Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 18.2.

18.02.2008 |

Minäpä omin luvin avaan uuden otsakkeen tälle viikolle, koskapa Minlee kertoi olevansa reissunpäällä ja hänen hienoa yhteenvetoaan lienee turha odotella tälle viikolle. Itse en ole kykeneväinen niin upeaa taulukkoa teille rakentelemaan, mutta onpahan jokin otsikko, jonka alle kertoa paino- ym. kuulumiset!

Oma tilanteeni : Paino viime viikolla 66.8

Paino tänään 65.7 kg

Pudotusta siis 1.1 kg!

Huippufiilis jatkuu! :) Kymmeneksi spinninkiin, illalla circuit training (kuntopiiri). Seuraavan kerran pääsenkin jumppaan vasta perjantaina, varasin fitball-tunnin. Mutta enköhän ehdi lenkille kuitenkin aina iltaisin, kun mies on kotiutunut työmaaltaan...

Oikein ihanaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa kaikille! Se aurinko meidät houkuttelee tuonne ulos reippailemaan, jos mikä. Ja kaikille, jotka kärsivät motivaatiopulasta : riipaiskaapa vaatteet päältänne (kaikki!) ja kipaiskaa kokovartalopeilin eteen ja miettikää, haluatteko tulevana kesänä vielä näyttää siltä... ;-)

reippain mielin, unnika

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnika sulla on kyllä hyvä vauhti päällä. Tosi upea pudotus.

Miten te saatte järkättyä noi liikuntajutut. Käyttekö lenkillä/salilla silloin kun lapset on hoidossa vai jääkö teillä mies aina kiltisti hoitamaan lapsia???

Mun paino palautui tällä viikolla takaisin 83,5kg. Oon tosi tyytyväinen. Olisko lähtenyt jotain turvotuksia pois.

Vierailija
2/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis viime viikon aloitin 70,5 kg, tanaan nyt sitten 71 kg, prkl...

Olisikohan ollut eilinen sushilla massaily (tehtiin miehen siskon kanssa sushia eilen meilla kotona, California rollseja lahinna, ja sushistahan ei tunnetusti tule tayteyden tunnetta...), koska kuitenkin valilla alkuviikosta olin jo 70,1? Taytyy ottaa niskasta kiinni, syomisia olen kuitenkin terveellistyttanyt huomattavasti (karkkisaldo viime viikolla: pala tummaa suklaata) ja liikuttuakin tuli 3x (lenkki 2x plus sali). Eli koska taa mun motivaatio on kuitenkin lahinna terveydellinen (eika siis ainoastaan ulkonaollinen, vaikka kyllahan sekin on plussaa ;-)) niin ihan " turha" ei viikko sentaan ollut. Tosiaan sen takia en esim. edes ajattele " karppailua" koska se ei mun verisuonille sopisi ollenkaan.

Unnikalla menee nyt selvasti _lujaa_, ootko aina liikkunut noin paljon (mulla menee nivelet " rikki" jos liikun monta kertaa paivassa, siksi kyselen)? Nostan hattua. :-)

Liikkumisista: eli siis mina kayn lounastauolla salilla silloin kun tyo antaa myoten, ja joskus viikonloppuna jos mies katsoo lapsia. Mulla on todella vaativa ja aikaavieva tyo (tyoajat n. 8:30-18 viikolla ja esim. tana viikonloppunakin jouduin tekemaan kolmisen tuntia hommia etta sain maanantaiaamuksi tarvittavan homman valmiiksi ajallaan) eli sen kanssa lahinna taistelen etta saisin tata omaa kroppaa hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kova draivi päällä, mahtava viikon aloitus UNNIKA! Sait minutkin innostumaan=) Itsellä on edelleen flunssa päällä, en uskalla lähteä lenkille ja ruoka maistuu. Nolottaa roikkua täällä kuitenkin, toivon, etten onnistu tartuttamaan muille omia fiiliksiä. No, ehkä voin olla esimerkki siitä, että periksi ei anneta, kyllä se tsemppi sieltä tulee kun on tullakseen. En ilmoita taaskaan plussan puolella olevia kamalia lukemia. hengessä olen kuitenkin mukana.

T. Ihaa_Ororo=(

Vierailija
4/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siksi mun varmaan pitikin tormata tänne het aamutuimaan kertomaan kuulumiset, kun on niin hyvä draivi päällä... :) Olen minä aina harrastanut liikuntaa siinä mielessä, että olen lenkkeillyt. Yleensä reipasta kävelyä, välillä olen opetellut enemmän ja vähemmän menestyksekkäästi juoksemaan. Kuntosaliharrastuksen aloitin tän vuoden alusta - monen vuoden harkinta-ajan jälkeen : enkä kadu! Ja selvästi huomaa tuolla lenkkipolullakin, että jaksaa paremmin ja juostessa hengitystekniikka ja hapenottokyky on mennyt aimoharppauksen eteenpäin jo näinkin lyhyessä ajassa. Varsinaisesti punttia nostamassa en ole vielä käynyt, mutta ryhmäliikuntatunteja pyrin varaamaan kolmisen kertaa viikossa. Normaalisti en käy kahta kertaa päivässä, mutta tänään sattui näin. Palautuminenkin on tosi tärkeää ja opin juuri, että treenatessa ei kasva kunto, vaan se kasvaa vasta palautumisen aikana. Ja siksipä juuri on tärkeää palautua hyvin ennen seuraavaa treeniä.

Mun miehellä on epäsäännöllinen työ ja vapaapäiviä keskellä viikkoakin, kuten tälläkin viikolla maanantai ja perjantai. Itse olen tällä hetkellä vielä hoitovapaalla, työ tosin etsinnän alla... Mies jää kyllä nurisematta lapsenvahdiksi aina, kun vain sanon. :) Pisteet hänelle! Yhteinen projektihan nämä muksut (neljä kappaletta) toki onkin! Mun paino on noussut yhtä raskautta lukuunottamatta raskausaikana aina sen 20-27kg (yhdessä nousi " vain" 15kg!) ja niitä sitä sulatellaan vieläkin. Lapset kuitenkin kaikki kuuden vuoden sisään, niin aina ei ole ehtinyt raskauksien välissä edes miettimään laihduttamista... :) Ikäerot 1v.2kk, 2v.2kk ja viimeisin melko tasan 3v. Siinä välissä ehdinkin melkein mittoihini, mutten kuitenkaan ihan.

Jos tästä töihin lähden, sitten varailen ryhmäliikuntoja myöhäisiltaan. Ja lenkille uskallan lähteä myöhäänkin. Mulla nää on ainaki semmoisia järjestelykysymyksiä. Vaikka helpostihan sitä itelleen niitä esteitä keksii, jos ei huvita. Ymmärrän kyllä senkin, jos joku ei todella koskaan ehdi tai pääse! Ja työssäkäynti kuluttaa varmasti monella voimia ja paljon!

Mutta näin...nyt eskariin palaveriin open kans...

unnika

Vierailija
5/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Unnika ja Allakka! ElsaAlice ja Ororo, kyllä plussat miinuksiksi muuttuu.

Vaaka näytti tänä aamuna 64 eli lopullisessa tavoitteessa ollaan. Lähtipä helposti. Uskon, että pysyykin. Kyllä tämä ilmoittautuminen toimii. Yksin ois ollu hankalampaa. Kiitos teille siis.

Aloitus marraskuussa 71 kg

Viime viikko 65,2 kg

Nyt 64 kg

Toivottavasti ensi viikollakin :).

Aurinkoa kaikille!

Vierailija
6/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viimeksi 71,6 tänään 69,8 eli tiputusta 1,6kg. pitänee tosin huomata menkkaturvotus lähti tällä viikolla.

mutta hyvillä mielin ja työpaikan kevytlounaita hyödyntäen. hyvä on fiilis. vaikka tietää että kohta se jumi tapahtuu- mutta tuppaa iskemään jumin siinä 67-68 kilon tietämillä.

kylläpäs te monet urheilette paljon! unnikkakin.. itse lohduttaudun sillä että paino ei niin hirveästi urheilulla tipu vaan syömisillä. kerran viikossa on säännöllinen urheilu, muuten käyn ehkä kerran sen lisäksi salilla. kolme muksua kotona jotka ikävöi kun aloitin työt- ei sydän raaski lähteä illalla mihkään.

Vierailija
7/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyköön kilot kurissa! :-)

Vierailija
8/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös. Uskon. että pysyy paino kurissa. Lapsia oottaessa oon paisunu. Nyt on varmaan kaikki tehty :).

Vierailija
9/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja pudotuksia on näköjään tullu=)=) Oisko se tää " kevään" tulo pistäny vipinää kinttuihin itse kullekkin;)

Itsellä puntari näytti 77.5kg,eli -900gr on lähteny.Lähtis vaan samaan malliin painoa pois,niin oisin kesällä oikeen tyytyväinen=)

Mut joo...lapset kaipailee äitin huomiota päivän hoidossa olon jälkeen,joten palaillaampa taas asiolle.

Onnea kaikille hienosti painoaan pudottaneille...ja meille muillekki.

AURINKOISIA PÄIVIÄ KAIKILLE=)=)

Vierailija
10/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut hienoista saavutuksista ja napokselle superonnittelut tavoitteeseen pääsystä!...mää oon vähän kateellinen;) Mulla kävi nyt silleen, että vaaka näytti aamulla samaa kun viime viikolla ja tottahan toki se oli masentavaa, kun tässä niin innokkaana aloittelin teidän kanssa laihduttelemaan. Mulla tosin kävi niin että loppuviikosta vaaka näytti KILON vähemmän,mutta viikonloppuna pääs lipsahtaan ja irtokarkit ja grillimakkara näkyi puntarissa. Paljon tosiaan ihmiset liikkuu. Mä oon yrittänny pari kertaa viikossa salille ja siinä se on sitten ollutkin. Mäkin tosiaan odottelen hirveesti aurinkoisia kevätkelejä niin sais vähän lenkkeilykipinää. Yritän skarpata ens viikkoon....Oon vähän miettinny et pitäskö vetästä tähän alkuun joku pikadieetti et pääsis vähän alkuun ja sais pahempia makeanhimoja hillittyyn.

Aurinkoista viikkoa

Ragna

Vierailija
11/23 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea saavutuksista! Sullahan oli momentti vallan hurja pudotus : hieno juttu! Ja olikohan Napos, joka oli saavuttanut 64 kilon tavoitteensa : roikuhan silti remmissä mukana ja tasapainoile! ;)Plussatuloksen punninneille tsemppipotku pehvaan ja tekemään tältä viikolta taas uusia miinuksia. Juhannusaattoon on enää nelisen kuukautta - sen ajatuksen voimalla...vaikka! :)

Minä suunnistan iltapalalle ja nautin hiljaisuudesta, kun kaikki viisi ihanaa miestäni majailevat jo sängyissään. Mies lähtee jo pikkutunneilla töihin ja kolme päivää meneekin melko tiiviisti muksujen kanssa kotona, mutta jos edes pari lenkkiä saisi heitettyä joinakin iltoina...

unnika

Vierailija
12/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet sisunaiset! Minulla jäi viimeviikon pino väliin kun jouduin maanantaina pojan kanssa sairaalaan ja kotiuduimme vasta eilen. Huh olihan reissu. No tänä aamuna sit kävin puntarilla ja se näytti tasan 89kg! Mietin tässä että vaihtaisinko punnituspäivää tuohn perjantaihin kun meillä on työporukan kanssa myös laihisporukka ja me punnitaan perjantaisin niin ei tarttis kahta kertaa viikossa punnita kun heitot on välillä aika suuria!

en edes muista mitä viimeksi painoin kun olen painon ilmoittanut mutta mielestäni jotakin pudostusta olis tullu.

Vierailija
13/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielettömän isoja pudotuksia oli joillakin tullu!! hyvä hyvä!! *taputtaa käsiä*

itsellä ei tullut pudotusta kuin 100g, mutta sekin oli positiivista. Luulin nimitäin oikeasti että nyt olis tullut taas pitkästä aikaa plussaa.. mutta miinusta olikin. Viime viikolla tuli nimittäin pisteet ylitettyä aika reippaasti.. miltei joka päivä tuli jotain ylityksiä (ja liikunta pisteitä taas vähemmän..)

Mutta tilanne nyt siis tämä:

viime viikon paino: 90,5

tänään: 90,4

pudotus: -100g

mulla alkaa miltei loma, kun kaksi pienempää muksua (3v ja 5v) lähtee tänään mummolaan.. ei jää kuin tämä yksi eskarilainen kotiin, ja perjantaina lähdetään sitten mekin " kotiseudulle Pohjois-Karjalaan" (Mutta ei kyllä vedetä kaljaa auringon nousuun, niinkuin jatko kuuluu ;))

i h a n a a ! !

ihanaa viikkoa myös teille kaikille muillekin!! :)

N

14/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas uusi viikko ja se on toivoa täynnä, eiks jeps ;o)!?

UNNIKA:Kiitos, että avasit uuden pinon ja sulla on kyllä semmonen draivi nytpäällä, että heikompia kauhistuttaa, mutta antaa kauhistuttaa vaan ja jatka samaan malliin, kun noin mahtavasti sujuu..onnea :o)!

ALLAKKA:Hieno juttu, että paino palautunut taas..turvotuksia varmasti oli..tsemppiä :o)!

ELSAALICE:Hienosti on sujunut sulla, joten kumma, että polussaa tuli, mutta tää naisen keho on välillä niin arvaamaton, että paino nousee, vaikkei pitäiskään..jatka sinnillä samaan malliin vaan niin kyllä se siitä tippuu :o)..tsemppiä!

ORORO:Koitahan parantua pikasesti..meillä kans flunssaa ollut riesana jo monta viikkoa eikä meinaa millään helpata, mutta ehtiihän sitä sitten taas tsempata enempi kun on terveiden kirjoissa ;o)!

NAPOS:Hurjasti onnea tavoitteen saavuttamisesta..hieno saavutus.. vau :o)!!Nyt tosiaan sitten punnitaan se, että ootko oppinut uuden elämäntavan ja paino pysyykin noissa lukemissa..tsemppiä siihen :o)!

MOMENTTI:Mahtitiputus..onnea :o)!!Jatkahan samaan malliin :o)!

JOHKULAINEN:Hienosti tippuu tosiaan..onnea ja tsemppiä :o)!

RAGNA:Aina kannattaa olla tyytyväinen, jos paino ei nouse, mutta tokihan se hirmusti enempi tsemppaa, jos tulee kunnon pudotus :o)!

POMMERIINA:Vaihda ihmeessä punnituspäiväperjantaiksi niin ei tarvii eri painoja ilmoitella..menee pian sekaisin ;o)!Tsemppiä!!

NOLAANA:Onnea tiputuksesta..vähempi se on tuokin eli täytyy olla tyytyväinen :o)!Nautihan täysin rinnoin " lomasta" :o)!Tsemppiä!

Mulla meni eilinen kivasti, jee mikä fiilis ja nyt suunnittelin ja tein eväätkin jo sen mukaan töihin mukaan, joten kyllä tääkin päivä sujuu mallikkaasti varmasti, joten on se kumma, jos vaaka vielä ens lauantaina kurttuilee mulle ;o)!!

Olin eilen työterveystarkastuksessa ja paino oli sen vaa´an mukaan 81kg ja se tätin mittakin näytti mulle vähemmän pituutta joka taas suurensi bmi:tä :o(, mutta kuulin, et monelle työkaverillekin se oli näyttänyt vähemmän senttejä, joten aion edelleen olla se 165cm mitä ennenkin oon ollut ;o)!!

Kaikki muu oli vallan mainiosti, mutta verensokeri sai olla 4-6 niin mulla se oli 6.1, joten kun mulla on ollut raskausdiabetes joka raskaudessa ja sukurasitteena on diabetes myös niin nyt tarttis ruveta sit lisätoimiin :o(..ensin kyl aion ihan vaan kotosalla seurailla kun semmonen mittari on ja jos pysyy vaan kohollaan niin sitten täytyy oikein lääkäriin rykästä eli nyt entistäkin tärkeempi syy syödä terveellisesti ja laihduttaa!!

Kolesteroliarvot otettiin myös ja ne oli onneks erinomaiset eli kyllä mä terveellisesti vissiin osaan syödä sitten halutessani..nyt tarttee vaan panostaa siihen terveelliseen ruokavalioon entistäkin enempi ;o)!!

Eipä mulla muuta..suuntaan suihkuun ja sitten töihin taas, mutta sitä ennen toivotan teille jokaiselle oikein mukavaa viikkoa ja kauhian paljon tsemppiä!!

~köris~

Vierailija
15/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hienoja pudotuksia tullut monelle. Napos Onnittelut tavoitteeseen pääsystä!!!

Niinhän se on että jos nyt jaksaa tsempata niin ehtii vielä saada kesäksi monta kiloa pois. Täytyy yrittää pitää se nyt mielessä.

Vierailija
16/23 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion keikkua täällä mukana, jotta pysyn ruodussa :).

Vierailija
17/23 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ku en tuolle miehellekään kehtaa aina hehkuttaa, niin hehkutan tänne, että kävin äsken juoksulenkin ja tuo mun perinteinen 4-5 kilsan lenkki taittui nyt ajassa 28 minuuttia! Lauantaina teisi mennä 33 tai 34 minsaa. Pitäisi joskus tarkemmin mitata tuon kierroksen pituus... Mutta nyt saunaan ja myöhäiselle päivälliselle! :)

unnika

Vierailija
18/23 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo teidän into tarttus minuunkin, kunhan tiet sulavat : ).

Napos

Vierailija
19/23 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa täällä hiljaista! Aivan mahtavaa kuulkaa vetää " pieniä" vaatteita päälle, kun ne mahtuu pitkästä aikaa. Täytyy käydä ostamassa uusiakin, kunhan ehtii. Hyvää viikonloppua ja keveitä herkkuja kaikille!

Vierailija
20/23 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti mennä kokeilla oikein monta kertaa ja ravistella vaakaa, mutta tuloksena oli aina vaan max. 87.7! Viime viikolla 89.2 Pudotusta siis 1500 gr (tuntuu vielä isommalta, kun ne laittaa noin grammoissa!).

Nää tosin on tautipainoja, meillä on koko poppoo tosi kipeenä, mulle ei oo ruoka oikein maistunut, ja mahakin on sekaisin. Että jahka tästä toivutaan, niin kohta pamahta plussaa, ja kovaa!

Liikuntasaldo on töysin nollassa, mitä nyt juoksen portaita ylös alas, ja välillä hiukan imuria heiluttelen..

Eipä täällä tällä kertaa muuta, ihaillen olen lukenut Unnikan ja muiden liikuntainnosta!!! Mahtavaa!

Chicky, raatona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi