ÄÄÄÄÄK!! 7vuotta, 3kk ja 11pv siihen meni!!!!
Testasin tänä aamuna elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin! Siis PLUSSSSAAAA!!!!!
On pakko kirjoittaa jonnekin, kun tuntuu, että pakahdun. Oma nikkini on niin tuttu tuolla lapsettomuuspalstalla, että en uskalla vielä nikilläni kirjoittaa. Mutta voi luoja, minä olen raskaana. MINÄ!!!!!!!
Luulin jo monesti, että tätä päivää ei tule koskaan. Että en koskaan saa tuntea sitä mitä tunsin kun testiin piirtyi sen niin usein nähdyn yhden viivan viereen se toinen viiva. Se jota en ole koskaan nähnyt!
VOI EETTTÄÄÄÄÄ!!!! IIIIK! Kiitos että sain kertoa teille, olen niin sekaisin!
Kommentit (42)
tulleetkin, onnea teille paljon, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Ja repäisykivut johtuvat kohdun " kiinnikkeiden" löystymisestä, ei keskenmenosta.
Ihana viesti. Käythän aina välillä kertomassa uutisia?
Ilmoitus lähetetty.
[Sulje ikkuna]
Antaa tosissaan toivoa meille muille lapsettomuuden kanssa taisteleville. Oikein paljon onnea ja hyvää vointia jatkossa sinulle ja vauvanalulle :)
Mitä kuuluu nyt? Onko alkushokista selvitty!?
Voi että miten mukava lukea tuollaista :) Olen aidosti iloinen puolestanne! Halauksia!
Aivan ihana juttu:) Onneksi olkoon oikein kovasti:)
Ja teille muille epäuskoisille (siis omassa tilanteessanne), minä tunnen parin, joka sai LUOMUvauvan 16:n lapsettomuusvuoden jälkeen! Sittemmin tuli toinenkin! Kaikki on mahdollista.
Toivon, että kaikki menisi hyvin ja saisitte loppuvuodesta nuuhkia ihanaa vauvantuoksua.
Täältä ainakin pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin. :)
Minua väsättiin kuulemma 8 vuotta. Minä kärsimätön väsäsin miehen kanssa biolasta vain vuoden ennen adoptioprosessin aloittamista, nyt 5 vuoden kuluttua niitä on jo kaksi kotona :)
Mahtava juttu, elämä yllättää aina välillä iloisestikin :)
t. taas yksi, jolla tuli tippa linssiin
Olis kiva tietää ap:n nikki, olis kiva seurata jatkossakin raskauden kulkua..
Jotenkin tuntuu uskomattomalta, että 7 vuoden jälkeen tärppää.. mielettömän ihana uutinen. Voin vaan kuvitella, mitkä on tunnelmat ap:n perheessä:)
mutta tasan tarkkaan tiedän tuntemuksesi. ONNEA!!!!
Voi että, olen kyllä totaalisen yllättynyt ja liikuttunut kun olette nostaneet tämän aloituksen! KIITOS!
Täällä on tosiaan alkushokki ehkä ohi tai mistä minä tiedän... Fiilis on kuitenkin tajuttoman hyvä. Olen nyt rv9 ja ekassa ultrassakin on käyty reipas viikko sitten. Ultrassa näkyi yksi sitkeä sydämensyke!
La on 21.10. Siis MUN la... aivan käsittämätöntä, että kerron itsestäni. Vieläkin mut valtaa välillä ihan ylitsevuotava hämmennys tän kaiken johdosta. Mä olin kuitenkin aika lailla heittänyt jo toivon.
Mies on täysillä mukana hommassa ja kyselee jo rassukka, että tuntuuko liikkeitä :D! No, ei tunnu tosiaankaan. Mutta oksetusta ja vilutusta ja tissikipua riittää senkin edestä!
Olemme saaneet vielä pidetyksi asian omana tietonamme ja siksi en ole edes uskaltautunut vielä plussanneisiin lapsettomiinkaan. Siellä kun mun nikki on niin tuttu, että johan tututkin bongais tän uutisen heti! Koitetaan nyt sinnitellä sinne np-ultraan saakka ja sitten aletaan kertoa uutista.
Voi teitä, ihan herkistää poruilemaan kun ootte noin ihanasti hengessä mukana!
Kiitos!
T iloinen ap rv9 (<--JES!!)
Itsellä ei henk. koht. kokemusta lapsettomuudesta ole, mutta mieheni on vanhempiensa ainokainen, 20 vuoden yrittämisen tulos! :) Joillakin se vain ottaa aikansa ennen kuin tärppää.
mutta jee, paljon onnea! Tuuhan kertomaan kuulumisesi tänne jatkossakin ja nickillä sitten kun uskallat! Onnellista odotusaikaa!
SE ON USKOMATTOMAN KAUNIS HETKI KUN SEN VIIVAN NÄKEE...
KAUNIINPAA ON SE ODOTUS JA KAUNEIMMAN LAHJAN IKINÄ SAAT 9KK PÄÄSTÄ.. SE ON JOTAIN USKOMATONTA JA KAUNISTA, TEISTÄ KAHDESTA!!!
ONNEA ODOTUKSEEN!!!