Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lähihoitajaksi opiskelusta iltaopiskeluna?

Vierailija
19.02.2008 |

Miten onnistuu lasten kanssa? Lähinnä mietityttää työssäoppimisjaksot, mihin sen lapsen siksi aikaa saa hoitoon, kun tuskin ne työvuorot pelkästään iltaan ajoittuu, vai...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten ei ois rahat riittäneet. Pitkiä oli päivät, kun iltaisin oli koulua klo.18-20.30 arkisin. Harjoittelut oli antoisia mutta raskaita ja vuoroja piti kyllä tehdä sekä aamuja että iltoja.

Opiskellessani mulla ei ollut lapsia, nyt kun on niin en kyllä pystyisi millään samaan suoritukseen.

Suosittelen että opiskelet lähihoitajaksi oppisopimuksella! Saat kokoajan palkkaa ja voit valita sellaisen työnantajan että joudut tekemään vain aamuvuoroja. Ei tule rahallisesti tiukkaa ja ehdit vielä nähdä perhettäsikin.

Ihan hyvä koulutus kyllä oli, olen saanut paiskia alan töitä niin paljon kuin olen ikinä ehtinyt valmistuttuani ja siis koko opiskeluajan myös:-)

Vierailija
2/2 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla opiskeluistani, vielä on 1,5 vuotta jäljellä. Mietiskelen vaihtoehtoja vauvan hoitoon laittamiselle. Oppisopimuskoulutus olisi kyllä paras vaihtoehto, mutta, mutta en haluaisi laittaa alta vuoden ikäistä hoitoon, opiskelutaukoakaan ei viitsisi pidentää, kun tuntuu, että pian unohtaa jo oppimansa... Siksi mietin iltaopiskelua...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla