Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistolaiset on jakorasioita

Vierailija
20.02.2008 |

Eilen se kävi täällä selväksi. Kaikki fm:t ja hum kandit oli olleet kymmenien miesten kanssa. Enää en yhtään ihmettele, miksi miehet välttelevät akateemisia naisia ja pitävät niitä tunteettomina, kylminä ja epänaisellisina. sääliks käy akateemisten naikkosten miehiä

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Uskollisuus parisuhteessa ei ole millään lailla sidoksissa seksuaalikäyttäytymiseen sinkkuna!

opetella valehteleen paremmin, niin et sitten jää miehelles kii

Vierailija
22/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja tehdä omat ratkaisunsa, amikset taas eivät ymmärrä kyseenalaistaa vallitsevia käsityksiä, eivät pysty tekemään itsenäisiä päätöksiä, eivät kykene uudistamaan näkökantojaan, vaan tyytyvät vaan lammasmaisesti toistelemaan mitä isi/äiti/poiccis/avokki/rakaskultihani/joku vaan on joskus sanonut, ja saavat suurta mielihyvää siitä, että edes osaavat tehdä " sääntöjen mukaan" . Mikähän tämä vaihe oli siinä moraalinkehitysteoriassa, en muista..Mutta normaalisti tuossa vaiheessa ovat kai n. leikki-ikäiset lapset.

Mitä pahaa on kahden aikuisen ihmisen välillä vapaaehtoisesti harrastetussa suojatussa seksissä?

Jos seksi mielestäsi kuuluu vain avioliittoon/seurustelusuhteeseen/rakastavaisten välille, niin MIKSI? Ja " Raamatussa sanoo niin" -argumentti kertoo vain sanojan lammasmaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

säälittää teidän miehet. Olis ne saanu paremmankin.

ap

Vierailija
24/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset alottivat hölöpölönsä jauhamisen, kun todelliset perustelut loppu. Sanon vaan, että kyllä teidänkin miehet olisivat onnellisempia uskollisen ja kunnollisen naisen kanssa. Ja jos se kerta menee ihan reseptejä katsomalla, niin voitte tulla mun työpaikalle näyttään mallia miten tehdään lounas parille sadalle ihmiselle.

ap

Vierailija
25/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on jo kolme lasta....kyllä sitä saa olla jalat auki joka yö :O

26/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #39:

Ja " Raamatussa sanoo niin" -argumentti kertoo vain sanojan lammasmaisuudesta.

Vierailija
27/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanon vaan, että kyllä teidänkin miehet olisivat onnellisempia uskollisen ja kunnollisen naisen kanssa.

ap

Vierailija
28/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

akateemiset alottivat hölöpölönsä jauhamisen, kun todelliset perustelut loppu. Sanon vaan, että kyllä teidänkin miehet olisivat onnellisempia uskollisen ja kunnollisen naisen kanssa. Ja jos se kerta menee ihan reseptejä katsomalla, niin voitte tulla mun työpaikalle näyttään mallia miten tehdään lounas parille sadalle ihmiselle.

ap

Mä luulin, että toi aloitus oli vitsi mutta sä olitkin tosissasi?! Mun mieheni on onnellinen oman uskollisen vaimonsa kanssa (eli minun), vaikka olenkin akateeminen. Mä en tiedä, mikä toi reseptijuttu on (en lukenut koko ketjua) mutta akateemisuudestani huolimatta osaan laittaa ruokaa (niin peruskotiruuat kuin hienot juhlamenyyt samoin kuin esim. erilaiset täytekakut), osaan lyödä naulan seinään, käyttää ruuvinväännintä, pistosahaa, katkaisusahaa, laatoittaa ja saumata, asentaa parketin alusta loppuun omin käsin jne. jne. Mikä siinä on, että kateellisuus (?) joillain ajaa tuohon panetteluun? Vai uskotko itse ap omia juttujasi. Siis olihan toi sun aloitus vitsi, olihan?

Vierailija
29/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai uskotko itse ap omia juttujasi. Siis olihan toi sun aloitus vitsi, olihan?

Ei se mikään vitsi ole kun eilen justiinsa oli täällä ketju, jossa kaikki mitälie maisterit oli olleet kymmenien miesten kanssa. Kyllä on sivistys kaukana akateemisista.

ap

Vierailija
30/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aketeeminen vaistoni kertoi.;)

Vierailija
31/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aketeeminen vaistoni kertoi.;)

nyt ei rouva maisteri osaa edes kirjoittaa enää. Taitaa olla liian kiire pettää miestä.

ap

Vierailija
32/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kanssa silloinkin, kun pitää olla ruokaa pöydässä? Kiinnostaako vauvaa käsitteet paljon? Kiinnostaako miestäsi käsitteet kun se saa sut kiinni pettämisestä?

ap

Vierailija
33/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sun miehes sua rakastaa, vaikket penaalin terävin kynä olekaan.

Koita purkaa alemmuudentuntoasi johonkin kehittävämpään kuin täällä kirjoitteluun, opiskele vaikka jotain.

ps. Olen akateemisena enemmän kuin onnellinen etten niitä tumpeloita ottanut vaan jaksoin seuloa kultakimpaleeni joukosta: ja olen ollut siitä lähtien nykyiselle aviomiehelleni uskollinen.

Vierailija
34/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa pitää olla pöydässä. Me pystymme kyllä käymään käsitetasolla mielenkiintoista keskustelua ja kokata samalla.

Akateemisissä miehissä on muuten sellainen kiva asia, että sen lisäksi, että eivät valitse vaimojaan minkään maineprofiilin mukaan, niin osaavat myös tehdä ruokaa ja hoitaa kotiasiat mallikelpoisesti.

Pisteet hyvästä provosta!

Vierailija
35/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me pystymme kyllä käymään käsitetasolla mielenkiintoista keskustelua ja kokata samalla.

Osaan ajatella tai puhua ja toimia samanaikaisesti. Hurjaa, eikö totta?

Vierailija
36/36 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei rouva maisteri osaa edes kirjoittaa enää. Taitaa olla liian kiire pettää miestä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä