Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät enemmän tiukkapeppuisista, isorintaisista naisista kuin päinvastaisista naisista?

Vierailija
17.02.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli iso peppu, kiitos :)

t. mään

Vierailija
2/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiukka ja urheilullinen, pyöreä perä, ei mikään lättänä, leveä, hyllyvä läskiperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä saa kiihotusta, kulli seisoo kovempana.

Vierailija
4/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan B-kuppisista. Urheilullinen perse on tärkein, tästä esimerkkinä naisjäätanssijat ja -sprintterit. Ei isommat rinnat toisaalta haittaa paljon, kunhan eivät ole roikkuvat. Mielummin kuitenkin kiinteät pikkupikkutisut :)

Vierailija
5/11 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja pieni peppu. Jäntevä, urheilullinen kroppa kokonaisuutena on erittäin viehättävää...

Vierailija
6/11 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat jakavat voimakkaasti mielipiteitä. Toiset ei tykkää ollenkaan. Minusta naisella painopiste pitää olla lantiossa - eli olen peppumiehiä. Rinnat taas pitäisi olla käteen sopivat.

Vierailija
7/11 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos naisella on a-kupin tisut, ei haittaa laisinkaan, mutta peppu pitää olla hyvän muotoinen.

Piti kyllä ihan pariin kertaa lukea tuo aloitusviesti. Kysyttiinkö siinä tosiaan, että miksi miehiä kiinnostaa enemmän tiukka peppu ja isot tissit kuin pienet tissit ja löysä peppu.

Ööh tuota... Kiinostaako naisia enemmän kaljamaha ja prinssinnakki vai sixpäkki ja kunnon lenkki?

Vierailija
8/11 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän pienempirintaisista kuin isorintaisista, eikä sen pepunkaan tarvitse olla tiukka, kunhan on riittävän suuri.

Vierailija
9/11 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienet rinnat. Oikein sopiva yhdistelmä.

Vaimon peppu on sellainen pyöreä, ei kauhean kiinteä mut pyöreä kummiskin eikä littana lainkaan.

Rinnat on melko pienet näin isoon kouraan, mutta ei haittaa, isohkot nännit. Imetyksen jälkeen rinnat on hieman pehmenneet, ennen lapsia ne oli sellaiset kivikovat, jos niin voi sanoa.

m27

Vierailija
10/11 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet rinnat ja pyöreä peppu ovat huippu. Olen seurustellut pitempään kahden naisen kanssa ja molemmilla ollut a-kupit ja urheilulliset pyöreät peput.

Vierailija
11/11 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat sitten mielummin pienet kuin isot, Mielestäni turhan paljon naiset isoista tisseistä hehkuttaa. Olen siis peppu ja reisimies.