Onko sinusta epailyttavaa jos miehesi puhelimessa on suojakoodi ja muutenkin vahtii puhelintaan ja kuljettaa sen joka paikkaan mukanaan?
Kommentit (30)
Joko sillä sun miehelläsi on toinen nainen tai sitten se on huumediileri...
Minusta niin selkeät merkit etten voisi olla epäilemättä. Onkohan se nainen vaan niin sinisilmäinen?
en tykkää et joku tutkii mun puhelinta, ja exä tutki aina joten se jäi tavaksi. lukita ja pidän äänettömällä jos en halua ottaa vapaa-ajalla puheluita vastaan
toisen puhelinta? Viestisalaisuuden rikkominen on rikos, ei toisen panemine ei!!!
Vieraissa käynti salarakkaan pitäminen ei ole rikollista
Mutta kännykän tonkiminen on
Joten älä tee rikosta
e-mail on salasanan takana, mutta mies lukee kännyköistäni tekstarini ja päiväkirjani- jäi kiinni itse teosta-
minulla
ei ole salarakasta, mutta silti kiusallista!
Jos on toisen löytänyt, niin varmaan sitten paremman.
Ap
päälle... sieltähän ne löytyy puhelimen asetuksista... alkuun se on 12345 ja sit sen voi muuttaa miksi haluaa
En katselisi tuollaista mieheltäni. Minusta avoimuus kuuluu parisuhteeseen ja ilmenee myös tällaisissa asioissa. En tosin myöskään pidä pahana rikkeenä toisen puhelimen tsekkaamistakaan. Ei haittaa, jos mieheni katsoo puhelintani tai kalenteriani, minä voin tehdä samoin miehen kännykälle tai kalenterille. Päiväkirjaa ei tietenkään saa lukea, se on henkilökohtainen. Mutta arjen viestinnän välineet ovat osa yhteistä arkeamme.
Mieheni toimi näin edellisessä liitossaan (kun hänellä oli suhde minun kanssani)