Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄÄÄÄÄK!! 7vuotta, 3kk ja 11pv siihen meni!!!!

Vierailija
17.02.2008 |

Testasin tänä aamuna elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin! Siis PLUSSSSAAAA!!!!!

On pakko kirjoittaa jonnekin, kun tuntuu, että pakahdun. Oma nikkini on niin tuttu tuolla lapsettomuuspalstalla, että en uskalla vielä nikilläni kirjoittaa. Mutta voi luoja, minä olen raskaana. MINÄ!!!!!!!

Luulin jo monesti, että tätä päivää ei tule koskaan. Että en koskaan saa tuntea sitä mitä tunsin kun testiin piirtyi sen niin usein nähdyn yhden viivan viereen se toinen viiva. Se jota en ole koskaan nähnyt!

VOI EETTTÄÄÄÄÄ!!!! IIIIK! Kiitos että sain kertoa teille, olen niin sekaisin!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-lapseton

Vierailija
42/42 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin liikuttunut! Ehkä jopa hormonejakin voin syyttää tästä liikutuksesta :O? Kiitos tuhannesti ihanista myötäelävistä viesteistänne! Olette oikeassa siinä, että tämä on päivän paras uutinen. Minulle, miehelleni ja yleensä koko meidän maailmalle! Ja jos haluatte niin kerron toki jatkossa kuulumisia!

Mies tuli hiihtämästä ja seisoi tuossa oven suussa ihan sanattomana. Sanoi sitten, että eipä ole vielä koskaan liikkunut suksi sillä innolla kuin tänään :o) On hyvin, hyvin onnellinen myös ja varmasti tietää mitä tämä minulle merkitsee. On tässä niin monet itkut itketty!

Huh! ap :``D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän