AMWAY kokemuksia kaivataan
- tuotteet?
- jäsenyys?
- itsenäinen elinkeinonharjoittaja? ILH? ALH?
Kommentit (37)
ainoastaan jäsen, eli tilaan omaan käyttöön niitä tuotteita, lähinnä ihonhoitotuotteitta. Jäsenenä saan ne aika paljon halvemmalla. Tyytyväinen olen ollut!
- ovat tiivistettä (niin on omokin)
- ei ilmoiteta tiiviyden määrää (omo ilmoittaa pesujen määrän kuten kaikki muutkin)
- myyjät keksivät itse pesujen määrän esim. 150
- jos laskee pesun hinnan huomaa aineen olevan markkinoiden kalleinta
- kuka ostaa vuoden pesuaineet kerralla ja sillä riskillä että ei pidäkään aineesta?
- oletko kysynyt kaupasta, paljonko saisit alennusta jos ostaisit vuoden pesuaineet kerralla?
- erisan on zeoliititöntä eikä siinä ole maissijauhoa
Eihän siinä sitten ole mitään riskejä.
hyvän tuotteen amwayltä. käsienpesuaine oli kiva ja jotkut meikit oli oikeasti hyviä. tämän vuoden jälkeen en jaksa enää kyllä siinä kehossa olla.
Mulla kaupattiin niitä LUONTOystävällisinä..... Satunpa vaan vilkaiemaan purkkien kyljessä olevia myrkkyainelistoja...... Niistä tuotteista on luonto kaukana....... Ei todellakaan mitään biohajoavia.....
HEh ja esittelijä ei edes tiennyt mitä niissä oli.... Kaivoilistan esiin........ ja NIISSÄKÄÄN paperiessa ei ollut täydellisiä selostuksia ainesosista.......
verkostomarkkinointiin sorru. se on kamalaa ja ystävyyssuhteet kärsii, kun kukaan ei kehtaa sanoa, ettei niitä tuotteita halua ostaa.
Tuotteiden ostoa lähinnä harkitsen ja ehkä jäsenyyttä. Siis et ostaisin omissa nimissäni netin kautta. Jäsenyyden kauppaaminen ei mua kiinnosta.
Hämmästyttää vain ne pakkauskoot. Ne on kuulema tiivisteitä, mut kuitenkin ne myydään isoissa pakkauksissa. Pesupulveristakin laskin, et se kestäis meillä puoltoista vuotta. Pakkaus on kolme kiloo ja myyjä sano et siitä pesee yli 150 kertaa.
koska en todellakaan ole mikään myyjä tyyppiä joka jaksaa kehua tuotteita ja hypätä paikasta toiseen niitä kauppaamassa ;)
Mutta siitä on todella monta vuotta kun viimeksi sieltä olen tilannut.
Olin kyllä niihin tyytyväinen mitä silloin tilasin, tosin olen jo unohtanut jo mitä kaikkea sieltä tilasinkaan, se vain jäi kun unohdin ne koodit nettiin ja ei ole sitten tullut tilattua niitä uusia(siis koodeja), nyt taas olen alkanut miettiä josko taas alkaisin tilaan ,nyt kun muutimme takaisin suomeen niin ne tuotteet saisi kotiovellekkin =)
Sen ainakin muistan, että se dödö oli mainiota :) Piti hien poissa! Nyt on varmaan tullut jotain uusiakin tuotteita sinne...
Siinä on joka vuosi joku jäsenmaksu yli 50 euroa. Hyviä tuotteita minusta, mutta omaan käyttöön ostajaksi ei kannata vaivautua liittymään.
Hyvä kun mainitsit jäsenmaksun. Enpä olis tajunnu ees kysyy. Ei kaveri siitä mitään puhunu. Liittymismaksu siin on jotain kympin luokkaa ja jäsenyyden uusiminen kans jotain jos ostaa alle 50¿:lla vuodessa. Jotenkin näin...
No niimpä, verkostoissa ja pyramideissa kaikki se, mikä kuulostaa hyvältä onkin jonkin asteista huijausta..... Tylsää vaan, et ne kaupittelijat on meiän tuttuja.... Ja kun erehdyin meneen sinne " liiketoimintaesittelyyn" , nyt ne on kimpussa ku haukat....
Olen jäsen ja tilaan tuotteita omaan käyttöön. En mitään kuvia ole lähetellyt eikä ole pyydetty. Ihonhoitotuotteita olen käyttänyt ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
Hienoa! Hyvä! Mielipiteitä lisää!
Vielä oottelen niiden mielipiteitä, joilla on hyviä kokemuksia Amwaystä. Näinköhän niitä missään keskustelupalstoilla on? Ovatkohan he niin tohkeissaan " tienaamassa" , etteivät keskustelupalstoilla ehdi liikkumaan...
Oon kyllä lukenu netistä kirjoituksia ko. asiasta. Ja käyny keskustelupalstojakin läpi. Sekin kyllä kertoo " liikkeen" systeemeistä, et vain livenä hehkutetaan, mut keskustelupalstoilla vain moititaan.
Ja totta, heidän hehkutuksensa on kuin kyseessä olis elämää suurempi asia. Heidän mielestään ihminen joka ei lähde siihen mukaan, ei ymmärrä omaa etuaan.
No, minä ymmärrän oman etuni enkä allekirjoita yhtäkään heidän papereistaan.
KIITOS KAIKILLE
KOMMENTOIKAA LISÄÄ
Ei kannata olla tekemisissä! Ystävän äiti hurahti, ja todellakin menetti rahansa.
Paras ystäväni liittyi tuohon systeemiin ja hurahti jotenkin ihan kokonaan. Joka kerta sen jälkeen tavatessamme ei osannut muusta puhuakaan... kehui miten tulee rikastumaan, jättää työnteon kokenaan ja matkustelee ympäri maailmaa Amwayn piikkiin. Painosti myös minua kovasti liittymään, minkä teinkin. Kävin myös parissa " oupenissa" , jotka muistuttivat mielestäni enemmänkin uskonnollisia tilaisuuksia, mutta palvonnan kohteena oli raha ja elämä ilman työtä. Totesin tuotteet kalliiksi erityisesti sen jälkeen, kun vuodenvaihteessa olisi 400 euron liittymispaketin jälkeen pitänyt maksaa taas yli 40 euron maksu....
Lopetin tilaamisen ja totesin ystävälleni, että elämässäni on rahan edellä paljon tärkeämpiäkin asioita, esim. ystävyyssuhteet. Ei ole ystävästäni kuulunut mitään kahteen vuoteen. Ilmeisesti lekottelee nyt sitten Bahamalla.
jenkeissä runsaasti oikeudenkäydenkäyntejä meneillään. Liity vaan ja saat uusia " ystäviä" , entiset tutut menetät, jollet saa heitäkin aivopestyä.
Olin yhdessä kokouksessa ja tunnelma oli lähinnä jostain lahkolaisten herätyskokouksesta.
Huijaritouhua, jossa vain pyramidin huiput rikastuvat.
ihmiset ylipuhutaan siihen juttuun. Mullakin yksi parhaista ystävistä hurahti mukaan ja saman tien unohti muut unelmansa ja muun elämänsä... Soitteli kaikki tutut ja puolitutu, lopulta vieraatkin läpi ja yritti saada ihmiset käännytettyä. Hylkäsi jopa opiskelunkin, koska aikoo pärjätä tuolla joskus. Tai siis hänen ja miehensä piti tulla sillä toimeen jo vuosia sitten, vaan vielä käyvät töissä...
Ennen sosiaalinen ja lämmin ystäväni muuttui äkkiä yksinäiseksi ja kovaksi " bisnesnaiseksi" , joka ei pidä yhteyttä eikä puhu kuin rahasta. Surullista.
Sanomattakin on selvää, että Amway ei todellakaan kiinnosta minua. Se on suoraan sanoen kusetusta koko homma. Ja muka luontoystävällisiä tuotteita, PAH. Kuten joku jo tuolla aiemmin kirjoittikin, jo se, että ne raahataan Suomeen Yhdysvalloista tekee niistä epäympäristöystävällisiä.