Yliopistolaiset on jakorasioita
Eilen se kävi täällä selväksi. Kaikki fm:t ja hum kandit oli olleet kymmenien miesten kanssa. Enää en yhtään ihmettele, miksi miehet välttelevät akateemisia naisia ja pitävät niitä tunteettomina, kylminä ja epänaisellisina. sääliks käy akateemisten naikkosten miehiä
Kommentit (36)
:DDDDDDDDDD
(päivän parhaat naurut)
Nyt on pahamieli kun jäi kepakkoa saamatta ; )
säälittää teidän miehet. Olis ne saanu paremmankin.
ap
Jos on pitkään sinkkuna, kyllä niitä miesjuttuja voi kertyä, vaikkei mikään jakorasia olekaan. Ja mitäs se ap:tä kaivelee, jos joku toinen antaa ja saa omasta halustaan? Taitaa olla niin, ettei ap:llä ole ollut ottajia.
Millä vuosikymmenellä ap elää? Ei se värkki käytöstä kulu, ja tärkeintähän on, ettei sitten parisuhteessa enää " jakele" ...
Voi elämä taas mikä aloitus.
Kun itse olin lukiossa ja osa kavereista amiksessa, niin kuuntelin niiden juttuja panemisista silmät suurina. Esim. erään pienen kaupungin yhden 2. asteen koulun asuntolassa kävi aika kuhina ja sp-taudit jylläs...
Yllättäen tunnen myös enemmän amistaustaisia teiniäitejä...
Että ainaskin yo-taustalla oppii käyttämään kortsua:)
Vierailija:
Parempi=seksuaalisesti kokemattomampi?
no varmaan joku uskoo teidän uskollisuuteen. Uskollisemman naisen olisivat saaneet reilusta ja maanläheisestä esim. emäntäkoulun käyneestä.
Vierailija:
Vierailija:
Parempi=seksuaalisesti kokemattomampi?no varmaan joku uskoo teidän uskollisuuteen. Uskollisemman naisen olisivat saaneet reilusta ja maanläheisestä esim. emäntäkoulun käyneestä.
Siis tämä oli apltä
Laitappa kuule ja suunnittele lounas 200:lle hengelle, voin tulla kattoon kuinka menee
ap
Toisen tien valinneet hankkiutuvat kysymättä raskaaksi kesken opintojen kun ovat serurustelleet 5 viikkoa.
Siinä ovat sitten jumissa kotona lapsen tai siis useampien lasten kun eivät he välissä mene töihin.
Akateemiste tekevät töitä, deittailevat ja elävät normaalia elämää mihin voi kuulua useitakun eri seurustelukumppaneita. Tämäkö on teistä amis-kotiäidit kamalaa???
Amis-kotiäiti on heti valmis pieneen peliin kun pääsee kerran viidessä vuodessa lähiöbaariin tuulettumaan...
Hurjimmat juttuni tein yliopistoaikoinani. Mm osallistuin 10 hengen ryhmäseksinaamiaisiin. Mutta en tiedä mitä olisin tehnyt amiksessa.
Kamalalta näyttää kävelyni, kun välillä kuljen polvet ristissä ja välillä ne väkisin auki pukkaavat pasahtamaan...
Vierailija:
Uskollisuus parisuhteessa ei ole millään lailla sidoksissa seksuaalikäyttäytymiseen sinkkuna!
opetella valehteleen paremmin, niin et sitten jää miehelles kii
enkä vikise patriarkaatin vaatimusten mukaan. Se ero meissä koulutetuissa ja emansipoituneissa naisissa on, että me ei anneta - vaan otetaan.
Vierailija:
Akateemiste tekevät töitä, deittailevat ja elävät normaalia elämää mihin voi kuulua useitakun eri seurustelukumppaneita. Tämäkö on teistä amis-kotiäidit kamalaa???
.
kysyppä kuule muutama rehdiltä mieheltä, että onko normaalia elämää hyppiä kymmenten miesten kanssa punkkaan!
ap
Mun mies oli pitkään hyvä ystävä ennen kuin aloimme seurustella ja tietää tasan tarkkaan, etten ole mikään pyhä neitsyt. Eipä ole häntä tai parisuhteemme onnea haitannut.
terv. yliopisto-opiskelija *suunnittelee jo printtiä*...
itse olen ollut 3 ukon kanssa.
T:FM
Me ollaan aina revat auki yo:lla...