Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön. Miten olet jaksanut?

Vierailija
02.12.2025 |

Työttömiä alkaa olemaan niin paljon, että olisi syytä olla huolissaan heidän hyvinvoinnistaan. Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Tsemppiä työttömät!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tai 8 vuotta olen ollut työttömänä. En haikaile takaisin :)

Vierailija
2/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tässä jakselen. Joka päivä kuntoilen tunnin kuntopyörällä tai ulkona. Huomenna kalaan menen aamulla. Rahaakin on mukavasti säästössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ollut Julkisesta köyhä häpeilemättä. 

Töitähän taas olisi. Kyllä työtä aina on, mutta ei maksajaa. 

Vierailija
4/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Käy jo pahasti itsetunnon päälle kun hakee töitä sieltä sun täältä omalta alalta ja sen ulkopuolelta ja koskaan ei osu valinta minuun, aina sitä iänikuista "valintamme ei juuri nyt osunut sinuun" yms liibalaabaa saa kuulla.

Vierailija
5/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti. Nautin kun vihdoin uskalsin hypätä pois oravanpyörästä. 

Vierailija
6/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jatkaa eläkeikään asti. Nyt olen viiskymppinen.

Vierailija
7/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän se on mennyt. Aloitin aikuislukion, ja syksyllä kirjoitin C historiasta ja äikästä. Olisi keväällä/syksyllä tarkoitus valmistua ja jatkaa opiskelemaan ihan opintotuen varassa. Näitä lukiojuttuja rahoitan työttömyyskorvauksista. Tiukkaa tekee, mutta tykkään opiskella.

Vierailija
8/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivasti menee. Olin bänditreeneissä ja nyt juon olutta sohvalla vaimon kanssa. Kohta pannaan.

Vierailija
9/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Käy jo pahasti itsetunnon päälle kun hakee töitä sieltä sun täältä omalta alalta ja sen ulkopuolelta ja koskaan ei osu valinta minuun, aina sitä iänikuista "valintamme ei juuri nyt osunut sinuun" yms liibalaabaa saa kuulla.

Mulla ei ikinä tuollaiset ole käynyt itsetunnolle, kun järki sanoo, etten ole maailman ainoa työnhakija enkä ainoa, joka osaa moniakin asioita. Siellä on satoja muita, joilla on koulutodistukset ja cv:t ihan kunnossa. Ihmisille on yleenä niin tärkeää tehdä asiat samalla tavalla kuin muutkin, mutta se ei autakaan menestymään. 

Vierailija
10/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jakselee. Makoilee sängyssä ja syleskelee kattoon.

Vierailija
11/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo paremmin, mutta pyysin silti lisää sairauslomaa. Lääkäri on luvannut minulle sairauslomaa niin pitkään kuin töihin meneminen tuntuu ahdistavalta.

Vierailija
12/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän masentavaa on enkä enää lähettele edes työhakemuksia, kun niistä ei ole mitään hyötyä. Paha mieli vaan tulee.

Vierailija
13/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tässä Hallitus pamautti eilen nuijan pöytään ja sain 6kk kuntsasopimus jatkon jonka suunnittelin jo etukäteen helpottakseni heidän työtään Paikka ei ole pupukerho vaan kierrätyskeskusessa mielenkiintoinen puuhastelu