Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miksi miksi???

Vierailija
16.02.2008 |

Miksi kukaan ei koskaan halaa meikäläistä, vaikka ympärillä ihmiset halailevat toisiaan?? Miksei mua kukaan tule halaamaan? Olenko jotenkin pelottava tai inhottava?? Tietysti sitten halataan jos itse menen halaamaan, mutta en aina jaksa sitäkään, koska tuntuu ettei kukaan haluaisi mua halata jos menen halaamaan, mutta pakko on halata kohteliaisuudesta. Jos en itse mene, ei kukaan taatusti halaa! On niin hirveän yksinäinen olo usein kun muut vaan halailee ja itse olen ulkopuolinen outolintu jota kaikki tuntuu karttavan. Plääh!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen se, jota ei helposti halailla. Luulen, että pidän sen verran väliä ihmisiin ihan fyysisesti ja elekielellä tiedostamattani kerron, etten halua ketään lähelleni. No oikeasti en haluakaan ketä vaan halailla. Joskus kuitenkin on ollut tilanne, jolloin olisin halunnut, että minuakin halattaisi, mutta en ole osannut tehdä aloitetta.

Vierailija
2/2 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä halata, mutta en kuitenkaan ole mikään himohalailija. Mutta jos on sellainen tilanne että muitakin halaillaan, tottakai sillon halauisin myös halit. Se vaan on niin outoa että mut kierretään kaukaan, ja muut halataan.

Olen kylläkin aika ujo jne. mutta ei se silti sitä tarkoita etteikö ujotkin ihmiset tykkäis halaamisesta! Voisin tietysti itse mennä halaamaan, mutta en viitsi, koska muut selvästi karsastavat mun halaamista jostain syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi