Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuiset vko 8

18.02.2008 |

Hei

Taitaa hiihtoloma kausi hiljentää pinoilua :)

Anzku1983, astmassa ei ole pelättävää! Kurja sairaus kyllä, mutta lapsilla onneksi helpottaa. Esikoisella todettiin astma n 4kk ikäisenä, oireet alkoivat 4vkon ikäisenä. Babyastmana meni aluksi, n 1.5-2 v iässä muuttui infektioastmaksi. Nyt poika on kohta 4 ja lääkkeet käytössä ainoastaan infektio aikana.

Toki vaikea astma häiritsee arkea jossain määrin, mutta ei kannata pelätä. Apua ja neuvoja/ vertaistukea löytyy hyvin nykypäivänä.

Jos haluat kysyä jotain tai muuten jakaa asiaa niin ihmeessä huutele vaan ;)

Masu ei hirmuisesti ole kasvanut, tai sitten en enään huomaan. Eilen illalla ekaa kertaa sain aivan hirveän potku sateen ja mieskin tunsi ekaa kertaa potkut :) Koko tämän aamun on masussa aikamoinen myllerrys ollut. Kun lähden liikkeelle vauva rauhoittuu :)

Jäin kotiin tänään. Onneksi on ymmärtäväinen työnantaja :) Akvaarion ulkosuodattimen kanssa painin 2 asti yöllä, yht 7 tuntia. Nyt odotan että huoltoliike aukeaa ja toivon ettei kalat kuole sillä välillä! Altaassa uiskentelee rahassa mitattuna n 250e arvosta kaloja :/

Viikonloppuna vein pojan vanhoja vaatteita myyntiin itsepalvelukirpputorille. Tänään täytyy käydä pöytä siistimässä ja viedä lisää myyntiin.

Nyt täytyy lähteä suihkuun ja kohti huoltoliikettä suodattimen kanssa.

T. eppuliini ja sara rv 21

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemassa olen ehtinyt käydä minäkin, mutten muka koskaan jouda istua niin että kirjottaisi edes sen muutaman rivin.. *huoh*

Meillähän kävi silleen ekassa ultrassa että saatiin kuulla kaksosista... Eli tovi on mennyt sitäkin " sulatellessa" .. =D Tuli sitten kertaheitolla suurperhe..

Jonkin verran (*) : massu on iso kuin mikä (kuulema molemmat hyvän kokoisia..). Supistelee jo aika lailla, josta syystä saikuttelen nytkin.. =(

Ensi viikolla olis sitten seuraava ultra laitoksella.. Tosin neuvolassa onneksi on ultrat eli nytkin kun jouduin lääkärissä käymään, ultrasi että kaikki on kunnossa..

Hassu tunne kun masu on iso muttei vielä tunnu mitään liikettä.. Siis verrattuna aiempiin raskauksiin, tuntuu että jos on näin iso pitäis jo tuntua reilusti liikkeet.. Kaippa vaan molemmat on niin " omissa oloissaan" vielä.. =D

Kaunista kevättä odottajille.. =D

Aikku rv16+6

Vierailija
42/44 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meinaan kyllä kysyä tulokkaan sukupuolen, kunhan pääsen ensin sinne ultraan. Meni mielestäni aika pitkälle, rv 21 täynnä, maaliskuun alussa.

Jos sieltä on tyttö tulossa, niin minulla vähän samoja ennakko-odostuksia, että kuinka pärjää. Kaksi aiempaa kun on poikia ja heidän kanssa on tottunut toimimaan. Olen tosin monta kertaa vaatekaupassa kironnut, kun tytöille olisi vaikka mitä kivaa ja pojille tuntuu olevan vain sinisen ja vihreän eri sävyjä.

No oli kumpi tahansa, niin on kyllä tervetullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy myöntää että mun eka ajatus oli niin pinnallinen kuin että voi apua, mitä mä teen noilla kaikilla kahdella tuhannella mekolla :-)

Mutta tervetuloa, oli kumpi vaan. Olin vaan niin asennoitunut tyttöön.

Kvaak rv 20

Vierailija
44/44 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se totesikaan, että miettii mekkojen kohtaloa kun poika tulossa.. Ihan sama ajatus varmaan tulis mullekin, kun kaks nuorimmaista on tyttöjä. Esikoinen poika, joten sinällään ei oo uutta se, et pitää kaikki uusiks hankkia. Nythän siis ei ole tietoa sukupuolesta.

Kyllä se vaan papu eilen innostui kovasti liikkumaan vielä, suotta pelkäsin.. Sitä vaan ehtii miettiä kaikkea hiukka turhaakin. Hierojalla kävin, niin siellä piti oikein kunnon jumppatuokion! :D

Nyt on taas huonompi päivä, supistaa ja hiukan nipisteleekin tuolta jostain.. :( Pitäs vaan ottaa rauhallisesti, mut mites sen puulämmitteisessä omakotitalossa teet?? Mies käy kuitenkin töissä, ei sekään voi täällä mua passaamassa aina olla. Ilkeitä nää supparit on, mutta taas kerran tuttuja kahdesta edellisestä raskaudesta..

Jahas, pakko kait tässä on viedä koiruutta kävelylle, jos nyt kykenen edes kun supistaa.. :/

Ädä+papunen rv18+6