Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 18.2.

18.02.2008 |

Minäpä omin luvin avaan uuden otsakkeen tälle viikolle, koskapa Minlee kertoi olevansa reissunpäällä ja hänen hienoa yhteenvetoaan lienee turha odotella tälle viikolle. Itse en ole kykeneväinen niin upeaa taulukkoa teille rakentelemaan, mutta onpahan jokin otsikko, jonka alle kertoa paino- ym. kuulumiset!

Oma tilanteeni : Paino viime viikolla 66.8

Paino tänään 65.7 kg

Pudotusta siis 1.1 kg!

Huippufiilis jatkuu! :) Kymmeneksi spinninkiin, illalla circuit training (kuntopiiri). Seuraavan kerran pääsenkin jumppaan vasta perjantaina, varasin fitball-tunnin. Mutta enköhän ehdi lenkille kuitenkin aina iltaisin, kun mies on kotiutunut työmaaltaan...

Oikein ihanaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa kaikille! Se aurinko meidät houkuttelee tuonne ulos reippailemaan, jos mikä. Ja kaikille, jotka kärsivät motivaatiopulasta : riipaiskaapa vaatteet päältänne (kaikki!) ja kipaiskaa kokovartalopeilin eteen ja miettikää, haluatteko tulevana kesänä vielä näyttää siltä... ;-)

reippain mielin, unnika

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 50 minuuttia Fitballissa,- oli tosi hauska ja tehokkaanoloinen tunti. Keskivartalon lihakset (oi, onkohan mullakin olemassa niitä..?!) saivat kyytiä! Illalla ajattelin suostutella itseni juoksulenkille loskasta ja vedestä ja tuulesta huolimatta : koiranilma tottatotisesti! Eilen oli tarkoitus myös lähteä juoksemaan, mutta ilta kului yhtä työnhakusoittoa soitellessa... Kovaa hommaa tämä työnhaku! Tiistaina menen jälleen yhteen haistatteluun. Tosin jo tänään puhelimessa aika pitkälle puhuttiin paikasta.. Mutta en pitkästytä teitä enempää työhöpinöillä!

Syömiset ovat menneet hyvin - vettäkin uppoaa heti eri tavalla, kun olen pitänyt tämän viikon taas ruokapäiväkirjaa. Orjallisesti olen merkannut sinne jokaisen suupalan grammoineen ja desilitroineen. Riisiä ja makarooniakin olen kauhonut desin mitalla. Miestä tuppaa hymyilyttämään, mutta se on pieni paha! :) Pitäisi syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä (aamupuuron lisäksi), mutta mulle tuntuu uppoavan vain yksi ja myöhäinen päivällinen ja iltapala sulautuvat useimmiten yhdeksi ja samaksi asiaksi. En tiedä, saanko kaloreita tarpeeksi siihen nähden, mitä kulutan. Senhän näkee, jos paino alkaa junnaamaan samassa. Sitten on vain lisättävä väkisin se yksi ateriakerta päivään... Huomenna lauantaina pidän ekan karkkipäiväni! Pidän karkkipäivän kerran kahteen viikkoon tästä eteenpäin eli joka toinen lauantai. :) Ettäs tiedätte! Olen jo hiukan suunnitellut, mitä herkullista huomenna syön, etten söisi kuitenkaan aivan liikaa. Suklaapatukka (merkki vielä päättämättä!) ja irtokarkkeja kohtuullisesti. Mitään pizzaa tai hampparia mulla ei tee mieli ylitsepääsemättömän paljon, joten niihin en nyt sorru. Ehkä joku toinen karkkipäivä sitten! Tai herkkupäivä lienee parempi sana kuvaamaan tuota mun päivää. Jätskiä ei tee mieli, eikä sipsejäkään. Vain suklaata ja karkkia. Simppeliä!

Nyt juurespihvien paistoon, riisinkeittoon ja salaatintekoon! Ja rentouttavaa viikonloppua ja ulkoilua - koiranilmasta viis! Menen huomisaamuna kuntopiiriin tai spinninkiin.

unnika

Vierailija
22/23 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana auringonpaiste täällä.....Minäkin vähän iloisemmalla mielellä kun alkuviikosta. Kävin meinaan eilen salilla puntarilla ja se näytti kilon vähemmän kun maanantaina. Viralliset tulokset ilmoittelen vasta ens maanantaina, koska tänään olis karkkipäivä tai mullakin paremmin herkkupäivä...toivottavasti ei mee yhtä överiks ku viime viikonloppuna. Tyytyväinen tosin olen menneeseen viikkoon. Hyvin on ollut syöminen hallinnassa ja pariin kertaan salilla ja kerran lenkillä. Mäkin syön kaksi lämmintä ateriaa ja puuron aamulla ja illalla ja sit viel välipala....hmmnnn...kuulostaa ihan vanhainkoti meiningiltä;) mutta kun tykkäään niin paljoon kaurapuurosta ja ruuuasta, että niistä en tingi. Herkkuja yritän vähentää ja liikuntaa lisätä ja niillä sais paino tippua. Ainiin oon viime viikolla tehnyt vielä iltasin syviä vatsoja ja sainkin huomata, että olivat näin neljän vuoden tauon jälkeen aikas huonossa hapessa. Mun ongelma on meinaan toi vyötärö...tai siis mulla ei oo sitä ollenkaan!!!!!Ympärysmitta on nyt 86-87 ja sinne 80 haluaisin. Mittailetteko muut? Ainiin jos Minlee käy lueskelemassa niin se mun 12 viikon 69,9kg on ihan ok. Näyttääkin hyvältä tuo alle70:). Unnikalta on kyllä saanut hyvät tsempit kun on niin kova meno päällä....jatkahan samaan malliin!

Viikonloppuja!

Ragna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis eilen vaaka näytti 80.7kg eli miinusta viime viikkoon 800g, joten oon ihan tyytyväinen..tosin koko viikko sujui pisteissä pysyen taas pitkästä aikaa eli oishan se paremminkin voinut tippua, mutta hyvä näinkin :)!

köris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi