Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias tyttäreni leikkii yksin barbeilla ja muilla leluilla.

Vierailija
26.06.2014 |

En näe siinä mitään epänormaalia. Kyllä lapsen pitää saada olla lapsi.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, muistui mieleeni omat leikit. Muutin yläasteen jälkeen opiskelupaikkakunnalle, josta sitten aina viikonlopuiksi matkustin kotiin. Äiti oli aina töissä siihen aikaan, kun saavuin junalla kotiin ja sisko yleensä jossain kavereillaan. Seurustelin "vakavasti" ja suhde kestikin useita vuosia, mutta tämä poikaystäväkin tuli meille sitten aina vähän myöhemmin illalla. Niinpä minulla oli joka perjantai pari tuntia aikaa leikkiä rauhassa salaa :) Minulla oli kaksi barbia, joille ompelin vaatteita, joita ne sitten lähtivät shoppailemaan. Sisustin niille jonnekin nurkkaan huoneen, jossa he hengailivat. Sitten äkkiä heitin barbit ja tarvikkeet kaappiin, kun joko äiti tai sisko tai poikaystävä tuli kotiin.

Olin siis tuolloin 16-17-vuotias, mutta sitten jossain vaiheessa vain leikit jäi.

Vierailija
42/61 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 16-vuotias ja olen aina rakastanut leikkiä nin tyttöjen kuin poikienkin leluilla. Nykyisin leikkiminen on enemmän pienempien serkkujen kanssa niiden leluilla tai salaa kotona. Olisi niin mukava toivoa joululahjaksi kauko-ohjattavaa autoa ja nukkekotia, meinaan että kyllähän aikuisetkin ostavat kauko-ohjattavia vempaimia ja ajelevat niillä itsekseenkin ja vaikka lastensa kanssa. Nukkekotia taas voi sisustaa ja rakentaa minkälaisen vain haluaa. Kesäisin vesirata pihalla on ihan huippu, jossa uitetaan veneitä. mikä siinä jos haluaa leikkiä, kasvattaa mielikuvitustakin. eikai leikkimiselle ole mitään ikärajaa, leikkistapa vain vaihtuu 5-vuotiaan ja 25-vuotiaan välillä. 5-vuotiaalla se on aitoa leikkiä. 15-vuotiaalla ehkä salaa leikkimistä ja tapahtumat leikeissä voivat olla täyttä draamaa ja oikeaa elämää kuvaavia ja 25-vuotiaalla ehkä juurikin rakentamista, sisustamista ja miksei leikkiäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kiellettiin barbit yms.muut lelut 9 vuotiaana. Pyysin silloin vielä Esmeralda barbia joululahjaksi mutta en saanut koska se on lapsellista.

Vierailija
44/61 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan harrastaa vanhaa kunnon villiä hämähäkkipeppuseksiä mun hänähäkkiarmeijan kanssa :33 on se ihanaa :)

Vierailija
45/61 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin vielä 25-vuotiaana pyssyleikkejä yksikseni.

Terveisin mies 35v.

Vierailija
46/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16- vuotias ja pidän leikkiä nukeilla.

Vierailija
47/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusitoista vuotias ja opiskelen sosiaali ja terveys alalla lähihoitajaksi. Pidän leikkiä nukeilla.

Vierailija
48/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti!!?? Tämä on niin väärin

Vierailija
49/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies leikkii edelleen ja ikää 40 vuotta

Maalaa pienoismalleja ja harrastaa junaratoja.

Mun vaimo leikkii kotia ja ikää on +60?

Vierailija
50/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein itse nukkeni ompelemalla, samoin vaatteet. Leikin naapurin tytön kanssa nukeilla ainakin 15-vuotiaaksi saakka. Pikkuveljeni pilkkasi minua nukkeleikeistä koulussa. Opettaja kuuli tämän ja sanoi, että niin kauan kuin ihminen leikkii, hän kehittyy ja siitä pitää olla tyytyväinen.

Vielä aikuisenakin rakastin leikkiä Barbeilla ainokaisen tyttäreni kanssa, jos tällä ei ollut muita leikkikavereita saatavilla. Olin usein se mummobarbie. Olen myös kontannut eräätkin hiihtolomat lattialla legomerissä niinä vuosina, kun ei ole menty hiihtolomamatkalle pohjoiseen.

En tiedä kehittymisestä, mutta minä olen ainoa meidän perheestä (kolme veljeä), jota on koulukin kiinnostanut ja opiskelu on ollut helppoa. Lasten leikkimättömyydenhän tulkitaan juuri nykytutkimuksen mukaan aiheuttavan masennusta, joka on todella iso ongelma nuorten keskuudessa. Leikkiminen kasvattaa myös huumorintajua ja ymmärrystä siihen, että vaikkapa yksi huono numero koulussa ei ole maailmanloppu.

Vierailija
51/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera, että en saa enää ostaa Baby Bornin ja Barbien viimeisimpiä malleja, kun tyttäreni on jo 31-vuotias eikä lastenlasta ole vielä tullut (poikapuoli kyllä on). 

Vierailija
52/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni on 48 ja leikkii silloin tällöin dildolla joten repikää siitä.

Vierailija
53/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset voivat leikkiä, ei siinä ole mitään väärää. Joten anna tyttäresi leikkiä kunhan hänellä on myös normaaleja ystäviä:)

Jotkut aikuiset kuulemma leikkivät esileikkejä. Näin olen muistaakseni jostain lukenut.

Vierailija
54/61 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pelejä, haavemaailmoja ja leikkejä. En aio koskaan kasvaa aikuiseksi, palstan perusteella aikuisten elämä on täyttä kidutusta. -N20

Vierailija
55/61 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin vielä pehmoilla, ku olin 16 jotain ”draamaleikkejä” pikkuveljen kanssa. Se oli meille yhteinen harrastus siitä asti, kun olin jotai 10, johon kyllästyttiin lopulta molemmat. Leikissä oli just parasta se mielikuvituksen käyttö ja oman luovuuden näkyminen.

Ja minusta se vaan on todella suloinen ajatus, jos joku leikkii vielä isona, se tuo hymyn huulille eikä anna mulle ajatusta, että henkilö ois jotenki hullu tai outo. Enemmän olisin huolissaan, jos minulla olisi lapsi, joka ryyppäisi ja viettäisi holtitonta elämää illat pitkät. Mutta muistakaa; jokainen tehköön sitä, mistä tykkää. Ja leikkimisessä ei oo mitään huonoa, päin vastoin :)

Vierailija
56/61 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule leikkiä voi koko iän! Itse lopetin nukeillani leikkimisen joskus 12-vuotiaana, kun jotenkin itse tajusin, että olen kai liian vanha. Se tuntui ikävältä, koska minä niin tykkäsin leikkimisestä! Näin myöhemmin aikuisiällä sitten olen alkanut uudestaan keräämään kaikenlaisia leluja ja leikin niillä. Se leikki-into on näin aikuisena kyllä pienentynyt (en minä pitkään jaksa leikkiä). Mutta ei se kenestäkään mielenvikaista tee, jos leikkiä tykkää :) Parempi ja turvallisempi harrastus se on kuin jatkuva sekstaaminen tuntemattomien miehien kanssa tai ryyppääminen.

Olen 26v nainen ja minusta leikkiminen on edelleen mukavaa. Tiedän, että lähipiirissäni hämmästeltäisiin ja naurettaisiin jos tietäisivät. Aion silti leikkiä koko loppuikäni, se on oikeasti hauskaa tekemistä vapaa-ajalla!

Vierailija
57/61 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä varsinainen leikkiminen jäi, mutta kun ikää  tuli vähän lisää, löysin lelut uudelleen. Nyt tämä leikkiminen toki on sellaista aikuisempaa, eli legosetti kootaan sen yhden kerran ja sen jälkeen ne ovat kauniisti esillä. Pehmoleluista tehdään Instagramkuvaan sopiva poseeraus. Näitä seikkailevia pehmoeläimiä on useita Instagramissa. Ja on se barbieinstagram. Leikkiminen saa valokuvatessa vähän uusia ulottuvuuksia.

Tein aikanaan Potternukkeja, joita sitten valokuvasti eri tilanteissa. Leikkimistä sekin. Haaveilen edelleen siitä vähän suuremmasta legosetistä jossa on Bilbo, hobitinkolo ja 5 kääpiötä, mutta olen tyytynyt noihin pienmpiin setteihin, kun on tullut kuitenkin noita henkilöhahmoja mukana.

N46

Vierailija
58/61 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein keski-ikäinen ja haluaisin ostaa barbin.

Vierailija
59/61 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koska ihminenhän ei saa pelata harrastuksenaan videopelejä? Herää nykyisyyteen. vuosi 2024

Vierailija
60/61 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin leikki kuolemaansa asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan