halua luopua, koska olen huomannut et se on pitentänyt ainakin ekaa unipätkää 4 tuntiin. Viime yö oli poikkeus.

Mä koitan kovasti koko ajan keskiä tekemistä. Niin kova on jo kaipuu miehen syleilyyn. Saa nähä tuleeko uni koko yönä ollenkaan silmään? Toivotaan että tulee. Ei ole kiva olla sitten huomena kuin nukkuneen rukous. Mies kyllä varmaan on väsynyt, kun koko päivän ja yön matkustaa. Täytyy antaa iskän aamulla nukkua rauhassa ja pitkään. Jos vain mies malttaa!

Huomena ei sitten olla pisteilläkään. Ei se yks pvä romuta koko laihutusra. Huomena aion nauttia ja syödä hyvin. Luultavasti haetaan pizzat. Nam nam. Ei tarttis ite tehä mitään. Sais vain keskittyä kolmistaan oloon.

maanantaina sitten Vesli menee mun vanhemmille pariks tuntia hoitoon, niin päästään miehen kans rauhassa kaupungille asioille ja ostoksille. Täytyy ostaa veslille mm uus istuin autoon. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä mikä merkki ois hyvä?

Imetyksen lopettamista olen miettinyt nyt. Ois niin kiva joskus viettää miehen kanssa edes yks yö kahestaan tai edes olla ilta rauhassa, käydä elokuvissa, syömässä ym. mut nyt ei onnistu, kun Vesli ei huoli pulloa. Sais pojan juomaan edes jostain maitoa niin, että joskus saisi kunnolla vapaata aikaa. Ja vois vaikka sen imetyksen lopettaa joskus 6 kk paikkeilla. Muutenkinhan lopetan viimistään 8 kk, mutta mietin vain miten saan sen maidon sitten meneen pojalle... On tää välillä niin hankalaa. Mutta kaiken hyvittää se kun oma pikkuinen hymyilee ja naureskelee pitkin päivää. Ei toista nuin ihanaa voi ollakaan!!!

Mutta nyt hyvät viikonloput kaikille!

Saattaapi olla ettei mua näy muutamaan päivään....

Vierailija
26/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks syy kans siihen miks olen miettinyt imetyksen lopettamista on imetysasento. Vesli nimittäin syö vain makuulteen. Ja tämähän vaikeuttaa aikalailla kaikkee. Ei oikein voi matkustaa mihkään kauemmas ja vierailullakin on ikävää. En voi joka paikassa pyytää et saanko lainata teidän sänkyä, et voin imettää... Joten aikalailla olenkin sit kotosalla enkä paljoa kyläile. Ois kiva enempi mennä, varsinkin silloin kun mies on pois. Olen suunnitellut Rovaniemelle menoa siskon luokse, mutta eihän se onnistu, kun junamatka kestää niin kauan. Et tällasta taas tälläkertaa.

Vierailija
27/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaemolle piti hymyillen oikein tulla vastaamaan; ei Alli kovin vaalea edes VOI olla kun mina olen tosi tumma! Heh, esikko mulla on ehka vaalein kaikista ja silla ja kolmosellahan on myos siniset silmat! Alli tulee sitten heti perassa ja on siis ' valkoihoinen' ihan oikeesti, heh. Kuva ehka hiukan hamaa... Eivatka silmat edes ole mitkaan ' tosi' ruskeat; ihmeen ruskeen-harmaat kun ovat variltaan.

Mutta tottakai blondien skandinaavien jalkeen Ali on tummempi. Kukin perheensa mukaan.

Esim. Kewan ukko on munsta tosi sopoliini supersinisine silmineen!

Voikaahan hyvin ja maanantaihin!

-levinia-

Vierailija
28/41 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vielä hengissä :) On vaan ollut kiireitä ja reissaamista.

Pikaisesti luin pinon, mut eipä taas tähän päähän juuri mitään jääny.. :/

Moni oli jo r-testejä tehny! =) harmi vaan ku negoja.

Ja aivan ihania kuvia oli teidän lapsista!!! :) Todella suloisia.

Meillä oli sisko lapsineen kylässä tuossa alku kuusta. Sit me lähdettiin vasta vierailulle heidän luokse ja oli kivaa kun oli kunnolla lunta ja pakkasta! :)

Meillä jäi kuitenkin virerailu hieman lyhyeksi, kun tyttöjen mummo oli mennyt todella huonoon kuntoon. Tulimme siis ma takas, kun eka oli tarkoitus tulla loppuviikosta.

Järkytys oli melkoinen kun hän oli koneissa kiinni ja hädin tuskin jaksoi olla hereillä!!

Mies meni sit illalla vielä takas sinne äitinsä luo ja silloin ma iltana rakas tyttöjen mummo nukkui pois...

Oli kyllä todella järkytys kaikille kun tuli niin nopeasti tämä kuolema. Jaksoi kuitenkin vielä nähdä rakkaat lapsenlapsensa. Hänellä oli syöpä, mikä oli levinnyt kaikkialle..

Mut voi olla etten jaksa monesti olla linjoilla, pitää yrittää hautajaiset jaksaa järjestää ym.

Oikein paljon haleja kaikille ja jaksamisia :)

outs@ ja Hilla 4.10.

Vierailija
29/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanottoni! Paljon jaksamista sinne teille kaikille. Varmasti raskaita aikoja perheessä eleillään juuri nyt. Onneksi lapset pitävät arjessa kiinni surun keskelläkin.

Iso halit!

Haikarapolska

Vierailija
30/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suureen suruunne! En osaa kuvitella miltä teistä tuntuu mutta paljon voimia toivon teille.

FiiaN poppoo

Vierailija
31/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Outsalle ja perheelle voimahali!!

Sitten muuhun.

Haikarapolska, jos porkkana ei lähde sappisaippualla niin kesällä sitten auringossa. Pidin viimekin kesänä joitakin miehen tahroittuneita paitoja auringossa useita päiviä ja niin vain tahrat lähti! Porkkana erityisesti häviää auringossa.

Uma, joillekin lapsille ilmeisesti käy niin että kiinteät vievät liikaa tilaa maidolta massussa. Sitten täytyy tankata öisin maitoa enemmän. Jos olisin sinä yrittäisin saada päivällä enemmän maitoa; entäs jos sekoittaisit sitä ruokaan tai lypsäisit nokkamukiin? Voi myös kokeilla imetystä erilaisessa tilanteessa kuin normaalisti. Esim heti unilta herättyä ulkovaatteissa. Voi olla että vauva ei silloin keksi vastustaa syömistä. Nythän sinulla on jo mieskin paikalla. Voi, olisipas ollut hauskaa nähdä hänen ilmeensä kun näkee Veslin niin pitkän ajan päästä.

Colis, exel-taulukointi on tuottanut minulle suurta hupia!! ; ) Toivottavasti saatte tulevaisuudessa parikin lasta lisää lyhyellä välillä. Voit sitten sopivan kiireisessä välissä kuitata miehellesi, että eiköhän olisi exel-taulukoinnin aika!! No, Luka on varmasti juuri sopivan kokoinen ja saa juuri sopivasti ruokaa. Ei vauvaa voi ylensyöttää, eikä vauvan paino ennakoi mitään tulevasta painosta.

Onni, miehesi on todella tahditon ja väärässä kun sinun maitoasi arvostelee. Annat parasta ruokaa lapsellesi se on selvää! Tulin oikein surulliseksi puolestasi.

Muistatteko kun viimeksi puhuttiin lapsille huutamisesta? Koskahan se oli? Siitä saakka meillä on mennyt ihan hyvin. Nyt taas eilen mulla paloi käämit ihan totaalisesti. Esikoinen on erittäin rasittava nykyään. Tekee kaikkensa saadakseen meidät suuttumaan. Lyö, potkii, vahingoittaa poikasta ja haukkuu tyhmäksi. Minä käyttäidyin yhtä huonosti eilen. Huusin, motkotin, haukuin ja olin ilkeä lapselle. Nyt sitten poden tätä kaikkea. Inhoan tätä puolta itsessäni. Taas täytyy tehdä parannusta. ; (

Huomenna menemme anestesialääkärin juttusille. Toivottavasti vähän selviää asiat. Itselläni ei ole minkäänlaista mittakaavaa tulossa olevalle operaatiolle. En tiedä onko asia iso vai pieni. Onneksi on jo tämä viikko. Viikon päästä on tämä stressi jo ohi. Yritän laittaa teille kuvan lymfangiooma-niskasta, jahka ehdin.

Nyt menen ruokaa laittamaan.

terv peikkoäet ja APJ 1.10

Vierailija
32/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outsan poppoolle voimia ja jaksuja! Niinhän se on tuo luonnon kiertokulku, että yksi syntyy ja toinen kuolee. Meillä just lasten kanssa eilen illalla puhuttiin kuolemasta. Tuntuivat suhtautuvan suht rauhallisesti aiheeseen.

Levinia, hassua, että Alli on suht vaaleasilmäinen ruskeasilmäinen, kun mun silmissä näyttää niin nappisilmältä! Söpö neiti joka tapauksessa! Täälläkin katraassa kaksi ruskeasilmäistä neitiä, pojalla ja Oonalla siniset silmät!

Uma, tulehan kertomaan kohtaamisenne ensifiilikset! Vois kuvitella, että Veslikin on innoissaan nähdessään isänsä!

Nyt tarttee viedä tuo uhmaikäinen 2-vuotias päiväunille. Melkoinen pakkaus aina välillä... Onneksi uhma vähän laantumassa. Ja huomasin minäkin, että maltti on säilynyt suht hyvin viime aikoina, vaikka koko ajan saa kyllä komentaa, nytkin on kakka-jutut... Huokaus...

apinaemo ja oona 0709

Vierailija
33/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs ja siippa! Mutta ehka sitten kuitenkin on ' helpointa' tuo poislahto syovan kera tuollatavalla akkia... oma mammani kuoli just samallalailla viime vuonna; joutui tutkimuksiin, loydettiin syopa, ehdin soittaa hanelle Paimion sairaalaan ja seuraavalla viikolla meni kahdessa paivassa huonoon kuntoon ja nukkui pois... eika tuo ole iastakaan kiinni.

Voimi

Vierailija
34/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä onnistuuko, on niin pitkä aika edellisistä.

Siis näitä lymfangioomakuvia yritän ja on tässä yksi paremmaltakin puolelta siskon kanssa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1653431.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1653480.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1653492.jpg

Saas nähdä kuinka käy.

terv peikkoäet

Vierailija
35/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaanottoni outsolle!

Tulin nopsasti kirjoittelemaan kun mies lähti kipaseen kaupassa. Joo mies tuli yöllä piol neljän pintaa. Mulla ei sit enää uni maisunutkaan, kun aluks piti höpötellä kaikkee ja sit vaan oottelin et aamu tulis ja saisin olla miehen kanssa. Vesli eka reaktio oli pieni hymy ja jokellus. Noustiin pojan kans kahestaan ja annettiin iskän jäädä nukkuun. Kun tultiin parin tunnin päästä takas sänkyyn. Tulikin itku. Mun sylissä Vesli sit itki ja laittoi pään välillä olkaa vasten piiloon ja aina kurkki miestä ja sit tuli itku. No tilanne rauhottu ja pienten unien jälkeen kovasti tutkittiin iskän nenää, poskia ym. Vähän on poika ollu itkusempi tänään. En tiedä johtuuko oudosta tilanteesta vai mistä. Ruokakin maistunu huonommin, mutta rintaa taas onneks syönyt paremmin.

Mies on ihmetelly kaikkee uutta mitä vesli on oppinu. Kovasti on touhannu ja ollu pojan kanssa. Toi tuliaisiks pojalle kengät! ja mä sain ihanaa hugo boss pure purple hajuvettä ja suklaata ja paljon muuta. ja niin sai vesli ihanan pehmo kamelinkin.

Koitan nyt antaa veslille vähän väliä aina tissiä, jos näyttää et syö huonommin ja annan sit kiinteitä vähemmän. Aamulla kin tein puurosta aika vellimästä ja imetin sitä ennen. Sit syötinkin vain puoli annosta ja hyvin maistui tissi taas reilun tunnin päästä.

Mutta nyt mies palaili. Tulen taas joku päivä kertoileen kuulumiset. Viimistään tiistaina kun mies on reeneissä. Huomena mennään päiväks asioille ym.

Uma ja Vesli

Vierailija
36/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Haikarapolska: Meil on kans tyttö syntyny 2708 ja me kans ostetiin just musta TrippTrappi. Mukava kuulla et ootte jo antaneet vauvan istua siinä, mulla ku on ollu vähä epävarmuutta ton istuttamisen suhteen....:( Meil tyttö istuu tanakasti selkä suorassa sylissä ja lattialla harjotellaan pikkasen jo ilman tukee. Mut silti neuvolasta (5kk neuvolakäynti) neuvolatäti sanoi et ei suosittele syöttötuolis istuttamista ku vasta 7kk iässä...Mut eix se ny hitto vie oo vähän lapsestaki kiinni, ku tyttö istuu jo niin hyvin? :) Ja eihän siinä syöttötuolissa edes pääse kauheesti " notkumaan" ! MIten teillä asia ratkaistiin/minkälaisia ohjeita teidän neuvola antoi?

Vierailija
37/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Outsan perheelle pahoittelut mummon poismenosta, onneksi ehditte hänet tavata vielä ennen poisnukkumista.

Fiiako se kyseli tuolla paljon aiemmin vauvojen hikoilusta. Täytyy sanoa, että meidän tyttö hikoilee TODELLA paljon...;) Joskus on päällä esim. vain yökkäri ja syödessä tissiä tulee oikein hikikarpaloita otsalle;) Niinhän sitä sanotaan, että lihavat hikoaa;)

Josta pääsenkin sitten sopivasti seuraavaan aiheeseen, eli Colis, sano miehelles terkkuja, että meidän tytön painokäyrä meni tässä jossain vaiheessa +11%...=) Nyt en oo sitä sitten kysellyt, kun ei ole kertonut, mutta myhäilyjen perusteella plussalle mennään varmasti edelleen ja reilusti;)

Onni oli saanut mieheltä kurjia kommentteja, voi harmi! Sitä on muutenkin jotenkin niin herkkä imetyksen suhteen, kun omasta kehostaan ravitsee vauvaa, niin ei nuo kommentit ainakaan sitä helpoita. Tuskin miehesi kuitenkaan tarkoittaa sanojaan niinkuin itse ne ottaa. Ite ainakin otan kaiken tosi herkästi ja on kyllä huomattu, että miehet osaavat olla aikamoisia paukapäitä välillä;)

Rakkausvauvalla oli ihania kuvia Egyptistä, hyvä, että Aadan kanssa reissu sujui hyvin. Muuten, olitteko Coral Bayn hotellialueella? Näytti nimittäin siltä...:) Me oltiin siellä miehen kanssa pari vuotta sitten juuri näihin aikoihin

Uma on saanut miehen kotiin!!! Ihanaa!!! Kyllä pysyy suhde tuoreena, vaikka raskasta onkin;) Varmaan ihana tunne, on ollut niin pitkä ero. Meillä muuten myös muristaan ja karjutaan. Sitten oon huomannut, että kurkusta päästellään mitä ihmeellisimpiä ääniä -ja päristellään myös tosi paljon. Neuvolakorttiin olikin kirjoitettu erityismaininta " pärisyttää ja kuolaa" =)=) Vähän repeilin sitä;)

Meillä mies lähti sitten äsken ostamaan moottoripyörää...=/// Nyt on tulossa takaisin.. sai jostain hirveän motskarikuumeen ja semmoinenhan oli sitten saatava... Myi edellisen prätkän 2 vuotta sitten pois ja nyt sitten oli saatava... Pitäisi olla tukemassa ja itsehän tietää, mitä ostaa, mutta jotenkin vaan ottaa niin paljon päähän, että siinä meni sitten puolet meidän säästöistä, joita ollaan säästetty sitä varten, että kun jään kotihoidon tuelle ei tarvitse elää kovin tiukilla... Kyllähän meillä silloinkin pitäis peruselämiseen rahat riittää, mutta ois kiva, että sitä säästöä olisi, jos jotain tulee... Lupasi kyllä, että myy pyörän pois, jos tiukkaa tulee -tai menee vaikka katuja siivoamaan...:/:/

Sellaista... Neidin kanssa ei mitään ihmeitä, maistellaan vähän kiinteitä, satunnaisesti, hyvin vähän...

Nyt heräs, pitää mennä...

Poklo ja Emmi kohta jo 5kk!!!

Vierailija
38/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Outsan perheelle pahoittelut mummon poismenosta, onneksi ehditte hänet tavata vielä ennen poisnukkumista.

Fiiako se kyseli tuolla paljon aiemmin vauvojen hikoilusta. Täytyy sanoa, että meidän tyttö hikoilee TODELLA paljon...;) Joskus on päällä esim. vain yökkäri ja syödessä tissiä tulee oikein hikikarpaloita otsalle;) Niinhän sitä sanotaan, että lihavat hikoaa;)

Josta pääsenkin sitten sopivasti seuraavaan aiheeseen, eli Colis, sano miehelles terkkuja, että meidän tytön painokäyrä meni tässä jossain vaiheessa +11%...=) Nyt en oo sitä sitten kysellyt, kun ei ole kertonut, mutta myhäilyjen perusteella plussalle mennään varmasti edelleen ja reilusti;)

Onni oli saanut mieheltä kurjia kommentteja, voi harmi! Sitä on muutenkin jotenkin niin herkkä imetyksen suhteen, kun omasta kehostaan ravitsee vauvaa, niin ei nuo kommentit ainakaan sitä helpoita. Tuskin miehesi kuitenkaan tarkoittaa sanojaan niinkuin itse ne ottaa. Ite ainakin otan kaiken tosi herkästi ja on kyllä huomattu, että miehet osaavat olla aikamoisia paukapäitä välillä;)

Rakkausvauvalla oli ihania kuvia Egyptistä, hyvä, että Aadan kanssa reissu sujui hyvin. Muuten, olitteko Coral Bayn hotellialueella? Näytti nimittäin siltä...:) Me oltiin siellä miehen kanssa pari vuotta sitten juuri näihin aikoihin

Uma on saanut miehen kotiin!!! Ihanaa!!! Kyllä pysyy suhde tuoreena, vaikka raskasta onkin;) Varmaan ihana tunne, on ollut niin pitkä ero. Meillä muuten myös muristaan ja karjutaan. Sitten oon huomannut, että kurkusta päästellään mitä ihmeellisimpiä ääniä -ja päristellään myös tosi paljon. Neuvolakorttiin olikin kirjoitettu erityismaininta " pärisyttää ja kuolaa" =)=) Vähän repeilin sitä;)

Meillä mies lähti sitten äsken ostamaan moottoripyörää...=/// Nyt on tulossa takaisin.. sai jostain hirveän motskarikuumeen ja semmoinenhan oli sitten saatava... Myi edellisen prätkän 2 vuotta sitten pois ja nyt sitten oli saatava... Pitäisi olla tukemassa ja itsehän tietää, mitä ostaa, mutta jotenkin vaan ottaa niin paljon päähän, että siinä meni sitten puolet meidän säästöistä, joita ollaan säästetty sitä varten, että kun jään kotihoidon tuelle ei tarvitse elää kovin tiukilla... Kyllähän meillä silloinkin pitäis peruselämiseen rahat riittää, mutta ois kiva, että sitä säästöä olisi, jos jotain tulee... Lupasi kyllä, että myy pyörän pois, jos tiukkaa tulee -tai menee vaikka katuja siivoamaan...:/:/

Sellaista... Neidin kanssa ei mitään ihmeitä, maistellaan vähän kiinteitä, satunnaisesti, hyvin vähän...

Nyt heräs, pitää mennä...

Poklo ja Emmi kohta jo 5kk!!!

Vierailija
39/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti tulla vain kerran... onnistuin taas

Poklo

Vierailija
40/41 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outsan perheelle minäkin lähetän osaanottoni ja voimia surun keskelle!!

Meillä alkoi tänään näkymään Omatahto.Vastalause tuli heti kun Yritin ottaa kännykkäni pois jonka Aada oli kaapannut suuhunsa.Myös kun iskä otti kirjan pois ettei terävät kirjankannet satuta.Hyvin huomaa nyt myös jos on jokin kohde minne pitäis päästä niin sitten yritetään kaikinkeinoin pyöriä ja hytkyä lähemmäksi:)Leluja kanssa paukutellaan kovasti lattiaan ja kämmeniä:)Hyvästi avuton rääpäleeni..nyyh;P

Meillä ei nukuttu kokopäivän aikana kuin 1 1/2h päikkäreitä.Nyt meni yöunille,toivottavasti ei ole liian väsy että saa nukuttua.Myös me vanhemmat.Mulla oli taas yöllä huono-olo mutta ei onneksi tarvinnut mistään suunnasta käydä tyhjentämässä.Kuume nousi yöllä mutta aamulla ei mitään.Ruoka ei ole tänään maistunut.Huomenna lienee viisainta mennä lekuriin että pääsee labraan.Mähän oon tässä jo tietty maalaillu kuvaa että mun mahassa asuu jokin alkueläin!

Mitenkäs muuten Kewa teillä siellä se lumitilanne?Toivottavasti pääsette pian nauttimaan keväästä.

Voinkunpa tännekin jo kevät tulisi!!!!!!!!!

Mutta nyt muihin hommiin.

Aada " rakkausvauvamme" 0609